Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
do you need help, stranger? ( Isobel )
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: do you need help, stranger? ( Isobel )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
-- tidsspring.--
Tiden var fløjet af sted, nydelse på nydelse. ISobels tidsfornemmelse var helt forsvundet, nu sad hun bare op af ham med hovedet lænt op ad hans overarm. Hun havde det godt, rigtig godt faktisk. Men hvordan Han havde det med det vidste hun ikke..
Gæst- Gæst
-- tidsspring --
han slappede roligt af, han puttede roligt hende ind til sig, imens han kunne mærke hende's nærvær, han havde tømt sig oppe i hende, han aede hende roligt på kinden med sine ru, dog blide fingre, han havde nydt det, imens tiden var fløjet af sted, han knurrede glad til hende, imens han gav hende et blidt kys på panden, han sagde blidt ''var det okay? jeg syntes det var rart'' han aede blidt hende's skulder nu, og gav hende et lille kys på kinden.
Gæst- Gæst
"Ja jeg har det helt fint." Svarede hun og smilede stadigvæk. "Det syntes jeg også." Svarede hun imens han kyssede hendes kind ganske blidt. Isobel kiggede op på ham hun mente det skam, hun åndede lettet ud, og kiggede ham i øjnene.
//sorry mine svar ikke er så lange, har ikke min computer på mig ^^ håber du overlever^^
Gæst- Gæst
''er jeg glad for, håber det okay jeg tømte mig oppe i dig, hmm måske kommer da en lille en ud af det?'' han smilede venligt og lagde sin hånd på hende's mave, og nussede blidt, han var glad for hun kunne lide det, håbede bare ikke hun tog det tungt at han var kommet i hende, men han kyssede hende blidt på munden kort, og blidt, imens han nussede hende's mave, han smilte blidt til hende da hun åndede ud, han så hende kærligt i øjnene.
// det gør skam ikke noget ^^ //
Gæst- Gæst
"Ja måske, nu må vi se." Svarede hun med et skævt smil, hun lagde hovedet op af hans arm igen og smilede glad og afslappet. Det lød ikke til at være galt på nogen måde fra hans side af. Så hvis det skete kunne man næsten ikke kalde det et uheld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld hvis jeg er lidt fraværende, jeg tænker bare på Nille."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hun aner jo ikke det er mig når hun møder mig, det er den eneste ting som bekymre mig." Svarede hun og kiggede ham i øjnene, hun stolede på ham og ville bare gerne finde Nille nu! Hun var ked af at efterlade Nille med den skammerpligt helt alene.. Dårlig samvittighed..
"Jeg ville bare sikre mig at hun er okay.."
Gæst- Gæst
''tja det da noget om, endnu en grund til jeg måske skulle tage med? så ville det spare en del besværligheder hehe, men det skal nok gå ikke?'' svarede han og gav hende et blidt kys på kinden.
han kunne se hun gerne ville afsted så han smilede bare til hende da han hørte hende.
''helt iorden, jeg tager med, og lad os få tøj på ikke?'' han smilede venligt til hende.
Gæst- Gæst
"Okay," Svarede hun og rejste sig så op, hun fik øje på et håndklæde og gik hen til det. Isobel tog det omkring sin krop og vendte blikket imod ham.
"Jo det skulle vi nok, men så igen mit ligger oppe ved søen." Svarede hun og grinte lidt over hendes situration..
"Så måske skulle jeg løbe op efter det? Jeg er hurtigt i min dyreform så." Sagde hun og kiggede imod Kuuma stadigvæk.
Gæst- Gæst
han så på hende da hun snakkede ''tja så det godt jeg har reserve, det vil dog være lidt for stort til dig, men det vil være lidt tænker jeg hehe'' han smilede venligt til hende, og grinte med hende.
''tja det kunne du osse godt hvis du vil, jeg venter her på dig så'' han smilede venligt til hende, han gik over og kyssede hende på kinden ''jeg går ud og tager tøj på oki?'' han smilede roligt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» A stranger i used to know//Dominic.
» Stranger becoming a friend - War!
» hello stranger //Alice//
» Every stranger is welcome ~ Emnesøgning
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth