Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Doesn't sound too bad there, does it? - Patch
Han ville selv væk, men han ville ikke følge hende hjem, siden hun nok ikke ville have det. Han fulgte efter hende ud, men han havde tænkt sig bare at tage hjem.
//Kreasvigt...^^
Gæst- Gæst
Hun sukkede.
''Drenge. Hoved eller mave?'' hun så fuldt ud seriøst på den ene.
Han så helt befippet ud, og i løbet af få sekunder, havde han fået en knytnæve maven og en uppercut. Hun sukkede.
''Flere?''
Manden hun havde slået i gulvet, spyttede blod.
''Jeg ved godt at jeres hjerner der små, men jeg kan stadig mase jeres kæmpe kartoffelnæser op i dem!'' hun blottede tænder, og de bakkede langsomt.
''Skrid så!'' en af dem faldt baglæns af forskrækkelse og satte i løb, mens Neph stod helt roligt med et smøret grin.
''Pattebørn'' smilede hun
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Han stod lidt væk fra Nephthys, hun ville nok have lagt mærke til ham, da han stod og klappede med et kækt smil om læberne.
"Du ligner jo slet ikke en kvinde der har brug for hjælp." Han sagde det roligt og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
''ej, man kan ikke give dem tæsk indenfor, men udenfor er der ingen til at stoppe en.'' sagde hun og trak på skuldrene.
''faktisk, undrer det mig, at en som du ikke bare begyndte at tæske gutten indenfor.'' smilede hun.
''en rigtig præsentation er måske på sin plads nu? Mit navn er Nephthys Storyteller. Første, eneste, og sidste af mit navn.'' sagde hun roligt, inden hun rakte ham hånden.
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
"Rigtigt." Han smilede kækt. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg gjorde det ikke fordi jeg nok bare ville have brugt min evne, hvis han prøvede på at slå mig." Han trak på den ene skulder.
Han smilede høfligt, tog imod hendes hånd og gav den et venligt tryk. "Patch Lenion Cipriano, til tjeneste." Han grinede svagt. "Jeg har ikke været her længe, så... hvad er der specielt ved en storyteller?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
en løgn. Men en løgn hun ville ønske var sand.
Før mordet på hendes familie, havde de været en stormagt indenfor Shapeshifters. Slavehandlen var deres regi, og de var kendt for deres lemlæstelse af deres egne.
Selvfølgelig, var dette noget kun hendes nærmeste kendte til. Ingen vidste, at Nephthys var en storyteller, udover hendes venner. Og hendes 'bror', Sean.
Da tanken igen faldt på Sean, slog hun blikket ned.
Nephthys- Evolved
"ens efternavns fortid har altid betydning." Sagde han roligt - så klog som han dog var.
Han så høfligt på hende.
Han rynkede svagt på panden da hun slog blikket ned. "Er der noget galt?" Han så spørgende på hende, en anelse bekymret.
Gæst- Gæst
''og der er intet galt. Jeg har det fint. Men... Jeg er nødt til at gå nu. Beklager...'' hun rettede ryggen, nikkede kort til ham, men begyndte så ellers at gå uden at se sig tilbage.
Han var sød, for sød. Hun havde ikke godt af at være i nærheden af de typer.
I en hurtig vending var hun væk, uden muligheden for at finde hende igen.
//out. Var lige nødt til at afslutte emnet //
Nephthys- Evolved
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Well... it dosn't sound bad... - Jack White
» Young and Beautiful. -Patch-
» Run or he are going to caths us (patch)
» Let me patch you up (Razor)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine