Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Update. ugens nyheder. EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Update. ugens nyheder. EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Update. ugens nyheder. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Update. ugens nyheder. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Update. ugens nyheder. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Update. ugens nyheder. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Update. ugens nyheder. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Update. ugens nyheder. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Update. ugens nyheder. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Lori
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Jake
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Valentine
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Edgar
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Lenore
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 
Abigail
Update. ugens nyheder. Voteba13Update. ugens nyheder. Voteba14Update. ugens nyheder. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Update. ugens nyheder.

2 deltagere

Go down

Update. ugens nyheder. Empty Update. ugens nyheder.

Indlæg af Sean Man 22 Jul 2013 - 11:02

Hejsa kære brugere på UW!

Så er jeg faktisk færdig med at være alle steder på en gang og får nu nogle dage for mig selv, før jeg vil være fraværende i nogle dage fra d. 2 august. Djurs sommerland kalder der.
Bare så i er informeret.

Men at jeg nu har lidt fritid betyder at jeg de næste par dage vil:
tjekke inaktive brugere og lave en liste over dem der kan risikere at blive slettet, hvis ikke de bliver aktive igen. Da grænsen er 50 dage, er der ikke særlig stor chance for jeg rammer dem der er på sommerferie, bare rolig.

Der til kommer også at jeg vil opdatere faceclaimlisten, så de slettede personer (Når de bliver slettet først) ikke optager et billede unødigt.

Jeg vil måske også arbejde videre på jobs og uddannelse i Underworld. Dertil høre mange almindelige jobs og hvis nogen sidder og keder sig, må de da godt give deres besyv med. Skriv til mig hvis i er interesseret.

Jeg vil lige hurtigt minde om at:
Man altid er velkommen til at komme med sine ideer og tekster. Så hvis du f.eks. sidder med et dyr der kunne bruges til siden, så er du mere end velkommen til at sende den til en admin. Vi vil læse den igennem og sætte den ind, hvis vi kan lide den.

Jeg vil også tjekke dyrene igennem og skriver til hvert dyr, om hvis de IKKE må blive brugt som en tvilling hos santuines. En lille service fra mig til jer.

Alt dette skal jeg selvfølgelig nok skrive, når de er færdige. Det er bare så i er opdateret og ved hvad der vil ske.

Journalisterne har fået en lille reminder om deres aktivitet, men i må huske på at også de har et liv med sommerferie.

Til sidst, men ikke mindst, til alle jer der har flere end en bruger!
Tænk over jeres brugere og bedøm hvorvidt i overhoved kommer til at være aktive med dem. Slet dem der ikke er aktive og som i ikke kommer til at bruge: de ligger bare og fylder. De blokere et navn og måske også faceclaim for andre nye brugere.

Dertil vil jeg som altid bare huske på at melde faceclaims og tilmelde sig sin race.

God sommer!
- Sean
på vegne af DTBM.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Delilah Man 22 Jul 2013 - 12:34

Er du færdig med at være tusinde steder på en gang? Det tror jeg simpelthen ikke på, du har en utrolig evne til altid at lave tusinde ting, uden set hvad der sker! Er det en del af den dér dybblå farve du render rundt med? Eric er da ikke så flyvsk! På den anden side, det kan jo være Cam der holder ham i ørene ...
Okay, det var så et sidespor!

Omkring det med sletning:
Sidste gang var der nogen der sagde for andre om du ville lade være med at slette XX fordi de håbede de måske kom tilbage eller lignende. Jeg synes personligt ikke det er så genialt at jeg kan få dig til at lade være med at slette en eller anden, bare fordi jeg synes det er synd eller ikke ønsker at den person skal slettes. Jeg kan ikke huske hvem der blev 'reddet' eller hvem der 'reddede' og det er ikke for at pege nogen ud, jeg synes bare personen skal møde personligt op for at få frikort.  Medmindre personen faktisk har en god grund, som "X skrev til mig at han/hun ikke kan komme online før torsdag" eller "Jeg ved X er i Alperne lige nu" eller "Jeg ved X mangler sit net lige nu". Men det er bare min mening^^

Faceclaimlisten:
Jeg har bemærket at der er folk der ændrer bruger uden at lige prikke til Seanymusen og få ham til at slette sit fc - og selv hvis man tager det samme fc igen, skal man så ikke prikke alligevel så Sean kan ændre navnet der står bagved fc'et? Eller er det bare mig der er emsig? Jeg har lagt mærke til at nogle folk har gjort det, og det irriterer mig grænseløst uden en grund xD

Jobs og uddannelse:
UH! BRAINSTORM I CHATTEN IGEN! Det var hyggeligt! : D

Journalister:
Okay, er jeg bare alt for praktisk når jeg tænker, at hvis man virkelig gerne vil have en artikel ud nu og journalisterne ikke er aktive, kan man så ikke skrive den selv og sende den til en administrator, der så kan godkende eller afvise om man kan få lov at lægge den ene artikel ud? Ikke som at de bliver journalister, men hvis det er så vigtigt, kan de så ikke selv skrive den og søge om godkendelse til at få den lagt ud?
Så kan vores blå person jo altid rette lidt i den eller afvise den hvis han ikke synes om det, men helt ærligt ... Journalisterne skal også have afløsning nogle gange, og de skal have lov til at holde sommerferie som os andre. Så hvis det er så vigtigt .. Så gør det dog selv o.o

_________________
Update. ugens nyheder. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Sean Man 22 Jul 2013 - 12:42

gode ting du pointere.

Jo, jeg er ret flyvsk. Er altid på flere sider på en gang, skriver altid med mange folk og laver altid...alt for meget^^
Tak for at bemærke min aktivitet! Wink

Nu tilbage til...jobbet!
Sletning:
vi elsker vores brugere! vi vil ikke have i forlader os!
Derfor, hvis folk ved hvorfor en person er væk eller bare at de kommer tilbage, er jeg blødsøden nok til at vente. Men har de stadig ikke været aktive næste gang, bliver de stadig slettet.

faceclaim: Jo, det skal de da!
Har oplevet meget forvirring med forskellige navne, fordi folk skifter navne. Så hvis man ikke melder det og jeg ikke kan finde brugeren: ærgerligt!
Det irritere mig lidt når folk ikke skriver.

Journalister:
i er altid velkommen til at skrive jeres egen artikel, især nu her hvor de andre er på ferie.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Delilah Man 22 Jul 2013 - 13:19

... Det skulle ikke tages som et kompliment! Æv D:

Sletning:
Haha! Ja, men jeg mener hvis en person skriver: "Lad være med at slette X, det er så synd og det er så god en bruger" så oplevede jeg sidste gang at du sagde at hvem-det-nu-end-var ikke blev slettet. Det tænkte jeg i hvert fald over, for det er da ikke en grund til ikke at blive slettet? Som sagt, hvis de har en legitim grund til at denne person ikke skal slettes som ikke bare er "Jeg kan så godt lide brugeren", så er jeg selvfølgelig enig på at vi holder på dem. Men hvis de ikke har en legitim grund ..? o.o

Faceclaim:
Du må jo bare skære den af ved roden, og hvis de så ikke har fået prikket til dig med et nyt navn, så må de vel miste deres fc indtil de sender det igen. Eller? Helt ærligt, så er der vel ikke så meget andet at gøre. Så må hammeren klemme deres tæer, hehe!

Journalister:
Jeg har bare lagt mærke til at der er blevet klaget om det, og det begyndte så småt at irritere mig at der blev klaget over at journalisterne ikke var aktive 24/7, når brugerne ikke engang selv gjorde et forsøg på at få artiklen igennem. Så nu ville jeg gøre noget ved det! Journalisterne har ikke mere tid end os, så hvorfor skal de have så meget mere travlt end vi skal? Det er da ikke fair^^

_________________
Update. ugens nyheder. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Sean Man 22 Jul 2013 - 13:22

sletning:
Jeg har ikke oplevet nogen der har skrevet jeg ikke skulle slette dem, bare fordi de godt kunne lide dem. Jeg har dog oplevet folk skrive om jeg ikke ville vente, fordi de kender godt til personen og ville prøve at overbevise personen om at være mere aktiv. Og det er en chance jeg vil give dem. næste gang, hvis de stadig er på listen, bliver de dog slettet.

fc: vi er enige.

journalister:
Gentagelse af det jeg skrev før: i er velkommen til at skrive dem.

Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Delilah Man 22 Jul 2013 - 13:25

Hm ... Jeg synes ellers jeg tænkte over det sidste gang, at det da ikke var en god grund til ikke at blive slettet^^
Men jeg kan jo have set syner, eller have fordrejet det i mine minder senere hen.

_________________
Update. ugens nyheder. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Sean Man 22 Jul 2013 - 13:35

aner det ikke^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 14:35

Delilah skrev:Er du færdig med at være tusinde steder på en gang? Det tror jeg simpelthen ikke på, du har en utrolig evne til altid at lave tusinde ting, uden set hvad der sker! Er det en del af den dér dybblå farve du render rundt med? Eric er da ikke så flyvsk! På den anden side, det kan jo være Cam der holder ham i ørene ...
Okay, det var så et sidespor!

 Se, nu var jeg jo lige ved at ændre i indlæget og komme til at slette alt hvad der var skrevet! Suk! Alle de knapper! - Nå, men til min lille kommentar.

Måske er det Cam, men mit bedste bud er en kronisk lidelse jeg lider af, dovenhed. Ved ikke om i har hørt om den. Men jeg har tænkt mig muligvis at blive en smugle produktiv i de næste uger, hvor mine forældre arbejder og jeg skal være der hjemme og holde min eksklusive ferie (der er aldrig så meget ferie når jeg er på 'ferie' sammen med mine forældre.)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 14:57

jah har jeg selv sygdomen dovenhed. *suk*XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Delilah Man 22 Jul 2013 - 16:11

Puha Eric, er det ikke dig der skal forestille at være teknikgeniet? Vi får da et lille problem hvis vores teknikgeni ikke kan finde ud af at quote en tekst uden at slette alting, haha!
Kronisk dovenhed? Hahaha! Den tror jeg gerne på! Så Camille sparker dig måske op ad stolen i stedet for?

Omkring Spam:
JEG BEGYNDTE IKKE DENNE HER! Eller, teknisk set startede jeg den, men jeg kom også med noget produktivt! xD

_________________
Update. ugens nyheder. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:36

Shys! Nu ikke alt den snak, mere handling, præcist som du siger Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Delilah Man 22 Jul 2013 - 16:45

Du kan ikke redde den, Eric xD

_________________
Update. ugens nyheder. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Gæst Tirs 23 Jul 2013 - 1:53

Ang sletning af brugere...
Den ene gang blev Aleck ' fredet' , MEN jeg havde haft kontakt med ham og han havde bedt mig om at skrive det.
Bare for at få den på det rene .

Jeg ville aldrig blande mig i folks ' private ' ting , med mindre de havde bedt mig om det - eller at jeg kendte dem virkelig godt.
Og når man har hængt ud med de samme personer gennem flere år snart, såvel man også at de dukker op lige pludselig..., og den margen bør der bære plads til.

Og så til den mere vigtige del ; )
Jeg holder ikke Eric i ørene eller skubber ham op af stolen.
Hans admin arbejde holder jeg skam næsen helt fra.
Valentine er en stor dreng og han står på egne ben- når han altså ikke sidder til hest.

Så er der lige det sidste : jeg er lige kommet hjem fra Robbie Williams koncert.
Åh Gud åh Gud..... Drinks og Robbie Williams * sukker *
Damn det var SÅ fedt !!! Og utroligt relevant at indskyde netop her.
Som bonus kan jeg sige at min funktionspromille er i top form og koncerten får 5 ud af 6 stjerner i den første anmeldelse Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Update. ugens nyheder. Empty Sv: Update. ugens nyheder.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum