Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 
Lori
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 
Jake
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 
Valentine
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 
Abigail
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 
Edgar
PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba13PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba14PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Empty Sv: PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 2:27

En necromancer? Interesting:P Det kan være jeg skal deltage i plottet. Zann er stædig nok til selvom han er ond. Så vil han stadig finde ud af om han kan blive stærk nok til at besejre Dhuum så dette ville være interessant Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Empty Sv: PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

Indlæg af Gæst Ons 7 Aug 2013 - 2:14

*åbner diskredt døren fra den virkelige verden og kigger ind*
Må jeg være med? c:
Ved godt jeg kun må emne i fortid på grund af min rang lige nu men må jeg være med? :3
Beeeeom?
Skal nok være sød xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Empty Sv: PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

Indlæg af Gæst Ons 7 Aug 2013 - 9:11

Fordi det her er 'MIN' tråd, vælger jeg at svare dig her Akuma:
Alle må være med! Selvfølgelig kan det godt være lidt svært for dig, men det betyder ikke helt umuligt! Smile 
Sean leger den onde Necro' så hvis du indsætter en hæsblæsende biljagt - eller nærmere hæsblæsende hestevognsjagt - så skriv med ham Smile 

Bigbaloo: Jeg er ikke lille brow (eller hvordan du nu stavede det) >.<'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Empty Sv: PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 10:45

Wuhuuu!! Very Happy
Så vil jeg da få udnyttet det her plot ;3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?  - Page 2 Empty Sv: PLOT-RELATERET: Hva' så nu fister?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum