Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
ugens nyheder! Journalisterne! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 
Lori
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 
Valentine
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 
Jake
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 
Edgar
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 
Abigail
ugens nyheder! Journalisterne! Voteba13ugens nyheder! Journalisterne! Voteba14ugens nyheder! Journalisterne! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

ugens nyheder! Journalisterne!

Go down

ugens nyheder! Journalisterne! Empty ugens nyheder! Journalisterne!

Indlæg af Sean Fre 30 Aug 2013 - 13:49

Hejsa kære brugere!

Ja, faktisk ville jeg vente lidt med de ting her, men nu er der alligevel nogle halvvigtige ting i bør få at vide med det samme.

For det første, journalisterne:
Vores kære Lailah har sagt op, grundet hun ikke har tid. Det er beklageligt, men det betyder også vi hellere end gerne tager imod nye ansøgere.
Som journalist skal man:
Skrive artikler om livet på siden. Man kan risikere at læse andres emner igennem, for at samle stof til en artikel. Andre brugere kan skrive til en med ideer og hvis de har lavet et plot, som kunne være sjovt eller nyttigt for andre at høre om...
Så livet her på siden bliver mere realistisk. F.eks. kan man heller ikke smadre en halv by i virkeligheden, uden at folk har en mulighed for at læse eller høre om det et sted.
Man er ikke tvunget til at være journalist ingame! Dette er udelukkende offgame.

Er du interesseret? Skriv en ansøgning til en admin og vi vil bedømme den.
Indhold? skriv en smagsprøve på en artikel, så vi kan få en fornemmelse af dine evner.


Okay, videre:
En anden ting jeg lige så godt kan nævne for alle, der kunne være i tvivl: vores regler angående slaver er begrænset og så længe der ikke er så mange der faktisk spiller med det (Så vidt jeg har på fornemmelsen, ret mig endelig) ses der ingen grund til at blive lavet nye regler. Så det er tilladt at have så mange brugerstyrede slaver som i vil, så længe alle er tilfredse og har et godt spil.
Har i dog ideer til at gøre slaverne en større del af spillet eller ændringer, er i velkommen til at sende dem til os.

Tiden:
Det har været et stort emne for os admins. Vi har snakket lidt frem og tilbage og det er så sandelig individuelt hvor meget man syntes folk klokker i det.
Jeg vil dog bare komme med en hurtig opfordring til at læse reglerne for teknologi m.m. hvis i er i tvivl om hvad der er tilladt i denne verden. Jeg er opmærksom på det kan være forvirrende at vi bor i en middelalderlig verden, men at der er magi og enkelte teknologiske dimser til rådighed. Men hvis tvivlen skulle opstå, og i slet ikke kan gennemskue om det er tilladt, så send en besked til en admin.
Jeg kan kort fortælle at ting som biler, motorcykler, top moderne skydevåben, mobiler og andre lignende ting ikke er tilladt.
Til gengæld bruger vi ting som krystaller, fakler, magi, brevduer, hestevogne, ridedyr m.m.

Hvor kom jeg til?
Nåe ja! Blandings og specialracen:
Jeg ved det har været lovet af de snart ville åbne op og det vil de også. Det er dog ikke endnu! Grunden er kort sagt at jeg fornemmer mine med-admins er langsomme i betrækket og da vi er sammen om at tage beslutningerne, syntes jeg lige så godt vi kan vente lidt endnu. Beklager tiden. Dog har i lov til allerede nu at klargøre jeres ansøgninger, jeg vil dog godt gøre klart at vi modtager ikke, læser ikke og retter ikke i jeres ansøgninger, hvis i sender dem til os allerede nu.

Endelig: husk faceclaim!

En hurtig, halvlang opdatering. God weekend!

- Sean
på vegne af DTBM

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum