Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Jake
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Sasha
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Renata
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Genevira
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Celenia
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Lenore
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Katrina
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Lori
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 
Edgar
That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba13That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba14That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

2 deltagere

Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Delilah Søn 1 Sep 2013 - 20:25

Hey guys^^

Ville lige lette sløret for hvorfor jeg er ultra fraværende for tiden - ikke fordi jeg ikke er online, men fordi jeg er online meget lidt hver dag. Selv i weekenden ved jeg godt jeg ikke er hverken verdens mest tilstedeværende person, ejheller specielt hurtig i emner eller særlig meget på, når jeg så endelig er her. Her er forklaringen!

Traaavlt! Skolen er igang med et brag, og jeg har lektier til op over begge ører - og det betyder at jeg laver lektier hver dag i nogle timer. Derudover er jeg først hjemme klokken 15, og skal derefter spise lidt, gå med hunden, lave lektier, træne, lave flere lektier, evt gøre lidt rent og lave mad alt efter hvilken dag det er - og SÅ har jeg måske tid til at komme online, medmindre det er blevet 'sengetid'(er ultra udmattet for tiden grundet at jeg næsten aldrig har afslapningstid).

Plus jeg arbejder hver torsdag og går til zumba med min mor hver tirsdag, så jeg ved slet ikke om jeg overhovedet har tid til andet end lektier, hund og træning de to dage. Så tilgiv mig hvis jeg er fraværende, og når jeg så er online ikke er så aktiv - det er så fordi jeg sniger mig på chatten eller skype, men i virkeligheden er i fuld gang med matematikafleveringen eller franskstilen ved siden af^^
Og omkring emner: Hvis i vil have mig til at svare, så sig når i har svaret - og hvis jeg har tid på det tidspunkt i siger det, så svarer jeg! Ellers glemmer jeg det højst sandsynligt, og så må i altså vente et stykke tid før jeg husker det o.o

Men jeg kæmper for at finde tid til jer!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Rafaela Søn 1 Sep 2013 - 20:46

Det er helt i orden Del ^^

Har selv meget travlt i hverdagen og i weekenden pga weekendvagter osv i praktikken så det skal nok gå og selvom jeg er hjemme 15:30 så ku jeg allerede finde min seng 17:00 så forstår dig godt ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Delilah Man 2 Sep 2013 - 17:44

Yes, men jeg satser da på at jeg nok skal komme mere ind i 'rytmen' og få mere tid fra tid til anden! Jeg er f.eks. også online lige nu, selvom jeg faktisk ikke har tid! Go mig .. xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Gæst Man 2 Sep 2013 - 21:21

STAKKELS DELLE!!!!! alle de lektier skræmmer mig om at jeg skal starte på et gymnasium næste år! xD (Hvis det er da er der du går xD)
Men i hvert fald, tag alt den tid du behøver også længe du ikke forsvinder helt, så skal vi nok passe på siden herinde for dig og sørger for at den ikke bliver ødelagt! xD (siger jeg med en glorie over mit vampyr hoved xD) Og hvis du forsvinder helt, så kender du straffen! Du er advaret! xD o.o
Held og lykke med det hele! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Delilah Tirs 3 Sep 2013 - 15:58

Jeg går i 9nde, så det burde ikke være vildt!? xD

Straffen .. Hvilken straf? Jeg kender intet til nogen straf! *Glorie*

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 17:03

Det fandme en hård niende klasse så! Oo vi havde næsten ingen for, men på den anden side var det også en lorte skole xD
Beklager misforståelsen! xP

*tager glorien* du ved hvad jeg mener!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's why I'm gone(Fravær - Delilah) Empty Sv: That's why I'm gone(Fravær - Delilah)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum