Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'll come clean now... - Fraværs tråd EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 
Genevira
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 
Jake
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 
Lori
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 
Edgar
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 
Abigail
I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba13I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba14I'll come clean now... - Fraværs tråd Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

I'll come clean now... - Fraværs tråd

Go down

I'll come clean now... - Fraværs tråd Empty I'll come clean now... - Fraværs tråd

Indlæg af Marcus Ons 4 Sep 2013 - 15:46

Hej alle sammen Smile

Ja, det er nok ret sent at fortælle jer det, men nu sker det alligevel:)

Jeg har være på denne her slags sider før i snart 7 år af mit liv er gået med det her i min fritid. Men som tingene ser ud i øjeblikket så har jeg bare ikke nok fritid til det, Derfor bliver jeg let stresset hvis jeg også skal nå og holde x antal emner igang med en masse rollespillere her inde.
Som i måske ved så har jeg to brugere her inde, og ja jeg ved det er meget hvis man i forvejen ikke har tiden til bare én bruger. Det vil der dog også blive gjort noget vil! Jeg vender tilbage til det om lidt Smile

Men ja, jeg har været meget fraværende siden skolen startede, det er jeg selvfølgelig ked af, da der er en masse herlige mennesker her inde som jeg gerne ville bygge en historie op sammen med. Men jeg har ingen tid til det grundet Skole, venner og en familie der optager meget af min energi og tid da hverken min mor eller far er mobile nok til at tage sig af alle de dyr vi nu en gang har. Derfor gør jeg det. Og ja det tager tid. i hvert fald mere end halvanden time hver dag, og når man først er hjemme fra skole osv. kl 16 - 17 så er tiden knap før det bliver kul sort udenfor, og man skal ligge i sin seng og lade op til næste dags hårde arbejde.
Så som i jo nok kan regne jer frem til nu så er jeg i stor mangel på tid. Løsning på problem... Vi sætter 5 timer mere ind i døgnet! Very Happy Genialt!

Ej. Spøj til side Smile

En anden ting som også er og har været med til at skabe mit fravær er en stor mangel på lyst til at skrive og kreativiteten som jo skaber det vi læser. Intet er myntet på jeres kønne hoveder. Det er kun mit eget hoveds skyld, jeg beklager.

Men i det næste stykke tid vil jeg nok afslutte emner for alvor og der efter måske (med pres på måske) slette én, hvis ikke begge mine brugere her fra siden. Jeg er ked af at skulle fortælle jer det...

Jeg vil dog ikke gøre det endnu da jeg skal gøre op med mig selv om det er det der er mit valg for alvor.
Imidlertid vil jeg måske være på chatten, og jeg svare pm Smile

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I'll come clean now... - Fraværs tråd Empty Sv: I'll come clean now... - Fraværs tråd

Indlæg af Gæst Ons 4 Sep 2013 - 15:56

Marcus Smile

Irl livet kræver meget af os.
I perioder mere end andet.
I understand.

Men vi vil meget nødigt undvære dig herinde.
Og slet ikke mig Smile

Du skal vide du gør en forskel - og lad du blot emner hvile så længe du behøver det -
Bare du
stadig giver os dit selvskab Smile

Knus fra
Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'll come clean now... - Fraværs tråd Empty Sv: I'll come clean now... - Fraværs tråd

Indlæg af Marcus Ons 4 Sep 2013 - 15:58

Camille! Tak for de søde ord! Smile

Som sagt så stopper jeg ikke imorgen, men jeg går med tankerne og roder med dem. Så indtil videre har du mit selskab her inde Smile

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

I'll come clean now... - Fraværs tråd Empty Sv: I'll come clean now... - Fraværs tråd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum