Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Eat with me ~ Alinea EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Eat with me ~ Alinea EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Eat with me ~ Alinea EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Eat with me ~ Alinea EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Eat with me ~ Alinea EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Eat with me ~ Alinea EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Eat with me ~ Alinea EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Eat with me ~ Alinea EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Eat with me ~ Alinea EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Rafaela
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Dr. Trott
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Sean
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Valentine
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Lenore
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Katrina
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Genevira
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Juniper
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 
Sasha
Eat with me ~ Alinea Voteba13Eat with me ~ Alinea Voteba14Eat with me ~ Alinea Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Eat with me ~ Alinea

Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 13:32

S: Det brændende Træ
T: 12.00
O & V: Vejret er fint, men koldt. Kroen, mennesker.

Det var en okay klar dag, men en smule koldt. Vinter var selvfølgelig også på vej. Mange folk var snart på vej til at finde vinter tøjet frem og sommertøjet væk. Alcide kom gående ned af gaden, han var ved at være sulten og ville gerne havde noget at spise. Han var lidt på vild faret rundt, han boede dog ok tæt på Firewood Village. Han havde gået og tænkte lidt på om han skulle flytte her hen, efter han havde set det først gang. Han kom forbi kroen, og kiggede kort på den. Han smilte for sig selv, han havde liget fundet sin redning! Nu skulle han have mad, han havde været ud siden i morges, og kun lige fået morgen mad.
Han gik ind på kroen og fandt et bord til to, han hang sin jakke på stolen. Han begyndte at se hvad de havde af mad og drikke. Han overvejede lidt om han skulle have en øl, selvom at han havde holdte sig godt for alkohol siden han flyttede til byen. Han sad let og vippede på hovedet. Skulle han, skulle han ikke. Han kiggede kort rundt om sig, der var små mange folk her inde, da det var frokost. Han skulle virkelig snart til at finde sig flere venner, han var bestemte ikke van til at gå alene i længere tid. Han havde dog mødt nogen selvfølgelig. Men i forhold til at han var sådan en social person normalt, virkede det hele mærkelig for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 15:53

En pige gik ned af gaden i den anden enden af byen, hun havde et par sorte jeans, en hvid tunika med nogen små huller oppe ved halsen, der ud over have hun en mørke blå skjorte som stod åben. Hun gik vider ned af gaden mod kroen, hun kom ud fra skoven af så der var nogen pletter her og der på hendes bukser men det gjorde ikke så meget efter som de var sorte. Pigen hvis Navn var Alinea, stoppede op og så rundt der var ikke mange mennesker på gaden, de var nok hjemme og spise eller lavede noget mere vigtigt ind af træske rundt i gaden for ingen ting at lave. Hun var gået vider og stod nu foran kroen, hun tog i døren og gik ind, for derefter og se sig om. Alinea gik længer ind mens hun stadig så sig om efter et sted og sidde, men der var ikke mange pladser tilbage og der kom flere ind efter hende. Hun fik øje på en plads men der sad en ung mand ved bordet også, men hun skulle have noget og spise så hun måtte tage sig samme og snakke til ham for at for en plads at sidde på. Alinea gik hen til ham, med et lidt kejtet smilt da hun var letter usikker og så lidt på ham før hun spurgt pænt.
"Undskyld, men sidder der nogen her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 17:43

Alcide kiggede op da der kom flere personer ind i kroen, han smilte let. Kroen kunne sikkert kører fint rundt, tænkte han smilende. Han lagde godt mærke til at en ung kvinde stod og kiggede lidt rundt, han sendte et små charmende smil. Sikkert ikke noget hun så, men det var da ligemeget. Han var åbnet for nye venner jo, og måske kunne de blive det? Han legede lidt med tanken, og nogle andre tanker fulgte ham. Han sad helt ind i hans verden, da hun kom over for at spørger ham om noget. Han kiggede op, men der gik et halvt minute, før det det gik op for ham at hun havde sagt om noget. "Undskyld.. Sad lige i min egen verden... " Mumlede han men højt nok til at hun kunne hører det. Han fik en let rosa farve hen over kinder. Han kunne begrave sig selv lige nu, han havde aldrig gjort noget mere pinlig, før der her i denne her by. "Hvad var det du sagde? Men først, må du endelig tag plads. Kan altid bruge noget selvskab miss..?" sagde han smilende. Han tøvede dog på det sidst, han havde lagt mærke til at det ikke var så normalt at være det høflig, men det gik nok. Folk plejede vel bare at blive overasket. Han gled en hånd igennem sit hår, og smilte venlig og små charmende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Man 21 Okt 2013 - 19:29

hun så på ham og vidt ikke helt hvad hun skulle gør da han så ret fjern ud i blikket, hun rømmede sig lidt, så kom der liv i ham. Hun kunne ikke lade være med og smile over ham mens hun satte sig ned og så lidt på ham, "Jeg spurgt bare om der sad nogen men det gør der så ikke kan jeg forstå," Svarede hun på hans spørgsmål og så igen rundt på da der kom flere og flere ind, hun hvad ikke noget imod hans høflighed, det var vel bar en måde og være i mødekommende på og sådan var der jo nogen der var, en god eneskab var det også. Alinea vente blikket tilbage på ham og sagde "Der skal også være plads til at man kan være i sin egen verden," Hun sad nu og legede lidt med det ene skjorte ærme da hun stadig var usikker på hvad der ville ske, men et eller andet sted viste hun godt hun ville slippe fra det igen. En ælder mand kom hen til dem for at tage i mod bestillinger, Alinea viste ikke helt om hun var sulten så hun bestilte en kop te da hun ikke drak kaffe, der var også noget andet hun ikke var sikker på, det var om han have spurgt om hendes navn eller om det var noget hun havde bilde sig ind. Alinea så på ham stadig med et smil, hun havde godt se han havde fået lidt røde kinder men lod som om hun ikke havde, " Mit navn er Alinea," sagde hun mens hun stadig legede med ærmet på sin skjorte, hun var nok også lidt genert selv om hun ikke var meget for og indrømme det, hun viste ikke helt hvad hun skulle ud over at finde nogen venner selv om det ville blive sværet for hende at lukke andre ind igen efter det der var sket før. Hun rystede lidt på hoved og skubbede tankerne væk og så mod ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 7:52

Alcide smilte da hun satte sig ned foran ham, han var stadig små flov over det med at han ikke havde hørte efter da hun spurgte om noget. "Jamen, selvfølgelig må du sætte dig ned her. Og bare rolig, der kommer ingen sure personer og tager den fra dig," sagde han med et smil, han blinkede let til hende. Han prøvede at være lidt sjov, det lykkes ham sikkert ikke. Men så længe han prøvede at blive venner med hende gik det nok, for som sagt kunne han godt bruge nogle venner og veninder. "Ja, det skal man vel. Ens egen lille verden kan til tider også være godt for en, til at finde ud af ting, og bruge sit hoved på en anden måde end normalt," sagde han smilende. Han havde nu tit været i sin egen verden, i sær da han var barn eller når han var alene. Det var næsten blevet til en dårlig vane med at glide ind i hans egen verden. Da manden kom for at tage i mod deres bestilling, blev han i tvivl om hvad han skulle have. "Jeg vil gerne have en cola og nogle fritter," sagde han med et venlig smil. Han undrede sig kort over hvorfor han ikke tog noget kød, men han havde sådan ikke rigtig lyst til kød, selvom at det lå meget i hans natur. Han kiggede over på hende med et smil, og lagde hovedet let på skrå. "Skal du ikke have noget at spise?" Han ventede ikke på hendes svar før han vendte sig mod manden igen. "Gør det til en stor bakke, tak," sagde han venlig. Han kunne jo ikke bare lade hende sulte. Han betragtede hende smilende, og hørte hendes navn hvilket fik ham til at smile. Så nu kendte han hendes navn, så de var måske snart godt i gang med at kende hinanden. "Alcide," sagde han smilende med en venlig og små charmende tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 13:43

Hun så på ham med et lettet blik da han sagde der ikke var nogen som kom og tog hendes plads, "Det ville blive akavet hvis det skete," sagde hun og smilte over det selv om det nok ikke var noget man normalt smilte over, men det gjorde hun nu, men da hun så han blinkede kunne det ligeså godt være det hun smilte over. Hun lå hoved på skår og lyttede til det han sagde mens hun nikkede lidt nok ikke noget han så men det betyd ikke så meget om han gjorde, "Det har du ret i, det er meget rart kan kunne lukke alt andet ude og så kunne forsvinde ind i sin egen verden." Sagde hun og sad stadig og pillede ved sit ærmet, hun have selv sin egen lille verden der var som hun selv gerne vil hvad den stor hun levede i også var, men aldrig kunne blive ligegyldig hvor meget hun prøvede. Alinea sukkede og så mod ham igen og derefter på manden men nåede ikke og svar før han var væk og Alcide allerede have bestilte mere mad, hun så på ham lidt før hun sagde, ”Jeg er ikke ret sulten så der for skal jeg ikke have noget og spise,” sagde hun venligt til ham, selvom det måske ikke var helt sandt, men hun ville ikke lade ham betalte for at hun kunne få noget og spise. Alinea så på ham og smilte, hun tænkte at det måtte være fordi han smilte så meget at det smittede af på hende og det med maden var der ikke så meget at gøre ved lige nu, hun kunne give ham nogen penge så hun eller betale halvdellen af den da han nok ville hav hende til og spise noget ”Rart og  møde dig Alcide,” sagde hun stadig med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 20:16

Han smilte lidt over det først hun sagde, hun havde ret med det hun sagde. Han gled en hånd igennem sit håret med et smil, og lyttede til det hun sagde næst. "Nemlig, der er meget rart at lukke alle ting ude nogle gange. Men nogle gange kan det være uhøfligt, ligesom jeg gør det da du spurgte om noget. Men det er også lidt dårlig timing, men at jeg sidder i min verden og du spørger om noget," sagde han med et smil og et grin. Han lagde hovedet let på skrå og kiggede på hende. Kunne det godt passe at hun ikke ville spise noget? Kunne det nok godt, måske havde hun fået meget om morgen. Det kunne han selvfølgelig ikke sige noget om, han overvejede kort hvad han skulle sige. "Hvis du nu får lyst til noget mad, når det kommer, så tager du bare, ikke? Jeg har ikke noget i mod at dele med dig, så hvis du er sulten tager du endelig bare noget," sagde han med en venlig tone. Manden fra baren kom med deres drikkevarer, Alcide takkede og smilte venlig til ham. "Det er også rart at møde dig. Håber din te samger godt," sagde han med et charmende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 9:54

Hun så på han og hørte hvad han sagde, men det hvad nu ikke gjort så meget han ikke have hørte hende da hun have spurgt, det kunne være sket for alle og en være, selv hende selv kunne have over hørte en anden der spurgte om noget fordi man sad i sin egen lille verden. "Det kan jo ske at man kommer til og overhøre nogen, men du klarede dig ret godt ud af det," sagde hun med et smilte, hun smilede da han også kom med et grin, hun var nok bar for genert til og grine mens der var mange om dem, da hun nok også have en form for klaustrofobi af en eller anden grund. Alinea klørede sig lidt i nakke da han kiggede på hende, det var ikke noget hun var vand til andre gjorde, hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre ved det da det nok ville virke underligt at hun ikke ville have ham til at kigge på hende, så hun lod det lægge. Alinea så på ham mens han snakkede, ” tak Alcide det er sød af dig, jeg skal nok tage hvis jeg bliver sulten.” Sagde hun og smilte. Hun så op på manden der kom med drikkevarer, ”Mange tak,” sagde hun venligt. ”Jamen  jeg håbe da også cola smager godt," sagde hun og sendt en venligt smil tilbage til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2013 - 9:16

Alcide grinte over det hun sagde, men at han havde klaret sig godt ud af det. Han smilte let og nikkede kort. "Jaeh, jeg klarede vel meget godt ud af det," sagde han smilende. Han vidste nu ikke selv om han synes at han havde klaret det godt. Han kunne vel havde gjort det meget bedre, men ok, han gav hende mad, så det giv vel? Han betragtede hende let, og lagde hovedet på skrå. Han kiggede kort rundt, her var mange væsner, men var hun en af dem? Han kunne ikke helt lugte sig frem, når der var så mange forskellige lugte her inde. Men det ville også bare være mærkelig at spørger hende lige ud, især hvis hun bare være menneske. Han overvejede det let, men droppede dog tanken igen. "Gør du bare, der er i hverfald nok mad til dig også, ellers for vi bare mere, det er ikke noget problem overhovedet," sagde han smilende med en blød tonen. Han nikkede let til manden da han kom med deres drikkevarer, han kiggede på sin cola. Han vidste ikke helt om han heller ville have haft en øl, men han kunne virkelig godt lide cola. "Altså... Jeg regner med at den smager af cola, ellers bliver jeg da meget skuffet," sagde han med et grin. Alina virkede rigtig sød, men en smule genret, men det var der mange som var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Gæst Lør 2 Nov 2013 - 11:23

hun så rundt, hun viste ikke helt om hun var så glad for at være der fordi der var så mange væsner der inde, dog kunne hun ikke få sig selv til at gå ud lige nu, men hun var nok snart nød til det, hun vente blikket tilbage mod ham og smilet venligt, hun var ikke så nervøs mere, nu havde de også snakke i noget tid. hun så på mand der kom med maden og drikkevarene, hun vente hurtigt blikket ned i sin te da han satte tingede på bordet, "Det er sødt af dig Alcide, men jeg skal ikke bruge dine penge på mad til mig selv." sagde hun og så op på ham, hun kunne ikke lide at andre brugt penge på hende da hun så følge hun skyldte dem noget for det eller skulle betale dem tilbage på et tidspunkt. Alina måtte koncentrere sig meget for at lukke alle de forskellige lyde ud af sit hoved og undgå at hør hvad nogen af det andre snakkede om, det var en af de ting hun ikke kunne lide ved at være varulv, at hendes sagnser var blevet forstærket af det og hun så derfor kunne høre meget bedre ind før, hun lå hoved på skrå og lyttede til hvad han sagde, hun kunne ikke lade være med at smile lidt større ind før da han sagde han ville blive skuffet vis den ikke smagte af cola, "Så krydser jeg finger for at den smager som den skal," Sagde hun mens hun tog en mundfuld af sin te.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Eat with me ~ Alinea Empty Sv: Eat with me ~ Alinea

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum