Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Valentine
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Lori
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Lenore
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Jake
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Sean
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Abigail
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Natalie
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Celenia
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 
Edgar
Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba13Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba14Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Who fucking cares! - Razion!

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:13

Hun så på ham mens han betalte for tøjet, og de fik det i en pose, han lige fik lov til at holde. Hun havde godt travlt med at holde hans bukser oppe, hun glæde sig til at komme hjem i sit ejet tøj. Noget hun ikke behøvede at trække op i hele tiden.
Hun kiggede op på ham mens de gik, "hvorfor vil man egentlig have slaver?" spurgte hun nysgerrigt, hvorfor var der nogen der behøvede at have den magt over andre, hvorfor behøvede de at føle sig større. Hun kunne ikke rigtig lide det. Hun håbede ikke hendes barn voksede op sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:20

Han kiggede på hende "altså den eneste grund til at ha slaver er og vise man har magt hvis du forstår jeg vil ha magt men jeg ikke ond vil helst ha mine slaver har det godt derfor vil jeg helst ikke skade dig hvis jeg kan undgå det"sagde han roligt og så på hende med et smil og der gik jo ikke længe før de var hjemme hvor han opholde sig, han så på hende med et smil og gik hen og satte posen med tøjet på et bord, og roligt gik han hen til hende og tog hendes hænder så hende bukser og underbukser faldt ned og roligt lagde han sine hænder på hendes røv og løftede op "så det for et par dage siden var for at få dig i respekt overfor mig selvom jeg ikke brød mig særligt meget om at gøre det mod en kvinde som dig"sagde han roligt så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:27

Hun rystede på hovedet, "jeg forstår det ikke, hvorfor vil du have magt, kan du ik få magt på en anden måde i stedet for at ødelægge andre folks liv?" spurgte hun og kiggede spørgende op på ham. For... at tage folk til fange og bruge dem som slaver var jo egentlig at ødelægge deres liv, hvis de altså havde et godt et, som hun havde haft. Til han fik fat i hende.
Hun kiggede på ham som de var kommet til der hvor han opholde sig, hun kiggede på posen som han stillede fra sig og sank da han kom hen til hende. Hun lod ham tage hendes hænder og lod bukserne og underbukserne falde, hun trak sig lidt da han tog om hendes røv og løftede lidt. "Du kunne havde fået min respekt på andre måder" sagde hun og kiggede uroligt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:38

Han kiggede på hende og slappede roligt af og havde det godt med hende men hun lod til at være bange for ham "altså jo kan nok få magt på andre måder men det sjovere sådan altså viste jo ikke du havde andet i livet før du sagde det"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og satte sig ned med hende på sit skød og slappede bare af.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville tænke lige nu, men roligt som han sad der med hende og slappede af kærtegnede han hendes inderside af det ene ben og sådan noget der, han så på hende og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:45

Hun kiggede undrende på ham, der var så mange spørgsmål hun ville have svar på, "men jeg forstår ik, hvad er det der er så sjovt ved dette" hun tog en dyb indånding "og hvad afholde dig for at lade mig gå da jeg sagde jeg havde en familie?" spurgte hun igen. Af en herre at være var han meget tålmodig, hun stillede jo så mange spørgsmål men det så ik ud til at irriterer ham på nogen måde, hvilket jo var godt på en eller anden måde.
Hun lod ham tage hende med og sætte hende på hans skød, hun gad ikke rigtig at gøre modstand, for hun vidste han nok ville blive sur over det, og så ville hun ik få svar på sine spørgsmål.
Hun gispede let som han kærtegnede hendes inderlår. Hun kiggede ham i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 22:57

Han kiggede på hende "det kan jeg endeligt ikke svare dig på Lynie"sagde han roligt og kærtegnede bare stadig hendes inderlår og roligt nogen gange hendes underliv og så på hende "kan du lide det her endeligt"spurgte han roligt og nussede hende bare roligt på inderlåret og nogen gang på underliv, bare sådan for at være en kærlig herre overfor hende og den slags der.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 23:09

Hun rystede på hovedet og skubbede blidt til hans bryst. "det kan da ik være svært at svare på" sagde hun. Hun bed sig hårdt i læben da han af og til også kærtegnede hendes underliv. Og hvis hun jo skulle være helt ærlig, så nej hun kunne ik lide det, hun hørte til hos André, og ingen andre, det var der hun hørte til, men hun blev jo også nød til at sige noget der behagede sin herre. Hun nikkede svagt "ja" sagde hun lavt, stadig bidende i sin læbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:05

Han kiggede på hende "hvordan kan det være jeg ikke tror på det Lynie"sagde han roligt og viste da godt hun ikke kunne lide det for han viste jo at hun havde en andet hun hellere vil ha gjorde det.
Han så på hende og slappede roligt af og ville bare ha hun skulle kunne lide og ha ham som herre men det var svært som så mange andre ting var her i verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:13

Hun kiggede usikkert og bange på ham, "noget siger mig du allerede ved svaret på dit spørgsmål" sagde hun igen, og kiggede ham i øjne mens hun sad der. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, ville han blive sur nu igen, eller ville han bare tage det helt roligt som en helt normal lille bitte løgn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:25

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og slappede bare af "du kan ikke lide det fordi jeg ikke er ham du sammen med og det forstår jeg skam godt"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af, for han kunne ikke gøre noget ved det jo og havde ikke ligefrem lyst til at blive sur lige nu og her for det kunne jo ikke nytte noget som helst kunne det.
Han så på hende og kørte roligt en hånd ned mellem hendes ben og nussede hende bare hvorfor viste han ikke han gjorde det bare for se hvad der skete han havde ikke rigtig noget og lave lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:32

Hun var glad for at han ikke blev sur, hvorfor skulle han også, men stadig, han var en herre og at hvad hun havde set, så havde hun en grund til at mistænke ham for at blive sur, og hun ville ikke opleve ham sur igen.
Hun nikkede, godt han forstod det, det var jo altid noget, hun ville bare hjem til André, hun skulle nok lade vær med at fortælle noget, men hun ville bare gerne hjem.
Hun gispede go bed sig hårdt i læben da hun kunne mærke hans hånd mellem sine ben. Hun gjorde dog ikke meget, han var jo trodsalt hendes herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:48

Han kiggede på hende og slappede roligt af og havde det godt nok med bare sidde her "altså nu ved jeg godt du har en men tænder det dig når en fyr rør dig altså udover din mand eller hvad i er"sagde han roligt og så på hende og ville bare godt vide det og spredte roligt hendes skamlæber og nussede hende bare roligt der nede, han var ikke ond han var bare frisk på at gøre noget med hende hvis hun ville jo men han kunne bare sige at hun skulle men det ville han ikke lige nu og her, han så på hende og smilte roligt til hende og blev bare ved med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:52

Hun kiggede lidt ned da han spurgte om det tændte hende når andre mænd rørte hende, hun rystede på hovedet og kiggede op på ham igen, "nej, kun ham kan få mig tændt" sagde hun ærligt. Hun spændte lidt i kroppen og bed sig hårdere i læben nu da han nussede hende dernede. Hun gemte sig indtil ham, hun ville ikke det her, men som om det var noget nyt. Hun rystede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 0:57

"hmm okay"sagde han roligt og kiggede på hende og stoppede bare med og nusse hende der nede og fik dem op og stå og så på hende "hvad vil du så nu"spurgte han roligt og slappede bare af, han viste ikke hvad hun ville lige nu for han kunne jo ikke tænde hende så når det var, han så på hende og viste ikke hvad han skulle sige til hende.
Han så på hende lod hurtigt sin tunge ramme hende underliv som hun stod der, han kunne ikke lade være men han var jo også hendes herre og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:03

Hun sukkede da han holdt op med at nusse hende dernede, det var hun glad for han ikke gjorde mere. Hun kom med op og stå kiggede lidt op på ham. Spurgte han hende seriøst om hvad hun ville? Hun ville da hjem, hun kiggede undrende op på ham. "kan jeg komme hjem?" spurgte hun svagt.
Hun gispede og kiggede væk som hun bed sig i læben, hun kunne ikke det her. Hun kiggede ned på ham som han slikkede hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:08

Han kiggede på hende "ved jeg ikke altså du min slave men vil du sige det til nogen endeligt"sagde han roligt og kiggede på hende "du gisper når jeg gør noget ved dig hvorfor gør du endeligt det"spurgte han roligt og så på hende og havde det roligt med det, han viste bare ikke hvorfor hun gjorde det så han ville godt vide det.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og havde det godt med at være sammen med hende og alt det men hun havde en mand og alt det men han var hendes herre og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:11

Hun rystede på hovedet, "nej, jeg ville ikke sige det til nogen" sagde hun og kiggede ned på ham.
Hun kiggede lidt ud i luften, tænkte lidt over hans spørgsmål. "Fordi det overrasker mig det du gør" sagde hun go kiggede ned på ham. Hun bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:30

Han kiggede på hende "okay men nu som min slave du er gå ned på knæ og sut mit lem efter du bed i den"sagde han roligt og så på hende, hun viste jo godt at han ville ha hende til det og at hun forhåbentlig gjorde det.
Han så på hende og fandt sit lem frem og så på hende med ventet øjne for at se hvad hun ville gøre ved det, for han havde det sådan hun skulle gøre noget for hendes bidden for et par dage siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:38

Hun kiggede bange på ham og rystede ikke bare på hovedet men også over hele kroppen. Hun burde havde vist at han bare ville have hende til at sutte. Men det ville hun altså ik, hun kunne ik li det. "Nej.. Jeg vil ik" snøftede hun og kiggede ned i jorden og samlede sine ben. Hun havde ik lyst til mere af dette hun ville bare gerne hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:50

Han kiggede på hende "oka du vil ikke lad os lave en deal hvis du sutter til jeg komme i munden på dig så for du lov til at tage hjem men stadig som min slave"sagde han roligt og så på hende hvis hun ikke tog den deal her så viste han snart ikke hvad han skulle gøre, han kiggede på hende og slappede bare af mens han ventede på at se hvad hun ville sige til det her.
Han kiggede på hende og kunne ikke klare mere af hendes tuden her for hun var virkelig bare en tude prinsesse lige nu fordi hun vil hjem og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 1:56

Hun vidste snart ikke, hun ville heller æde mudder, men hvis at sutte hans lem resulterede i at hun kunne komme hjem, så var det vel det værd var det ik. "Hvad med at jeg bare går" mumlede hun lavt for sig selv. "Deal" sagde hun lettere irriteret.
Hun gik ned på knæ og tøvende tog hun hans lem ind i hendes mund og begyndte at sutte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 2:09

Han kiggede roligt på hende med sine øjne og gav sig til at kigge i hendes minder mens hun var i gang med at sutte ham og den slags der, roligt slappede han bare af mens han gjorde for ved at han slappede af mens han brugte sine evne på hende, han kiggede på mange af hendes minder om andré og så hvad der var sket mellem dem og alt det der før han gjorde hendes til slave og roligt så han gav sig til at lave minde om at hun blev hans slave fra et dårligt minde til et godt ved hende i stedet så hun ville mindes om som en god ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 2:19

Hun suttede bare videre uden rigtig at vide hvad han i gang med, udover at der skete ret mange ting i hendes hoved lige nu som hun ikke rigtig kunne få lagt på plads. Hun ville bare gerne hjem før dette blev værre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 2:28

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste godt hvad han havde gang i med hendes minde om at blive slave, han gjorde det godt ved hende så hun kun ville huske det som gode ting ved at være en slave for en anden og den slags der, han kiggede på hende og nød at hun suttede på ham og den slags der.
Han slappede roligt af og var ikke engang i nærheden af og skulle komme, roligt legede han vider med mindet så han var sikker på at hun vil nærmest elske det, selvom det var et stærkt ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Gæst Søn 29 Dec 2013 - 13:27

Hun vidste ikke rigtig hvornår han ville komme, men hun håbede at det var snart, for hun ville meget genre hjem nu.
Hun fik lidt ondt i hovedet, hun kiggede lidt op på ham af og til, overvejede lidt om, om hun skull blive hos ham eller gå hjem... Hey! Hun skull hjem, hvad var det dog hun tænkte på. Hun slog sig selv mentalt og blev bare ved med at sutte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Who fucking cares! - Razion! - Page 5 Empty Sv: Who fucking cares! - Razion!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum