Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sandheden skal frem. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sandheden skal frem. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sandheden skal frem. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sandheden skal frem. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sandheden skal frem. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sandheden skal frem. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sandheden skal frem. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sandheden skal frem. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sandheden skal frem. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Jake
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Sasha
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Renata
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Celenia
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Lenore
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Genevira
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Katrina
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Lori
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 
Edgar
Sandheden skal frem. Voteba13Sandheden skal frem. Voteba14Sandheden skal frem. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sandheden skal frem.

3 deltagere

Go down

Sandheden skal frem. Empty Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Søn 24 Nov 2013 - 22:01

Hej nu synes jeg i har fortjent at for en forklaring på alt mit fravær, selv om nogen nok bliver lidt surere er det stadig nogen der ude som skal havde den, og ville i ikke nok være søde at tænke på det jeg har/er igennem, for det her bliver meget hårdt for mig, og der kommer nok også et par tårer.

Mit rigtig navn er Katrine, jeg startede på denne side sammen med min eks'kæreste,
jeg lavede både en vampyr ved navn Killia og en engel ved navn Kalinna og en varulv ved navn Kukiu, de alle skulle være en del af et plot med Zann.
desværre gik der for langt tid i mellem vores svar så mine bruger dødede ligesom lidt væk, Kalinna min engel har hvert lavet om tre gange, på grund af jeg lavede noget dumt, folk kender nok allerede den historie om Kalinna, (Hvis ikke må i meget gerne skrive) når til sidst blev hun lavet om til Mikkel.
Killia dødede også uden der sådan nogen grund ud over ingen rigtig gad emne med hende hun er nu blevet til Rosa.
Kukiu er stadig den samme varulv og det forbliver han.
Når vider til de næste , jeg har Kani en falden engel og Oliver en incubus.
Kani forsvandt fordi jeg ikke kunne mere på ham, han blev lavet om til Vaas.
Oliver er også stadig den samme dæmon som Kukiu.
Så er Ryan, før var hun Elena før hende var hun Becca og før hende var hun Mie.

Det var mine bruger så kommer mit fravær.
Jeg melder fravær over Vaas fordi det hele startede med ham.
denne grund er fordi jeg ikke længer kan holde min kæft, jeg havde mistede min kæreste for flere uger siden, fordi hans grund var at han ikke længer kunne føle noget.
vi havde stadig noget kørerne lige en til en pige sagde at hendes kæreste var lige så underlig (Eller der omkring) for men efter den aften har jeg mistede det venskab jeg havde til denne dreng, og mit forhold til hende pigen er noget af det værste der findes.
jeg har allerede snakket med Sean om det og jeg stoppede med at kontakte hende over alt, desværre for satte hun over facebook på et billede af mig, jeg fik nok og sagde det til Sean.

Jeg har været igennem ting som andre nok ikke har været igennem, jeg har både været ude for utroskab og vold og meget mere, dette har taget meget hårdt på mig, men desværre elsker jeg stadig min eks'kæreste, og jeg har også fået det samme følelser for min barndomsven så mit hovedet kan ikke finde rundt i noget.

Jeg er også startede på efterskole hvor jeg muligvis bliver smidt ud fordig jeg ikke laver mit engelsk, (undskyld mit ord valg) jeg er fucking dårlig til engelsk, og min lærer har gjort sådan at min rektor er blevet sur på mig så jeg skal havde et mødemed ham imorgen omkring min skole gang.

Har også problemer der hjemme som går jeg aldrig er hjemme og hvis jeg er, er det kun for at holde fødselsdag for dem, ellers ikke.

hvis nogen gerne ville vide mere omkring nogen af de her ting er i selvfølelig meget velkommen til at skrive til mig.

Venlig hilsen Kani, Kukiu, Oliver, Mikkel, Ryan, Rosa og Vaas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Man 25 Nov 2013 - 13:56

Jeg er kommet så langt at jeg har valgt at slette nogen af mine bruger.

Dem som bliver på siden er :: Vaas, Mikkel, Ryan og Kani.

Dem som bliver slettet er :: Kukiu, Rosa og Oliver.

Dette er stadig ikke blive fast endnu, men de bliver det muligvis i løbet af denne uge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Delilah Man 25 Nov 2013 - 18:30

Hej Vaas^^
Det er trist at høre om din historie, og selvom jeg tror jeg kender noget af den, så vil jeg ikke påstå jeg forstår hele det ræs der er mellem dig og en anden^^
Jeg vil bare gerne råde dig til at snakke med dem der er problemer med(evt med en mellemmand som f.eks Sean) så i forhåbentligt kan løse noget. Så kan eksempelvis Sean måske ændre lidt på ordvalget for at gøre tonene lidt pænere hvis det går galt.

Dog vil jeg gerne sige at jeg ikke tror der på noget tidspunkt overhovedet ikke har været nogen der ville emne med dine karakterer. Det kan sagtens være folk har haft travlt eller egne problemer, men der har ikke været nogen der har tænkt "Naah ham/hende vil jeg ikke emne med". Sådan fungerer det meget sjældent^^
Held og lykke, og hvis du vil snakke om det så skal jeg nok lægge øre til, selvom jeg kan forestille mig at du har andre du snakker med. Jeg er passiv i de her diskussioner. Jeg vil egentligt bare gerne have i bliver gode venner igen, og at i begge får det godt igen.

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Sean Man 25 Nov 2013 - 22:06

Jeg beklager, trods jeg nok ikke er grunden til noget af det, at alt dette her har givet dig en dårlig erfaring angående RPG og dine brugere. Vi har allerede skrevet sammen lidt og jeg har også snakket med den anden part. Alt dette foregår over PM, så jeg vil ikke nævne det videre her. Men jeg kan sige at du burde få fred nu.

Jeg melder mig neutral, af flere grunde. Jeg holder hverken med den ene eller den anden og det skal jeg heller ikke. Men jeg håber du får styrken og lysten til at fortsætte, for hvad har man tilbage når alt går galt og man ikke vil opretholde noget af det eneste der måske endnu er godt? Nogen gange må man kæmpe. Og kæmpe hårdt. Er der noget jeg enden som admin eller blot af venskabelighed kan hjælpe med, kender du vejen.

Held og lykke med det hele.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 9:38

Tak begge to, men jeg har ikke kun problemer med vennerne men også det at jeg desværre ikke har så meget tid på mine bruger, og allerede to af den er døde helt fordi folk ikke har lyst til at emne med dem fordi de viste at det var Kalinna som bag dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Delilah Tirs 26 Nov 2013 - 16:00

Okay, seriøst - Det her kommer måske til at lyde lidt hårdt(eller dumt måske?), men hvad fanden var problemet med Kalinna? O.o
Du har nævnt det flere gange nu, og jeg aner ikke hvad du snakker om

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Rafaela Tirs 26 Nov 2013 - 16:31

Del for og sige det kort ødelagde kalinna længere er den ikke og kan i være søde og lukke denne samtale for jeg synes ikke det er sjovt og snakke om længere da jeg ved at jeg er den som er blevet skudt på her i indlægget

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Delilah Tirs 26 Nov 2013 - 16:36

Jeg forstod ikke hvad der skete med Kalinna?
Jeg vil ikke kommentere på det med at lukke noget, da det ikke er mit call^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Sean Tirs 26 Nov 2013 - 16:52

Jeg henvise til at man blev bedt om at sende en PM, hvis man ønskede at vide hvad der skete, og dermed lukke den startede diskussion/skænderi det evt. ville ende med.

Dette er en fraværs/forklarings tråd for Vaas, vær venlig at respekterer det.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Delilah Tirs 26 Nov 2013 - 16:56

Selvfølgelig, sorry Sean^^

Men Vaas, som sagt, hvis der er noget nogle af os på siden kan hjælpe dig med, så er jeg sikker på at 90% af siden brugere hellere end gerne vil hjælpe^^
Held og lykke med det hele, og vi ses!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 16:57

Godaften Smile
Ok ... Her kommer en helt personlig mening fra mig.
- og så tænker i måske ' Camille .... HVORFOR er det lige du blander dig i det her ? Camille , du aner intet om hvad der er sket... Intet om hvem sagde hvad ig da sket ikke Hvorfor de gjorde det!'

- og ja .... I har helt ret. Jeg aner Nada om det her ' shit'
Og netop derfor undrede det mig over samtalen kørte i en åben tråd.

Her er så min pointe.
Kære vaas.
Jeg kender alt til når livet tiltet og desværre også til når irl og URL påvirker hinanden , både dejligt og helt sønderknusende.

Det jeg gerne vil opfordre til er at fraværsstråde bliver holdt på et minimalt oplysningsgrundlag ISÆR når andre brugere er direkte berørt af problem stillingen.
Og når der er tale om svære personlige ting.

Jeg taget ikke stilling , da jeg ikke aner en dyt om det hele , men jeg mener bare ikke det hører sig en åben tråd til. Det er ikke en holdning , mening eller synspunkt der diskuteres. Det er private sager mellem folk , personlige relationer og samtaler der er med til at danne platform for dette.

Derfor vil jeg så gerne anmode om at samtaler som den her , køres over jeres pm .

Det er blot min holdning.
Ømme sager bør håndteres nænsomt og ikke smækkes ud i frit fald <3

Kærlig hilsen og de bedste tanker til dig Vaas
Og til alle andre berørt af dette.

~ Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 16:58

Hej Sean ,

Så slipper jeg for at lave en pm til dig.
Du har fundet tråden ; )

Knus til alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 19:03

Jeg forstår jeg godt, men der har været så mange som har spurgt om hvorfor jeg ikke forklar hvad der gør jeg forsvinder hele tide, og denne her gang sagde jeg så sandheden og på et eller andet tidspunkt måtte den jo komme frem og det gjord den så.
Jeg bad også om at folk ville forstå mig og ikke komme med så mange indlæg som der kommet, nu hvor jeg har forklaret det hele.
Jeg havde set frem til at der ville komme nogen, men når jeg opdager at jeg har fået et indlæg som virkelig gør mig ked af det har jeg bare mest lyst til at sige fuck alt og forsvinde helt fra siden, men jeg ved at de bruger jeg har valgt at blive tilbage har et kæmpe spil hos nogen andre bruger, f.eks. Vaas er bror til Markulius, og Ryan er sådan halv gift med Zero på grund af deres datter Sammi 'En pige de begge har taget til sig'
men håber virkelig at dette stopper fra nu af, og hvis nogen virkelig gerne ville hører denne lille fortælling om Kalinna så skriv til mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sandheden skal frem. Empty Sv: Sandheden skal frem.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum