Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba13hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba14hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba15 
Edgar
hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba13hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba14hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 21:43

S: Kroen Det Vilde Svin
T: 23:09
V: køligt
O: mange fulde personer og mange ædru

Det var ved at være sent, og Sivir var sjældent i byen, men i dag var hun for en gangs skyld taget en tur på kroen Det Vilde Svin. Hun plejede for det meste kun at komme der om dagen, men i dag ville hun gerne prøve noget nyt, og derfor var hun taget der ned så sent. Hun kunne højest sandsynligt finde nogle som hun kunne tale med her. Hun var stille kommet ind af døren. Hun havde skjulet sine vinger så man ikke kunne se dem, og gik forsigtigt op til baren. Fordi hun aldrig som sådan drak, vidste hun ikke hvad der var godt, og hvad som ikke var godt. Hun var ikke en gang sikker på om hun skulle drikke noget. Eller måske en øl så. hun bestilte øllen, og blev ellers bare stående oppe i baren, og så rundt på alle de folk der var her. Hun tog en tår af øllen, men skar ansigt af den lidt bitre smag. Man kunne tydelig se på hende at hun ikke var en af dem der var vant til at drikke, men hun håbede på at hun ville væne sig til smagen lidt hen ad vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty Sv: hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Marcus Man 30 Dec 2013 - 22:04

Selvom det var køligt udenfor og at de fleste gik med overtøj på af en eller anden slags rørte det ikke Marcus. Han var vampyr så kulde gjorde ham ikke noget. Han var iført en helt sort t-shirt, og nogle standart jeans. Hans halv krøllede brun-sorte hår var holdt på plads og væk fra ansigtet af hans foretrukkende hue. Det var ikke noget vildt den måde han klædte sig på. Han satsede heller ikke på det vildeste denne aften. Han regnede bare med at skulle ned og have lidt rom eller whisky og så måske se om der skulle være nogle alternativer.
Byen var så småt begyndt at kede ham. Han synes ikke der skete det vildeste. Han kunne dog ikke forudsige sin nat, men noget at drikke det skulle han have! Han fandt let vej til kroen Det Vilde Svin. Han vidste udmærket hvad han var på vej ind til. De fleste der inde vidste hvem Marcus var. Ikke fordi han havde kæftet op om sig selv, men fordi han ikke ligefrem lagde skjul på sig selv.
Døren ind til kroen blev åbnet og Marcus trådte ind. Han kastede et dovent blik på omgivelserne, og konstaterede inde i sig selv at alt så ud som normalt. De sædvanlige snavsede bumser der altid var for fulde til at gå hjem, og de lidt mere anstændige typer. Uden at hilse på nogen eller noget gik han målrettet mod baren imens han kort så rundt. Da han nåede baren fik han hurtigt bestilt en whisky. Som et par andre blev han også stående ved baren imens hans blik ramte hans serverede whisky.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty Sv: hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 22:34

Sivir fornemmede da døren blev åbnet. Ikke fordi hun kunne mærke vind eller noget, hun kunne blot fornemme det. Hun så kort over mod døren for at se hvem der var kommet ind ad døren. Det var en fyr, Sivir havde ikke lige nogle ide om hvor gammel han var, men hun kunne tydeligt fornemme at han var en vampyr, så han kunne være flere 100 år gammel, hvem vidst, ud over ham selv? Hun studerede ham nøje mens han gik op til baren, og blev også ved med det lidt efter. Der var noget ved ham som fik Sivir til at blive nysgerrig, men hun havde ingen anelse om hvad det var. hun tog stille en tår mere af sin øl, men skar igen ansigt af smagen. Hun vil nok aldrig komme til at vende sig til den, tænkte hun, eller også skulle hun bare prøve noget mere? Hun vidste det ikke helt, men der var nok noget som smagte bedre end øl gik hun ud fra, men hvad som smagte bedre vidste hun stadig ikke, da hun så sjældent drak. Hun betragtede stadig vampyren som var kommet ind for mindre end to minutter siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty Sv: hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Marcus Man 30 Dec 2013 - 22:43

Marcus tog roligt en tår af sin whisky. Den var stærk. Dejligt.
Man kunne tydelig se hans sleeve på venstre arm. Det var ikke noget man så over alt i byen. Men han så ingen grund til ikke at vise det frem. Selvom folk ikke var helt sikre på hvad de skulle synes om det. Han var ligeglad.
Kroen virkede lidt halv død, det var ikke et godt tegn, det ville bare betyde han blev nød til at finde et andet sted. han kastede blikket lidt rundt i lokalet. Der var lidt forskellige væsner der inde. Ikke nogen overraskelse. Hans ansigt var ret neutralt, dog bar han en charme der automatisk var omkring ham. Det var ikke helt let at afgøre om det var hans udseende, hans være måde eller bare de ting han gjorde. Der var bare en charme om ham. Igen drak han lidt af sin whisky imens hans fingre legede lidt med glasset. Han gad ikke endnu en kedelig aften. Han var ikke engang særlig sulten. Han havde nydt en ung kvinde i dagstimerne som skulle have sovet i hans hotelværelse. Hun fik lov til at sove ind... På en lettere smertefuld måde. Men han havde fået noget sjov ud af det. Hvilket var det vigtigste for ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty Sv: hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 22:58

Hun blev ved med at betragte ham stille. Der var ingen andre der var lige så spændende, og det sagde alligevel en hel del. Hun vidste dog ikke om hun skulle gå hen til ham eller ikke. Hun overvejede det lidt, og tog endnu en tår af øllen, men den smagte som de andre gange hun havde drukket af den. Hun havde ingen anelse om hvordan folk kunne drikke det her stads, og kunne lide det. Det smagte jo helt af helveds til. hun satte glasset fra sig på bordet, og strakte sig så halvt, inden hun gik over til vampyren, og stillede sig ved siden af ham. Hun kiggede på ham, og smilede sukkersødt til ham ”Hey, mit navn er Sivir, og hvem er du?” spurgte hun, ogs med en meget sød stemme. Hun vil gerne lære ham en smule at kende, men hvorfor vidste hun ikke helt. Hun var nok bare en smule opmærksomhedskrævende lige nu, men ikke meget. Hun kede sig, og manglede nogle at snakke med, så hvorfor ikke bare lære nogle nye at kende så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus// Empty Sv: hvorfor er jeg i det hele taget her? //Marcus//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum