Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Who are you? - Razion
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Who are you? - Razion
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af "så hvad nu hvad skete der ellers i går"spurgte han roligt og så på hende.
Gæst- Gæst
Hun skuelede hen til Razion, hun vidste da ikke hvad der var sket igår, udover det lort som hun lige havde fået bekræftet.
"Jeg ve' sgu da ingenting om hvad der skete igår, jeg har det bare ad helvedes til, på grund af de fuckin' dæmoner" Argh! Hun gad virkelig ikke dette.
Hun satte sig ned på sengen, og kiggede ned i gulvet.
Gæst- Gæst
Han så på hende "når hvad skal der så ske nu her"spurgte han roligt og så på hende, han kiggede på hende og slappede roligt af og anede ikke hvad han skulle sige eller gøre, for han kunne knap gøre noget som helst med den krop han havde nu her med alt den ømhed og den slags der.
Gæst- Gæst
Hvad der skete nu, vidste hun virkelig ikke, hun kunne ikke gøre så meget, sket var sket, hun måtte bare håbe at Reilly ikke blev sur, eller foragtede hende efter dette.
"Jeg ved det ik', jeg bliver nok nød til at finde Reilly på et tidspunkt, og forklare ham hvad der er sket." sagde hun, med en lidt rystende, og tøvende stemme. Hun var ikke meget for at fortælle Reilly hvad der var sket, men han fortjente at vide det, han fortjente at vide at hun faktisk var blevet voldtaget... I hendes eget hjem, hun var ikke i sikkerhed, uden Reilly.
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Hey again ~ Razion (xxx)
» So... Who are you anyways? - Razion
» What do you want from me?//Razion//
» And who might you be? // Razion //
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata