Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Who are you? - Razion
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Who are you? - Razion
Vejr - Koldt
Sted - Gågaden
Omgivelser - Få folk
Påklædning - Profilbilled
Hun havde guitartasken med guitaren bag på ryggen og en notesbog under armen, hun gik gennem gaderne i retningen mod at finde et sted at sidde og finde på bye sangtekster. Og finde nogen akorder som hun kunne bruge i sangen, finde på en melodi, det var ikke altid lige så nemt. Men hun fandt altid ud af det til sidst.
Hun gik og nynnede en melodi, en hun skulle holde lidt fast i til hun fandt et sted at sætte sig. Cassadee var sådan en person som tog sit arbejde med overalt, mest fordi at hendes arbejde også var hendes hobby. Hun elskede at synge, skrive sange og spille.
Hun kiggede rundt omkring sig, så mange folk var der heller ik, så hun sagtens kunne sæt sig ned et stille og roligt sted.
Hun fandt et sted længere nede af gaden, lidt væk fra folk, en ensom bænk stod helt tom, og der tog hun plads. Hun tog sin hvide akustiske guitar ud af sin taske og slog så op i sin notesblok på en nye blank side til nye ideer. Hun begyndte at lege lidt med introen. Sad og nynnede lidt med.
Gæst- Gæst
Sv: Who are you? - Razion
Han gik roligt i gennem denne her lange gade som folk vist kaldt for gågaden eller noget og roligt så han på de mange butikker og den slags der som var der, han kiggede lidt rundt og så hen på en som sad på en bænk helt for sig selv med en guitar og smilte så roligt for sig selv, og kom roligt omme bag personen og lyttede lidt til det før han roligt gik op til hende "det lyder godt"sagde han roligt og håbede ikke at han forskrækkede hende eller noget, for det var jo ikke ligefrem hans mening eller noget i den still der for han kom jo alligevel bagfra.
Han så på hende og smilte til hende og alt det og havde jo ikke nogen grund til at hun skulle gøres bange eller noget, for det var jo ikke sjovt og være bange.
Gæst- Gæst
"Oh... Du forskrækkede mig" sagde hun mens hun prøvede at trække vejret normalt. Hun smilede venligt til ham "tak" sagde hun til det han havde sagt først, lød godt? Det håbede hun da.
"Hvor lang tid har du stået der og lyttet?" spurgte hun mistænksomt.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilte "hvor længe har du spillet"spurgte han roligt og anede jo ikke hvor længe hun havde været i gang med at spille og den slags der, for hun lød godt og det måtte jo betyde at hun har haft spillet i lang tid eller noget i den still der.
Gæst- Gæst
Hun smilede da han kom med sit navn, "mit navn er Cassadee" sagde hun som ligesom et svar på hans...
Hun kiggede kort ned på sin guitar og så op på ham igen, hun trak på skulderne, "længe, jeg har altid været meget musikalsk" sagde hun med et smil på sine læber.
"Så fortæl mig Razion, hva laver sådan mand som dig herude?" spurgte hun mindre mistænksomt.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "hvad med dig hvad laver du så her ude udover at spille og nynne smukt"sagde han roligt og så på hende med et smil, han kunne godt lide hendes måde og skrive sange på især når man kunne høre hende nynne og den slags der, hun var en man kunne kalde for musik glad.
Gæst- Gæst
Hun kiggede undrende på ham, hvad var ikke så meget, han måtte blive nød til at uddybe det lidt. "Ikke meget, hvad vil det sige?" spurgte hun og kiggede med hovedet på skrå.
Hun trak på skulderne, hun lavede ikke noget andet end det, faktisk. "Ik noget andet" svarede hun og smilede.
Gæst- Gæst
Han så på hende "har du lyst til at tage på kroen det vilde svin sammen med mig"spurgte han roligt og så på hende med et smil og var bare venlig overfor hende, for han kunne jo ikke være andet lige nu og her, for der var ikke nogen grund til andet nemlig.
Gæst- Gæst
Hun kiggede lige ud i luften da han spurgte om hun ville med til kroen, hun vidste det ikke helt, "hm... Det ved jeg ikke.." Hun ville egentlig først have at vide om hun kunne stole på ham og om hvad han var "hvad er du?" spurgte hun først.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "så ja du vist heldig tror jeg"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad hun tænkte eller hvad hun ville sige, men der skulle nok komme noget.
Gæst- Gæst
Dæmon? Okay, så han var dæmon, ligesom Reilly, hun burde nok passe på så, for inden Reilly og hende begyndte at kende hinanden havde han nært voldtaget hende.
Hun kiggede hen hvor han pegede, på en fyr der stod og kiggede på hende, hun kiggede mærkeligt op på Razion, voldtaget, af ham fyren? Creepy. Men hvordan vidste han lige det.
"Først, hvordan vidste du at han ville voldtage mig? Og andet, hvordan ved jeg at du ikke vil voldtage mig?" spurgte hun mistænksomt.
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt og så på hende "forståeligt nok at du vil vide om du kan stole på mig"sagde han roligt og kiggede på hende, han havde det godt med at snakke med hende og den slags der, men hun lod til at være bange for ham på en eller anden måde men han var ikke helt sikker lige nu og her.
Gæst- Gæst
Hun nikkede, "så når en dæmon kigger sådan på en kvinde, betyder det at han vil voldtage hende?" spurgte hun nysgerrigt.
Hun smilede skævt og kiggede lidt rundt om sig for at se om der var nogle sådan i nærheden af dem. "Godt du kan forstå" sagde hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trak på skulderne da han spurgte hvorfor han skulle det, "fordi... DU er en dæmon" sagde hun og kiggede på ham.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af og kiggede sig omkring også ligeud for sig og havde ikke det vilde og sige lige nu, for han ventede bare på at hun ville sige et eller andet til ham og alt det halløj der, en dæmon som ham havde hellere slaver i stedet for at voldtage en kvinde også gå sin vej og den slags der, han så på hende og slappede bare af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde ikke den tanke om at gøre hende til slave lige nu måske senere hvis der var en ordenligt grund til at gøre det, han så på hende "jeg vil væde med at du ikke har en grund til at jeg skulle gøre dig til min slave"sagde han roligt og så på hende og slappede bare roligt af.
Han viste ikke hvad hun ville sige sige til det for han sagde jo bare tingene som det var, og nu ville han se hvordan hun ville reagere på det han havde sagt til hende nu her.
Gæst- Gæst
Hun kiggede undrende på ham, "hvorfor skulle jeg have en grund, når jeg ik har lyst eller på nogen måde interesse i at være din slave, i det hele taget bare slave?" Hun kiggede spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede undrende på ham, beskyttelse, hvem blev dog slave for beskyttelse. "Beskyttelse?" spurgte hun med hovedet på skrå.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og havde det fint nok med at fortælle hende det, og slappede roligt af og alt det halløj der, og ventede endeligt bare på at hun ville sige et eller andet til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende "som jeg kan lugte på dig har du været i nærkontakt med en dæmon før"sagde han roligt og så på hende og kunne skam godt fornemme at hun havde det også selvom hun måske havde været i bad og den slags der.
Han så på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvordan hun ville tage det og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
Hun himlede med øjne og grinte svagt, "min kæreste er dæmon" sagde hun og kiggede på ham.
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Hey again ~ Razion (xxx)
» So... Who are you anyways? - Razion
» What do you want from me?//Razion//
» And who might you be? // Razion //
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine