Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Razion// why did this happen? EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Razion// why did this happen? EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Razion// why did this happen? EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Razion// why did this happen? EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Razion// why did this happen? EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Razion// why did this happen? EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Razion// why did this happen? EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Razion// why did this happen? EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Razion// why did this happen? EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Lori
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Valentine
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Natalie
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Jake
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Katrina
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Sean
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Lenore
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Renata
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 
Taliia
Razion// why did this happen? Voteba13Razion// why did this happen? Voteba14Razion// why did this happen? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Razion// why did this happen?

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Razion// why did this happen? Empty Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 0:06

S: Kroen Det Vilde Svin
T: Middagstid
V: let støvregn, men begynder snart at øse ned
O: mennesker
P: se profilbillede

Det var middagstid, og vejret havde besluttet sig for at være lort. Det var så småt begyndt at støvregne, men skyerne på himlen begyndte at trække sig mere og mere sammen, og blive mere mørke for hvert et minut der gik. Snart vil skyerne åbne op, og regnen ville begynde at sile ned i stride strømme. Alex kom gående gennem byens gader, og skævede af og til op mod himlen, vel vidende at det snart ville begynde at pisse ned, og hun vidste at hun blev nødt til at finde et sted hvor hun kunne søge ly for vejret. Hun begyndte så småt at gå hurtigere og hurtigere, og til sidst løb hun nærmest. Hun var ikke helt sikker på hvor hun var på vej hen af, men var også lidt lige glad, hvis bare hun kunne komme ind i tørvejr det sted hun kom til. Hun så sig om, og kunne nu mærke en lidt tungere dråbe end støvregne ramme hendes kind. Hun skulle skynde sig nu, hvis hun ikke skulle nå at blive helt gennemblød, men hendes tøj var allerede fugtigt. Hun fik så øje på Kroen Det Vilde Svind et lille stykke længere fremme, og nu åbnede skyerne også helt op, så det begyndte at regne meget kraftig. Alex løb over til kroen. Det var heldigt at der ikke var så langt der hen. Hun lukkede hurtigt de store døre op, og skyndte sig ind i tørvejr, men var næsten allerede mere eller mindre gennemblødt af regnen. Hun sukkede irriteret og mumlede stille for sig selv. ”Lortevejr” Hun så sig lidt rundt. Der var mange personer her som havde søgt ly for vejr og vind ligesom hende. Hun begyndte stille og roligt at gå op til baren, og tænkte sig lidt om med hvad hun mon skulle bestille. Noget varmt eller alkoholisk? Hun var kold, og frøs en smule, og hun besluttede sig så for at bestille noget varmt. ”Jeg vil gerne havde noget varm kakao tak” sagde hun, og smilede venligt til ham som stod bag baren. Han nikkede og smilede tilbage til Alex. ”Så gerne” Der gik ikke lang tid før Alex havde fået sin varme kakao. Hun satte sig på en af stolene oppe i baren, og folede sine hænder om den varme kop lidt tid, inden hun tog en tår af den varme drik. Det var dejligt med den varme som langsomt bredte sig i hendes krop, og hun smilede halvt for sig selv, men på grund af hendes halv våde tøj, ville hun nok snart begynde at fryse mere end før. Hun havde ikke taget så meget på som hun måske burde havde gjort, men det var jo lidt sent at tænke på den måde nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 0:46

Razion sad roligt på sin sædvanlige plads ved baren og slappede roligt af for sig selv og kiggede lidt rundt på de mange våde og halv våde gæster der kom ind på kroen, da de søgte ly for det trælse vejr som der var udenfor.
Han kiggede roligt på en som kom stormende ind på kroen da vejret brød helt ud.
Han kiggede på hende og smilte roligt da hun stod der og var våd og så ud til at fryse, han kiggede roligt på hende "du trænger da vist til at få et varmt bad også noget tørt tøj"sagde han roligt og så på hende, han kunne da godt se på hende at det våde tøj ikke gav den bedste varme selvom hun fik noget varmt at drikke og den slags der, han smilte roligt til hende "hvad laver man ude i et vejr som det"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke om hun ville snakke med en som ham, han var jo ikke ligefrem fuld eller noget som helst for han sad med et normal kop kaffe, da han ikke helt var vågen eller noget, da han havde sovet længe.

/håber det godt nok/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 11:23

Alex så op på manden som snakkede til hende, og smilede venligt til ham. Et bad lød faktisk meget fristende, så hun kunne få varmen tilbage i sin krop igen. Hun sukkede stille da han spurgte hvad hun lavede ude i det her vejr. Tja det var jo egentlig et godt spørgsmål. For at være ærlig ville hun helst ikke ha været ude i det, men havde ikke rigtig andet hun lige kunne gøre. Hun havde været ude længe før regnen kom, og så kom den bare sådan uden videre. Hun bed sig kort i læben inden hun svarede ham. ”Jeg ved det ikke, men havde været ude længe inden det begyndte at regne.” sagde hun, og smilede skævt til ham. ”og et bad lyder faktisk fristende, men må jeg spørge hvem du er?” hun betragtede ham nøje. Hun vidste at han var en dæmon, men hun vidste også at det ikke var alle dæmoner som var onde. Ham her virkede ikke ligefrem til at være ond, så hun ville give ham en chance for at bevise for hende at hun havde ret, eller ikke havde ret. Hun håbede på at hun havde ret. Det undrede hende faktisk ikke det store at han ikke var fuld, men bare sad og drak en kop varm kaffe. Hun kiggede ned på sin egen kop, og førte det så op til sine læber og tog en tår mere af sin varme kakao, og så så igen på manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 12:13

Han kiggede på hende og slappede roligt af og smilte bare til hende og drak lidt af den varme kaffe som han havde i koppen, han så på hende "jeg hedder Razion og hvem taler jeg så med"sagde han roligt og så på hende og lyttede roligt til hvad hun ellers sagde til ham, om at det med et bad lød fristende og den slags der.
Han så på hende med et stille smil på sine læber "jeg ved jo godt hvad du er og du ved hvad jeg er så det behøves jo ikke at nævnes mellem de mange mennesker og den slags der"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var bare den der ligeud af huset type der sagde tingene som de var, og det hele roligt drak han noget mere af sin kaffe og så på hende "du er nu også meget køn så det undre mig ikke med din race"sagde han roligt og så på hende med et smil, han slappede roligt af og havde det godt med at snakke med hende og den slags der, han havde ikke mødt mange af hendes slags der, så det var altid dejligt at møde en art man ikke mødte tit.
Han kiggede lidt rundt også på hende "hvis det er så kan du låne mit bad jeg har på værelset og noget tørt tøj hvis du ikke har noget imod at gå i tøj til mænd"sagde han roligt og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 13:20

Hun nikkede roligt da han fortalte hvad han hed, men skulle hun fortælle ham sit fulde navn, eller bare det som hun kaldte sig for? Hun bed sig en smule tænkende i læben, men svarede så "man kalder mig bare for Alex" svarede hun, og betragtede ham. Han havde fundet ud af at hun var en egel, men det undrede egentligt ikke Alex det stor, hun vidste jo også at han var en dæmon. Hun smilede til det han sagde. "Tak. Du er heller ikke værst selv" sagde hun med et forsigtigt smil.
"Øh, nej det har jeg ikke det store imod." Svarede hun. Bare hun kunne få noget varme vil hun være tilfreds nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 13:57

Han kiggede på hende "hyggeligt at møde dig Alex selvom jeg tror dit navn er noget i den retning men kan skam godt kalde dig for Alex det lyder også godt"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, og så på hende før han roligt tog sin kop kaffe i hånden og gik roligt hen til nogen trapper og vider op af, og så på hende "kommer du så"spurgte han og smilte til hende og slappede bare roligt af mens han gik vider op og kom til en gang hvor han gik hen til sin dør og ventede på at hun kom.
Før gik han ikke ind for hun ville jo ikke kunne finde frem til den samme dør hvis hun ikke vist hvor den lå og den slags der, han stod bare der for sig selv og drak noget mere af sin kaffe og ventede bare for han kunne jo ikke rigtig andet *hun så nu meget godt ud i vådt tøj*tænkte han roligt og slappede bare roligt af og kiggede efter om hun kom og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 14:22

 Hun smilede bare til ham. Hun hed ikke rigtig Alex, men det var nemmere at sige det, og alle kaldte hende alligevel for Alex, så hvorfor ikke præsentere sig med det navn? Hun rejste sig op da han gjorde det, og tog sin kop kakao, og fulgte så bare efter ham. Hun standsede kort op, og tog en tår af kakaoen. Hun kunne ikke lige gå mens hun drak, men da hun havde taget en tår, gik hun så op ad trapperne som han var forsvundet op ad, og gik så hen af gangen med alle de døre, og stansede op ved siden af Razion, og smilede til ham, og ventede på at han åbnede døren så de kunne komme ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 14:29

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og åbnede døren, da hun var ved ham og det hele, roligt gik han ind og holde døren for hende og den slags der "er det sådan at dit undertøj også er vådt eller nåede du ind før det skete"spurgte han roligt og så på hende, han var bare den der stille og rolige person overfor hende og den slags der, han kiggede på hende med et smil og stilte sin kaffe på sit bord og slappede bare af.
Han kiggede på hende og smilte til hende og havde det godt i hendes selvskab og den slags der, hun virkede til at være sød og den slags der, han så roligt på hende som hun stod der i sit våde tøj og man kunne se hende former og den slags der, og han kunne nu godt lide det han så og alt det men hvem kunne ikke det når det var en kvinde med flotte former.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 15:09

Alex smilede til ham, og gik med ind på hans værelse. Hun stillede sig midt i værelset og kiggede rundt. Hendes trøje klæbede tæt til hendes krop, og hendes bh var også mere eller mindre gennemblødt, men hendes trusser var det eneste som ikke var våde. "Øm, min bh blev våd, men det var ogs det." Svarede hun forsigtigt, og smilede lige så forsigtigt til ham. Hun tog tøvende et skridt, men standsede så op igen, og var usikker på hvor hun lige skulle gøre af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 15:24

Han kiggede på hende og slappede roligt af "ja okay men kan ikke ligefrem hjælpe med en bh så håber du kan undvære den"sagde han roligt med et stille smil på sine læber, han kiggede på hende og smilte bare til hende "du ser nu meget godt ud i vådt tøj men det nok fordi du har nogen gode former"sagde han roligt med et smil på sine læber, og slappede bare af.
Han gik roligt hen til et skab og fandt noget tøj frem til hende som et par jogging bukser og et halv stor t-shirt da han godt kunne lide og gå i stort tøj, da det fik en til at føle sig afslappet og den slags der, han så på hende med et smil og lagde det på en stol og fandt så et håndklæde "så kan du gå i bad hvis du stadig vil det"sagde han med et stille smil på sine læber og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 15:59

"Ja det blir jeg jo nødt til, men regnede heller ikke med at du havde en bh da det vil virke lidt mærkeligt" sagde hun og grinte halvt. Hun kiggede på ham da han fandt noget tøj og et håndklæde frem til hende. "Øh, takker, så vil jeg gå ud og låne dit bad." Sagde hun forsigtigt, og satte sit krus fra sig på et bord, og tog det tøj han havde fundet til hende med ud på hans badeværelse, hvor hun så lukkede døren efter sig, og tog så hurtigt hendes våde tøj af, og lagde det i en bunke, og gik så over til bruseren, og fik tændt for vandet, og fandt en behalig temperatur enden hun gik ind under vandet. Hun lukkede halvt øjnene, og sukkede tilpas. Det var rat at få varmen i kroppen igen. Hun stod ikke så længe under vandet, og slukkede efter 10 minutter for vandet igen. Hun tog håndklædet og tørrede sig inden hun tog sine trusser på, op så tig hun de jogging bukser på som han havde fundet til hende, og tog så den store T-shirt på. Det var bedre end ingenting, og hun kunne godt lide nogle gange at gå i store bluser. Hun låste døren op, og gik så igen ud til ham, og lænede sig halvt op ad vækken og så på ham. "Hvad skal jeg gøre af mit våde tøj?" Spurgte hun så, og betragtede ham fra hvor hun stod. Hun frøs ikke mere og det var skønt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 16:05

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af da hun endeligt var kommet ud igen og alt det, sad han på en stol og drak sit kaffe som så ikke var så meget mere af nu her, han så på hende "du kan hænge det over nogle stole ved bordet der over"sagde han og pegede på dem og smilte roligt til hende "så må du jo vente på at det bliver tørt men der kan godt gå langt tid jo"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han rejste sig roligt og så på hende "du ser nu stadig godt ud med det tøj der på også"sagde han roligt og var bare venlig overfor hende og den slags der.
Han havde jo ikke noget grund til at ikke og være det, men hvis der var en så kendte han den ikke ligefrem, han så på hende "hvad skal vi lave"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og havde ikke noget imod og måske at lave noget sammen med hende og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 16:27

Hun så på ham og nikkede kort. Hentede så hendes våde tøj, og hængte det på stolen. Der vil nok gå noget tid inden det var tørt igen. Hun kiggede op på ham og smilede til ham. "Øh tak" mumlede hun stille. Hun var ikke vant til at få så mange komplimenter. Hun gik forsigtigt over til ham, og stillede sig over for ham. Hun trak på skulderne som svar på hans spørgsmål. "Det ved jeg ikke lige, har ingen ideer. Har du?" Spurgte hun så bare, og så på han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 17:06

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af, da hun stod foran ham og så på hende og roligt tog han hendes hånd og trak hende ned til sig så hun sad på hans skød og den slags der, roligt så han på hende "jeg ved ikke lige nu men vi finder nok ud af det"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod roligt sine læber kysse hende på halsen og slappede bare af og ville se hvordan hun ville reagere på det og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 18:27

Hun betragtede ham forsigtigt mens hun stod der foran ham, men kunne så mærke at han trak hende ned til sig så hun kom til at side på hans knæ. Hun så lidt forvirret på ham. Hvorfor nu det? Hun fangede blidt sin underlæbe mellem sine tænder, og så på ham. Hun hørte godt hvad han sagde. Han havde desværre heller ikke noget i tankerne de lige kunne lave. Hun sukkede stille, men blev så meget overrasket over det han gjorde sådan uden videre. Han kyssede hende på hendes hals, men hvorfor? Det var en lidt rar fornemmelse, men også mærkelig på samme tid. ”Hvorfor?” spurgte hun meget lavt. Hun blev ikke sur over at han havde gjort det, men om hun ville havde ham til at gøre det igen var hun ikke helt sikker på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 18:44

Han kiggede på hende og slappede roligt af "øhm ja det ved jeg endeligt ikke helt"sagde han roligt og så på hende med et stille smil og sad bare der med hende på sit skød og den slags der, han kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu.
Roligt nussede han hende på låret og delvist på inderlåret og den slags der, han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvordan hun ville tage det og alt det halløj der.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og smilte "måske det fordi du er så køn og tiltrækkende at jeg gjorde det jeg gjorde"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og var bare ærlig overfor hende og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 19:01

Hun så bare på ham da han sagde at han ikke lige vidste hvorfor han havde gjort det. ”Øm, ja, okay.” sagde hun, og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Da han begyndte at nusse hende på hendes lår og delvist hendes inderlår så hun ned på hans hånd. Hun var glad for at hun havde joggingbukser på. Hun så overrasket op på ham, og lod hurtigt sin tunge fugte sinde læber, og bed sig så i underlæben. Hun var ikke lige som sådan frisk på noget, ikke i denne her retning i hvert fald lige nu. da han sagde at det måske var fordi at hun var så køn at han havde gjort det, kom et halvt grin over hendes læber. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det, og var ikke sikker på om hun skulle blive siddende her, eller  om hun skulle sætte sig ned ved siden af ham eller hvad hun skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 19:28

Han kiggede på hende og slappede roligt af og blev roligt ved med at nusse hendes lår og det gik mere om til at være inde på hendes inderlår og roligt længere op mod hendes private sted og den slags der.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad griner du over"spurgte han roligt mens han bare nussede hende som han gjorde og den slags der, og så på hende med et stille smil på sine læber, og nød bare at ha hende siddende på sit skød og slappede endeligt bare af mens de sad der sammen og den slags der, han kiggede på hende og prøvede bare og ha øjenkontakt med hende lige nu sådan for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 19:56

Hun så på ham med et lille smil, og rystede stille på hovedet. ”Jeg grinte fordi du sagde at du syntes at jeg var køn og tiltrækkende, men det kan sku diskuteres.” sagde hun og grinede igen halvt. Hun var faktisk ikke sikker på om hun helt kunne lide at han nussede hende på den måde som han gjorde lige nu, og kom længere og længere op af hendes ben. Hun ville ikke lige være med til den her leg, og rejste sig så op, og så ned på ham, og bed sig igen i læben, men hårde end før, så hun kunne smage blod. Hun satte sig dog ned igen, men ved siden af ham denne gang, og trak sine ben op i sengen og hel op så hun kunne hvile sit hoved på dem, ikke sikker på hvad han ville sige til at hun havde rykket sig væk fra ham, men hun gad ikke det der. Eller både og, men hun var ikke glad for at han nussede hende der, ikke lige nu i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 20:13

Han kiggede på hende og sad bare roligt da hun fjernede sig og slappede bare af "ja okay"sagde han roligt og viste ikke om han havde gjort noget forkert men han ville heller ikke lige spørge lige nu, men det gjorde han nok på et andet tidspunkt end det her.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "sorry hvis jeg fornærmede dig"sagde han roligt og så på hende før han rejste sig op og hentede noget til hendes læbe og rakte hende det "du bløder"sagde han roligt og havde fanget færten af blod, da han jo er dæmon og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 21:11

Hun betragtede ham stille og rystede på hovedet. ”nej nej du fornærmede mig ikke, men er bare ikke lige vant til sådan noget” sagde hun, og smilede forsigtigt til ham. Hun fulgte ham med øjne da han rejste sig op og gik i to sekunder, inden han kom tilbage med noget til hende. Han havde opdaget at hun havde bidt hul i sin læbe. Hun tog imod det han rakte hende, og holdt det op til sin læbe. Det var egentlig ikke meget hun blødte, men alligevel. ”Øm tak.” sagde hun stille, og så op ham. Hun sukkede stille, men var ikke helt klar over hvorfor hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 21:21

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og satte sig ned igen "når okay men man skal jo nok vænne sig til det på et tidspunkt"sagde han roligt og havde det okay med at hun ikke var vant til at sådan noget skete og den slags der.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så du kan være rolig jeg går jo bare sådan roligt til værks hvis du forstår mig altså så du kan følge med for kunne nærmest godt føle på dig at du ikke sådan havde prøvet det så meget"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 21:33

Hun så på ham, og smilede drillende. ”Jamen jeg vælger at være nonne.” Hun rakte drillende tunge af ham, og man kunne tydeligt høre på hendes stemme at hun ikke mente det hun lige havde sagt. Hun havde aldrig før prøvet det han havde været ude på før, og vidste derfor ikke hvad man skulle gøre, og hun var ikke sikker på om hun ville prøve eller ikke. Det var sådan lidt både og. Hun vidste jo ikke hvordan det ville blive, men alligevel. Hun betragtede ham forsigtigt, uden helt at vide hvad hun lige skulle sige til ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 21:40

Han kiggede på hende "nonne arh tror ikke helt på det der"sagde han roligt og sad ved siden af hende "nu skal du se jeg gør det her roligt ved dig så må du fortælle mig hvad du føler i kroppen når jeg gør det"sagde han roligt med et stille smil, og roligt kørte han sin hånd ind under jogging bukserne og roligt nussede hende på låret og så på hende "hvordan føles det prøv og beskriv det"sagde han roligt og slappede bare af med et stille smil på sine læber, han var ikke ond men han var jo den han var og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 22:03

Ja okay han havde egentlig ret, nonne vil hun nok ikke lige være. Hun lyttede til det han sagde, og kiggede på ham da han tog sin hånd ind under joggingbukserne. Han sagde at hun skulle beskrive følelsen for ham, men den var en smule svær at beskrive. Hun lod hurtig sin tunge fugte det midterste af sine læber, og fangede dem så mellem sine læber, og prøvede så at føle efter som han sagde at hun skulle. ”Øm, det er svært at beskrive det helt præcis.” sagde hun tøvende, og kiggede på ham. Det var en underlig følelse han gav hende. ”Jeg kan ikk lige beskrive den.” sagde hun, men det var faktisk en dejlig følelse nu når hun lod sig føle efter, men hun var ikke sikker på det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Razion// why did this happen? Empty Sv: Razion// why did this happen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum