Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba13Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba14Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba15 
Edgar
Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba13Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba14Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Go down

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Empty Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Indlæg af Gæst Søn 6 Apr 2014 - 20:20

Ja davs alle i dejlige mennesker Razz
Jeg har lidt af en dårlig nyhed til jer som jeg emner med både over Rebekah, Oliver og Mikkel Sad
Men jeg har linjefags uge i næste uge og hvor jeg er på noget som hedder friluftleder skal jeg desværre til vores nabo land sammen med 2/3 af min skole, og desværre kan/må jeg ikke tage min pc med og min mobil er så gammel at den ikke har noget net, så jeg kommer ikke til at svare nogen i næste uge Sad

Men jeg kommer hjem fredag til dejlige Danmark men desværre ligger min pc på skolen og jeg skal hjem hjem så kommer ikke på før næste mandag Sad
Ja det er trist da jeg har nogen helt vidunderlige emner med nogen vidunderlige emnepartner <3

Håber i kan overleve uden mine svar Razz

Jeg skal nok hilse vores naboland Wink
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Mange kærlig hilsen Rab (Rebekah) Mikkel og Oli (Oliver)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Empty Sv: Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Indlæg af Delilah Søn 6 Apr 2014 - 20:28

Det lyder godt nok hyggeligt! Vi skal nok overleve, os emnepartnere. Bare hyg dig så meget som du nu kan, og så tænk på os når du kommer tilbage igen!

Imens vil vi forsøge at smadre siden, i fraværet af 1/3 af vores adminteam. Trist at du missede det. Men for din skyld skal vi nok lade en lille smule være tilbage, som du kan ødelægge når du kommer hjem!

- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Empty Sv: Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Indlæg af Gæst Søn 6 Apr 2014 - 22:20

Mange tak Deli Very Happy

Haha jeg ødelægger altid noget Wink Troede jeg da du havde fundet ud af Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Empty Sv: Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 7:22

Vi kommer til at savne dig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær// Empty Sv: Lidt trist men så alligvel ikke //Fravær//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum