Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
En ide fra bruger, til racelederne!
:: Arkiv
En ide fra bruger, til racelederne!
Som admin vil jeg ikke blande mig i jeres ideer, medmindre de kræver godkendelse eller i er fuldstændig galt på den, eller søger mine råd.
Om ikke andet, vil jeg stadig give ideer til jeres spil.
En bruger nævnte at det kunne være enormt sjovt, hvis der blev skabt lidt mere spil på siden. Bla. ved at racelederne brugte deres stilling til at skrive plots til deres race. Altså en fællesbesked kun til jeres egen race om et plot jeres race kan spille med på, hvis de har lyst.
Dette kan skabe liv og hvis de vælger at bruge det i deres spil, giver det andre brugere noget at funderer over.
Det kan være fælles plots eller bare jeres egne.
Jeg finder selv ideen god og ville give den videre.
God fornøjelse!
Skriv endelig hvis det er noget vi admins kan hjælpe jer med
- Sean
På vegne af en bruger, fuld af ideer.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: En ide fra bruger, til racelederne!
Jeg håber det er i orden, at jeg skriver ideen herinde? ^^
Altså, Patch mener at Josh(Englenes leder) har forrådt de faldne og hans venner som også er faldne engle er enige med ham. Så de har jo selvfølgelig delt deres meninger, osv, med andre faldne engle, så Patch blev leder.
Min ide er at der opstår en slags krig mellem de faldne engle og normale engle, som de andre racer så bliver påvirket af. De forskellige racer kan vælge side, eller selv starte en krig mod en race de ikke kan lide.
Hvad synes i om den ide?
Gæst- Gæst
Til Patch vil jeg blot sige at det lyder spændende. Måske man kunne starte krigen op og så kunne de andre raceledere tage stilling, når de får lidt mere tid?
Vi admins kan sagtens lege med, for de racer der ikke har en leder. Vi vil blot fungerer som NPC'er.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Nu da Patch bærer et stort had til Josh (sammen med de andre faldne) Kan der sagtens opstå en form for krig imellem dem. Måske endda en form for regel, med at faldne og 'gode' engle ikke må snakke med hinanden, ellers vil det være forræderi eller noget i den stil ^^
Samt det du skrev, at de andre racer må vælge side i den lille krig ^^ Jeg syndes i hvert fald det kunne være en god plot ide for englene ^^
Gæst- Gæst
Det er min tanke, men ellers er det en god nok ide.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Sorry fordi jeg først svarer nu ^^
Gæst- Gæst
Det er ikke for at slå ideen ned på nogen måde, men faktisk mere for at skabe noget forudgående, skabe en sollid alliance for de faldne inden. ^^
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hm.. Altså, vi ved at alle engle falder ved at gøre noget de ikke må.
Måske kunne de nuværende faldne engle prøve at lokke almindelige engle til at gøre ting de ikke må, for at få flere faldne?
Gæst- Gæst
Så se om du kan prille/stikke/lokke nogen til at slå sig sammen med dig
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Nej, Alane, det er rigtigt, men det er jo der, hvor de faldne engle kan lokke englene til at blive faldne.
Gæst- Gæst
Det var myntet på at du kunne trække på alliancer med de andre raceledere
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Men så skal der blive aftalt emner mellem os ledere.
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Men vil gerne skrive med dig over mobilen omkring ideen Del, du er jo både admin, dæmon, og har en ide om at din karakter kan få en kerne rolle
Gæst- Gæst
» Lille skift hos racelederne!
» Racelederne og deres historier. Nye på wanted-listen. (Admin nyhed)
» sletter min bruger
» Vampire Freaks bruger
:: Arkiv
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine