Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Spørgsmål til admins
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Spørgsmål til admins
Er det en mulighed at admins, at lave et system, for at brugerne kan eje byer/ingame områder, handelsrouter, landsbyer osv
Det behøver ikke være emne steder!
det ville bare åbne en ny demintion for raceledere, og folk der ønsker ingame politisk spil, eller spillet der kommer med at eje en by, eller krigspil, hvor man indtager ting osv
Gæst- Gæst
Sv: Spørgsmål til admins
Men jeg mener at det allerede er tilladt^^
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Det samme gælder vel hvis man er prinsesse for elverne og deres leder? For hvad hvis andre fik den ide og man havde fem emner kørende med hver deres leder? Leder stillinger, konger og by herskere skal ( som jeg har forstået det ) lige vendes med admins- hvilket giver rigtig god mening, spørger man mig
Og jeg er da sikker på de vil stemme op om rigtig meget af det , og som Abbie siger vil det give super fede farver LEGO klodser at bygge med på legepladsen XD
Gæst- Gæst
- men lad os lade admins smage lidt på spørgsmålet og serverer deres svar for os
Gæst- Gæst
Yes let's do that^^
Gæst- Gæst
I mit hoved handler det bare om spillefrihed, men .. Ja, nu kommer mine meninger ud, og det har jo ikke noget med det at gøre. Jeg er på ingen måde sikker på hvad jeg siger er rigtigt, men jeg mener da det er sådan det er? Hvis det ikke er, well så syntes jeg det burde. Men det er min mening;)
Det er IKKE tilladt at udnævne sig til leder, hersker, kejser eller andet, af høj position, over hverken andre folk eller byer (Eksisterende eller opfundne) uden at snakke med en admin om det først!
Dette skyldes at vi gerne vil have styr på hvem der er hvad og hvad der gemmer sig rundt om i vores verden, så vi har alle klodserne, når vi en dag skal bygge noget rigtig stort! F.eks. et world event. Vi mener at den bedste måde at undgå kaos, er i ikke bare får frit slag.
Dog! Er det tilladt at eje f.eks. en stor villa, med stor grund og måske endda med sin egen lille gård til eller hvad folk nu finder nyttigt.
Er I i tvivl om størrelsen og hvorvidt tingene er tilladte, kan vi admins altid kontaktes. Og er vi i tvivl, spørger vi hinanden om råd xD
Til abbies spørgsmål:
Jeg vil gå videre med spørgsmålet, da jeg hverken tør sige direkte ja eller nej.
Dog vil jeg mene at hvis man ønsker at være borgmester eller Herre over en by, om den eksisterer eller ej, kan folk altid skrive til en admin og så finder vi ud af om det er passende og om vi mener i vil kunne klare dette ansvar og spilleredskab i jeres spil. På den måde sikre vi også at alle ikke går og ejer deres egen by.
Men som sagt: Jeg vil bringe spørgsmålet videre til de andre admins.
Men ideen er kreativ og god, for spillet. Så alle ideer, til hvordan det kan virke optimalt eller måske fungerer, er velkommen.
- Sean
På vegne af DTGM
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
På den måde kan man skrive, hvis folk er officielle ledere af ét eller andet, og der vil ikke være nogen tvivl om, hvorvidt man er en rigtig leder eller ej. Hvis man ikke har en officiel titel, så er feltet tomt og bliver ikke vist. Blot et forslag til hvordan det kunne se ud:
Gæst- Gæst
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
» En admins fravær
» oplysninger. oprydning og admins.
» race ide o.o please tænk over det ((admins))
» Mangel på skov (Admins)
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine