Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!
Delilah: Ja, det er selvfølgelig generelt et problem med folk der bare kopirer karakterer ind. Men jeg tror stadig at det ville give folk en bedre start på siden, hvis de "bare får lov til at spille" i det sekund de føler sig klar. Jeg ved at det var noget af det, der tiltalte mig mest ved UW. Jeg manglede et sted at smide min kreativitet, og i modsætning til så mange andre danske sider, så havde UW ikke en million regler og ugers ventetider :)
Men det er jeres beslutning, og jeg støtter den. Netop fordi I er så aktive som I er, så tror jeg næppe det vil være et særlig stort problem med godkendelses-tiden - hvis det overhovedet bliver et problem!
EDIT: Hold da op der kom mange nye beskeder imens jeg skrev dette. Lol.
Gæst- Gæst
Men altså - der er mange der laver nye profiler hele tiden.
Og hvis man ALLIGEVEL tjekker profiler SÅ hurtigt som i hele tiden siger ( og gør) så fatter jeg ikke behovet for at skrive det grønt på sort?!
I har jo rettet dem til inden de får læst det - stort set .
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Vil bare have så lidt regler som muligt, og siden der ikke har været nogen problemer indtil nu, så syntes jeg ikke at reglen er nødvendig.
Gæst- Gæst
Derfor beklager jeg at vi ikke har forstået jeres ide om at ændre reglen - Personligt har jeg næsten kun forstået folk mening, som i at vi helt skulle fjerne den.
Vi takker for jeres meninger og ildsjæle for sidens bedste! Vi vil selvfølgelig ikke skræmme folk væk - Men jeg kan sige at fra en admins synspunkt her reglen fungeret helt godt, vi har virkelig haft mulighed for at guide og hjælpe folk på plads. Men vi nok lette lidt på reglen, som Cam og Row foreslår, da det åbenbart var ret berømt.
Og dertil kommer det at jeg personligt vil prøve at spørge de nye brugere hvordan de oplever reglen og om det kun er negativt. på den måde får vi vist dækket det hele?
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
Vi vil nok ændre reglen efter Cam og Rows forslag. Men vi fjerner den ikke helt. Med Cam og Rows forslag, burde de fleste af jeres brugte argumenter og surhed vist være væk? For den dækker jo hvad der var jeres problem^^
Jeg tror ikke der er nogen vej udenom en regel. Jeg har set både Sean og Delilah forsøge at guide folk i chatten, men det er de færreste der tager imod råd og guides, fordi "det behøver jeg ikke når der ikke er en regel". Derfor kan en regel være den eneste udvej.
Gæst- Gæst
Som Sean har sagt, er vi taknemmelig for Rowan og Camilles forslag da det åbenbart er den som er vældig berømt og populær, og som gør at vi stadig kan få lov at holde styr på tingene og sørge for at ingen falder igennem;)
Så. No more madness! Everyone is happy!
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
det jeg ville med det der er at i beskriver det som om folk skal kontakte jer når de har en ide med deres karakter. Det er sådan jeg har forstået det så synes lidt at i skal passe lidt på med at bede folk om at komme til jer hele tiden når der er den mindste omkring folks karakter for jeg føler personligt at rafaela ikke er skabt af mig længere men,at den er blevet skabt af admins.
håber i kan finde hoved og hale i det for skriver over mobil da jeg ikke er hjemme :-)
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Din bruger, Raf, ved jeg tilfældigvis er skabt sammen med Sakref, som du siger at du har venskabelig kontakt med. Personligt har jeg ikke haft noget i mod jeres spil med hinanden, jeg har kun pippet hvis spillet eller din karakter har virket for stærk eller ude af realismen og spillet.
Jeg husker også du selv valgte at skabe din karakter, efter...Jeg tror du blev træt af Luce eller noget i den stil. Hvis du mener ALT er blevet rettet ved din karakter, så ved jeg virkelig ikke hvem der har været efter dig. Personligt husker jeg kun få ting vi har været efter og jeg ved også at jeg i hvert fald ikke har skrevet til dig i...Ja, næsten siden du lavede Raf, angående rettelser.
Så jeg finder ikke din anklage passende.
Du har selv kontakt med en admin til dagligt (eller hvornår han nu svare) og du styre selv og har selv lavet Raf. Den eneste admin jeg kan se skulle have været efter dig konstant, kan kun havde været Sakref. Ikke fordi jeg siger han har det...Men det er det eneste der lever op til din anklage.
Side 2 af 2 • 1, 2
» Opdatering på plottet. Vigtig nyhed for spillet.
» VIGTIG BESKED!!!
» OPFØLGER på "Vigtig Besked"
» En meget vigtig besked (Adminnyhed)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine