Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba13Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba14Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær)

Go down

Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær) Empty Nu tror jeg snart i kaster op af det (fravær)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 16:21

Jeg tror de fleste af jer, er ved at kaste op over alt det fravær! Og jeg kan godt forstå det, men jeg bliver lige den næste til at mælde fravær, undskyld :S

Som de fleste af dem jeg emner med har bemærket, så har jeg ikke været så hurtig til at svare på mine emner på det seneste, dette skyldes en knap så planlagt campingtur med mine venner, hvor jeg ikke rigtig kom på nettet. Jeg beklager at jeg ikke har svaret i emnerne :S
Der ud over, så skal jeg til Ungarn og Tjekkiet om 2 dage, og så 10 -12 dage frem, så derfor kommer jeg heller ikke til at svare der!
Beklager alt det fravær, men når jeg kommer tilbage, regner jeg med at være fyldt med kreativitet! Jeg svare selvfølgelig når jeg kommer hjem igen!!!! :3

I må have en rigtig god sommer!!! :3

Kærlighed!!! <3

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum