Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Jake
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Sasha
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Renata
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Genevira
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Celenia
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Lenore
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Taliia
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Madelena Gray
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 
Katrina
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba13Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba14Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

3 deltagere

Go down

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Empty Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

Indlæg af Alítheia Søn 27 Jul 2014 - 16:08

Rådmand fundet død, fik han endelig sin straf?

I Terrorville District, de riges kvarter i Doomsville, fandt der natten fredag et mord sted. Offeret var den velkendte Rådmand, Ricardo Donatello.
Donatello blev fredag morgen fundet myrdet i sit hjem, af en ung tjenestepige.
På liget fandt man en tatovering, forestillende en ulv med udslåede vinger med et kryds over. Tatoveringen var placeret på brystet ved hjertet. Derudover fandt man en seddel, liggende over hans ansigt, med skriften; ”En kvindeundertrykker nede, tusind tilbage.”
Flere mærker efter tortur, med pisk og knive, blev fundet på hans overkrop. Man mener han døde langsomt og smertefuldt, ved forblødning.
Man har fået Guardian korpset er ind over efterforskningen. De mener at dette mord er en hævnaktion, mod Donatello, grundet sedlen.
Derudover, mener man at en kvinde, som har kendt ham personligt, står bag. Dette mener man, da personen som står bag mordet, har haft adgang til hans hjem.
Guardian korpsets talsmand James af Dale udtaler sig kort til avisen, angående mordet.

»Vi frygter, at dem der står bag mordet, vil slå til igen. Selvfølgelig vil vi gøre alt for at finde dem inden det sker.«

Det lykkedes os at få en udtalelse fra tjenestepigen, omkring mordet.
Hvad skete der, da du fandt liget?
»Jeg kom ind som altid om morgenen, for at gøre rent og lave mad. Der var foruroligende  stille i huset, og Donatello plejer altid at være oppe der og hilse på, når jeg kommer. Da det ikke skete, vidste jeg noget var galt. Så jeg gik ind på hans kontor, for at tjekke om noget var galt. Det var derinde, at jeg så blodpølen. Jeg styrtede hen, og så ham liggende død på gulvet, med sedlen over hovedet og mærket på brystet, lige ved hans hjerte.
Hvem tror du kunne have gjort dette?
»Han havde jo mange fjender, men hvis det skulle være en kvinde, kan jeg kun tænke på en. Det var den sidste, kvinde som kunne have været sammen med ham, der havde adgang til huset.
Hun hedder Maria Magdalena Gagarina, en ung kvinde han brugte meget tid med. Jeg stolede aldrig helt på denne kvinde. Hun var stadig hos ham da jeg gik i går aftes. Hun havde hele tiden adgang til hans hus, jeg ved dog ikke hvornår hun gik, men hun er en af de sidste som så ham, hvis ikke den sidste.
Jeg har længe troet hun var prostitueret, grundet hendes beklædning. Men hendes opførsel indikerede hun ikke var, der var noget over hende, noget mystisk og forkert. Jeg er sikker på hun står bag!«
Udtaler den rystede tjenestepigen og bryder kort efter ud i gråd.

En eftersøgt.
Guardiankorpset eftersøger denne Maria Magdalena Gagarina, som er hovedmistænk i sagen foreløbig. Hun er 1.75, har blond hår, ofte sat op i rottehaler, ren bleg hud. Hun går klædt i sorte eller lilla nederdele, en top der stopper over navlen, sorte knæstrømper og et par sorte støvler. Finder i en kvinde der passer på beskrivelsen kontakt straks Guardiankorpset.

Hvorfor blev han myrdet?
Donatello er en kendt mand i Doomsville, ikke blot som byens rådmand. Flere rygter går om, at han ikke har det reneste mel i posen. I flere voldtægtssager og ved flere overfald af kvinder, er han blevet udpeget som gerningsmanden. Disse anklager, blev dog sjældent behandlet af rådet. De få gange det kom til en behandling blev Donatello kendt uskyldig i alle tilfælde, selvom der var stærke beviser imod ham. Det menes at sagerne er blevet behandlet uretfærdigt, da man havde med en anklaget at gøre, som var en del af Rådet.

Da Rådet aldrig sørgede for retfærdigheden blev ydet, tog nogen loven i egen hånd. Skaderne tyder på, han er blevet straffet efter lovene, blandt andet §20 stk. 3 og 4.
Spørgsmålet er om vi skal frygte disse nye ’retfærdighedsydere’ eller hylde dem.


Slut med kvindeundertrykkelse?
Flere rygter går om en klan i Underworld, som sørger for kvinders retfærdighed og sikkerhed. Guardiankorpset udelukker ikke teorien om, at en derfra står bag overfaldet og mordet. Denne klan går under navnet ”The  Secret Angels.”.
Hvis de står bag mordet, er det måske ikke sidste gang vi ser tegnet med ulven, så vogt jer. Næste gang, slipper du måske ikke ustraffet af sted med dine handlinger.

Længe har uskyldige kvinder måtte finde sig i voldtægtsmænd, som går ustraffet hen, overfald, slaverarbejde og meget mere. Er denne tid ved at være slut nu?



Midlertidig Rådmand indsat.
Ved bortgangen af rådmanden Donatello, er der blevet indsat en midlertidig rådmand i hans sted. Det er den tidligere rådmand, Gerado Marais, som er blevet indsat i hans sted. Han vil blive siddende, til man har fundet en fast person til jobbet.




Hvis flere har oplysningerne om mordet, lignende hændelser eller klanen, kontakt The Underworld News på følgene adresse:
Doomsville, Angerforge District, Elpart street 642.



~ Penny, en lille TUNsandwich til læserne.

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Empty Sv: Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

Indlæg af Rafaela Søn 27 Jul 2014 - 16:16

God artikel! Very Happy

Og nej det er ikke sidste gang i finder en død mand Wink

_________________
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Empty Sv: Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

Indlæg af Gæst Søn 27 Jul 2014 - 17:16

endnu engang, fantastisk skrevet muffin! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Empty Sv: Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

Indlæg af Elizabeth Søn 27 Jul 2014 - 19:28

Hold op, du er fantastisk Nutella! Jeg burde helt melde mig ud af det her! Du tager alt opmærksomheden! Wink Godt skrevet tøs!

_________________
Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL Empty Sv: Mændenes regime ved at få en ende? - TUN ARTIKEL

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum