Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
a fellow reader //Morrigan// EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
a fellow reader //Morrigan// EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
a fellow reader //Morrigan// EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
a fellow reader //Morrigan// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
a fellow reader //Morrigan// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
a fellow reader //Morrigan// EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
a fellow reader //Morrigan// EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
a fellow reader //Morrigan// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
a fellow reader //Morrigan// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Rafaela
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Dr. Trott
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Sean
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Valentine
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Lenore
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Katrina
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Genevira
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Juniper
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 
Sasha
a fellow reader //Morrigan// Voteba13a fellow reader //Morrigan// Voteba14a fellow reader //Morrigan// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

a fellow reader //Morrigan//

Go down

a fellow reader //Morrigan// Empty a fellow reader //Morrigan//

Indlæg af Gæst Man 19 Jan 2015 - 13:50

S: uden for Morrigans bibleotek, Terrorville
T: 14.00
O: nogle mennesker der går frem og tilbage foran butikker.
V: solrigt med lidt vind
P: en sort skjorte med et blåt slips og et par mørke jeans

vinden tog blidt fat i det nederste af den lange frakke så den svejede lidt i vinden, man kunne se de mørke jeans under dem. gik man længere op af hans krop kunne man ane det blå slips bag hans frakke og til sidst hans tophat. han havde et bundt bøger under armen og han smilede smørret. hans øjne var en klar is blå farve, og hans hud var en lidt kremet hvid farve. hans en gang filtede blonde hår var blevet redt ned nu da han havde en Frue at arbejde for. han tog en indånding og gik gennem døren ind til bibleoteket han havde stået foran i et par minutter nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a fellow reader //Morrigan// Empty Sv: a fellow reader //Morrigan//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jan 2015 - 10:31

påklædning: hun havde et langt, sort skørt, hvid skjorte og stilætter, hendes hår var sat op i en stram knold og et par slanke sorte læsebriller, med et klassisk sexet-bibliotekar look

Morrigan sad over en gammel, slidt bog, som hun var ved at konservere, bogens tidligere ejer havde ikke taget sig godt nok af den (hun dræbte ham for det, for hende er at ødelægge en bog være end mord), og den krævede en del arbejde, at få den tilbage i god stand.
hun hørte at døren blev åbnet, rejste hun sig fra stolen og gik hen mod døren med et venlig smil, og så en mand hun ikke kendte, komme ind af døren ''god dag hr. mit navn er Morrigan, og velkommen til mit bibliotek, er der noget jeg kan hjælpe dig med''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a fellow reader //Morrigan// Empty Sv: a fellow reader //Morrigan//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jan 2015 - 18:00

han så på hende med et smil da han blev budt velkommen i bibleoteket af en meget sød kvinde "god eftermiddag mon cher, jeg ville bare læse lidt i nogle af deres bøger og aflevere nogle af mine egne jeg har fundet på mine rejser gennem landende og hos dem jeg har tjent" han smilede til hende og blinkede til hende og gik lidt hen til hende "men alt ting i sin tid" han gik forbi hende og ned blandt bøgerne og tog et dybt snus. han nød lugten af de gamle bøger og så rundt mellem dem "meget imponerende samling mon cher, hvor lang tid har det taget dig at samle den her sammen" han smilede til hende og så på sin taske med rimeligt sjældne bøger "de er velkommen til at se bøgerne igennem, jeg har nogle første og anden udgaver af nogle gamle bøger der i mellem i næsten perfekt tilstand" han gav hende tasken "vi kan snakke om prisen senere lige nu vil jeg gerne vide hvor jeres tortur bøger er hende" han smilede, han var ved at være kreativt fallit når det kom til torturen på det seneste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a fellow reader //Morrigan// Empty Sv: a fellow reader //Morrigan//

Indlæg af Gæst Man 23 Feb 2015 - 23:28

Morrigan kikkede interesseret på bøgerne, de fleste af dem havde hun en eller flere kopier af, men særlig en bog en gammel bog om gifte fangede hendes interesse, men læsning måtte vente først måtte hun hjælpe denne kunne, som havde været så elskværdig at tage bøger med.
''jeg har samlet denne lille samling på 400 år, må jeg spørge hvad du ønsker at bruge bøger om totur til, er det afstraffelse, en hobby eller for at få information, hvis det er for det første eller det andet ned af rækken til højre til du kommer til en hylle, hvor bøgerne er indbundene i menneskeskind, er det for det sidste du ønsker viden, vil jeg anbefale at du læser om kropssprog, da totur ofte giver upræcis viden''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a fellow reader //Morrigan// Empty Sv: a fellow reader //Morrigan//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum