Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Tunfisk har nogle gange brug for idéer! Voteba13Tunfisk har nogle gange brug for idéer! Voteba14Tunfisk har nogle gange brug for idéer! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Go down

Tunfisk har nogle gange brug for idéer! Empty Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Indlæg af Alítheia Søn 8 Feb 2015 - 22:54

På vejene af Tun journalisterne laver jeg lige en lille tråd.
Hvis nogle af jer brugere får en idé, har en idé til artikler. Efterlyser nogle et dyr, en person, så husk at det kan gøres gennem TUN. Skal nogle giftes, er nogle døde, vi vil gerne høre om det.
Har i nogle helt andre forslag til en artikel, vil vi hellere end gerne høre den og se om vi kan arbejde videre med den Very Happy

I kan enten skrive jeres idé i denne tråd, eller sende en af os journalister en pm med jeres idé.

Send TUN en lille idé på adressen: Doomsville, Angerforge District, Elpart street 642.
Hvis i har noget vigtigt der skal ud i verden

- TUNfiskene

Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Tunfisk har nogle gange brug for idéer! Empty Sv: Tunfisk har nogle gange brug for idéer!

Indlæg af Gæst Man 9 Feb 2015 - 1:52

Elaija har sendt en mindre Ghoul ud til Jounalisten Miss Alìtheia. Med brevet der siger følgende:

'' Min kære redaktion TUNfiskkene. Mit navn er Elaija Arkmen Tzimiscè. Jeg vil gerne havde at i udbringe en besked til alle racer om, at familien Tzimiscè tilbyder unge så vel som ældre vampyrer, men også andre racer husly. De er velkommen til at overnatte i tre nætter for at falde sig til rette, men når de tre nætter er overe må gæsten traffe en beslutning. Om deres interesse kunne ligge i at tilslutte sig familie, eller om de ønsker blot at forligge sig selv som en værdigfuld gæst i vore hjem.

Vi Tzimiscè tilbyder en mulighed for at strække vore arme ud til det folk som skulle få brug for vore ekspertise inde for lægevidenskaben, men også det medicinske studier. Hvis andre videnskabelige eller filosofer skulle søge husly er de velkommen til at søge asyl hos os. Vore adresse befinder sig ved en mindre dal ude for Terror Ville, hvis i ønsker at kontakte os.

Med de største hilsner.

Elaija Arkmen Tzimiscè ''

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum