Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)
Jeg gider ikke skrive en lang besked og være bange for at I går amok på mig, fordi I føler jeg langer udefter nogen, eller bare er fuldkommen uretfærdig/dømmende/tænker forkert på det.
Jeg ved bare at jeg har mistet lysten til at emne igen, igen, igen, igen, igen(osv). Mest fordi at så svarer folk ikke, så bliver jeg ked af det når jeg logger på, så laver jeg noget andet og bliver optaget af det i stedet.
Når jeg så logger på chatten føler jeg mig ikke rigtig... velkommen mere. Jeg føler ikke at jeg hører til mere.
Måske er det bare mig? I don't know.
Jeg ved bare jeg ikke gider mere. Jeg tør ikke slette mig, jeg tør ikke slette nogle af mine brugere.
Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg tager nok bare en lang pause, men jeg kan ikke love at jeg vender frisk tilbage, klar til at emne!
Det regner jeg ikke med. Måske ender jeg med at slette mig helt.
Hvis nogen bliver sure på mig over dette, så skriv over PM.
Det endte godt nok med en lang besked.. Typisk mig. ^^'
Gæst- Gæst
Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)
ehm..
Jeg ville forslå eventuelt at tag en pause, få noget luft og der efter gøre op med dig selv. med spørgsmålet. ''Vil jeg fortsætte med rollespil på TheUnderworld?''
Selvfølgelig vil der altid være folk der er sure og skuffede, men jeg vil varmt anbefalde at du eventuelt tog en kort pause og der efter lade tankerne falde også finde en endelig beslutning om du ønsker eller ej
Dog er jeg ked af at hvis jeg har været iblandt dem som skulle få dig til at føle dig udefor eller udstødt
Håber dog stadig fortsat at se dig, da du virker til at brænde for rollespil (samt elsker at skrive et par lange tekster)
Knus og kram
Elaija
Gæst- Gæst
Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)
Tak Elaija.
Jeg har bare allerede haft så mange pauser. Jeg ender nok med at slette en af mine brugere. Vil tænke lidt mere over om jeg vil slette mig helt eller ej. ^^
Gæst- Gæst
» Hvad skal man sige, mit hovede kan bare ikke tage mere ligenu.. (Fravær)
» Mere eller mindre fravær...
» Ikke rigtigt fravær, men det er lidt fravær ^^
» mere fravær fra min side
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine