Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
fravær på ubestemt til {Madeleine}
:: Brugerhjørnet :: Fravær
fravær på ubestemt til {Madeleine}
Jeg er blevet træt af livet, kort sagt.
Jeg studerer fuldtids, men har for meget fravær - så skal nu se frem til min studentereksamen med fuldt pensum (medmindre min rektor på fredag vurderer andet).
Samtidig lader det til at der er terminsprøver i næste uge - og jeg er rædselsslagen for dem.
Som om det ikke var nok, har jeg nu igennem det sidste halve år opført mig som det jeg nægtede at indrømme - jeg har været billig og let på tråden. Det skal ændres nu.
Mit liv er kaos, privat.
Og lige som jeg troede at jeg havde fået et fast holdepunkt i det - så vendte han det hele op og ned igen.
I en uge, har jeg datet denne skønne unge mand. Han har hele tiden lagt op til mere end bare venner. For et par dage siden blev han syg, med noget maveonde, mens han var hjemme hos mig. Jeg bliver naturligvis bekymret og får ham sendt hjem så han ikke får det værre af at jeg hænger op af ham...
Jeg kommer af ren instinkt til at sige, at hvis vi ikke kunne være sammen uden at have sex, ville et muligt forhold da slet ikke fungerer.
Det er tre-fire dage siden.
Idag så jeg ham så igen, da jeg skulle have hjælp til noget matematik.
Det første han gør, er at sige at vi lige skal have en snak...
Jeg er typen der nikker og giver ret, lige indtil jeg kan gemme mig bag min mobil eller mit tastatur.
Samtalen med ham gjorde ondt, men jeg gemte det væk for ikke at ødelægge dagen for ham.
Han sidder og siger, at jeg da er meget sød og sådan, men jeg er ikke kærestemateriale.
Samme besked fik jeg af en anden fyr her til valentinsdag... Det gør skisme ondt at få smidt lige i masken, at man ikke er kærestemateriale!
Da jeg kommer hjem går det op for mig, at hvis han ikke mente at jeg var kærestemateriale, så var han kun sammen med mig for intimiteten.
Lige nu føler jeg mig udnyttet....
Jeg er ikke kærestemateriale - fint f-ing nok!
Jeg har da nok også nok i mine studier og min dejlig hund.
For tiden (specielt lige nu), er jeg ikke i humøret til at emne.
Udover at dem jeg normalt emner med og har plot med/relationer med, bare glemmer mig eller ignorerer mig, så er det som om at siden ikke tages alvorligt længere..
Så... Madeleine er ikke åben for emner - på ubestemt tid.
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Sv: fravær på ubestemt til {Madeleine}
Jeg håber virkelig inderligt, at du finder ud af det, men hey... bare fordi nogle idioter siger sådan betyder det ikke, at det er rigtigt!
Just believe in yourself my darling, I believe in you!
Som skrevet... håber virkelig du finder den rette vej.
- Your Sis Andrea... and Beth xD <3
Gæst- Gæst
Jeg er da ked af at høre tingene går SÅ elendigt!
Jeg håber uanset hvad at du finder på noget, som hjælper på situationen eller som gør dig i bedre humør og giver dig mere overskud til tingene.
Den bedste held og lykke herfra!
- Du kan altid skrive hvis det er
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
For det første: Fuck ham (og ham valentins-dag-fyren). Fuck dem begge. Du skal nok finde en fyr, der kan behandle dig ordentligt. Bare tag den med ro i lidt tid og fokuser på skolen i stedet for drengene
For det andet: Hvis du har brug for hjælp med nogle naturvidenskabelige fag (primært matematik og fysik) så sig endelig til - jeg vil gerne hjælpe dig hvis der er noget du er i tvivl om eller vil have en forklaring på/hjælp med!
Gæst- Gæst
Jeg håber snart du får det bedre, du kan altid fange mig på telefonen, hvis du har brug for at komme ud med noget. (:
Gæst- Gæst
» Tja... fravær på ubestemt tid
» Fravær på ubestemt tid
» Fravær på ubestemt tid.
» Fravær på ubestemt tid
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine