Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
fravær på ubestemt til {Madeleine}
:: Brugerhjørnet :: Fravær
fravær på ubestemt til {Madeleine}
Jeg er blevet træt af livet, kort sagt.
Jeg studerer fuldtids, men har for meget fravær - så skal nu se frem til min studentereksamen med fuldt pensum (medmindre min rektor på fredag vurderer andet).
Samtidig lader det til at der er terminsprøver i næste uge - og jeg er rædselsslagen for dem.
Som om det ikke var nok, har jeg nu igennem det sidste halve år opført mig som det jeg nægtede at indrømme - jeg har været billig og let på tråden. Det skal ændres nu.
Mit liv er kaos, privat.
Og lige som jeg troede at jeg havde fået et fast holdepunkt i det - så vendte han det hele op og ned igen.
I en uge, har jeg datet denne skønne unge mand. Han har hele tiden lagt op til mere end bare venner. For et par dage siden blev han syg, med noget maveonde, mens han var hjemme hos mig. Jeg bliver naturligvis bekymret og får ham sendt hjem så han ikke får det værre af at jeg hænger op af ham...
Jeg kommer af ren instinkt til at sige, at hvis vi ikke kunne være sammen uden at have sex, ville et muligt forhold da slet ikke fungerer.
Det er tre-fire dage siden.
Idag så jeg ham så igen, da jeg skulle have hjælp til noget matematik.
Det første han gør, er at sige at vi lige skal have en snak...
Jeg er typen der nikker og giver ret, lige indtil jeg kan gemme mig bag min mobil eller mit tastatur.
Samtalen med ham gjorde ondt, men jeg gemte det væk for ikke at ødelægge dagen for ham.
Han sidder og siger, at jeg da er meget sød og sådan, men jeg er ikke kærestemateriale.
Samme besked fik jeg af en anden fyr her til valentinsdag... Det gør skisme ondt at få smidt lige i masken, at man ikke er kærestemateriale!