Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Jake
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Sasha
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Renata
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Celenia
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Lenore
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Genevira
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Katrina
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Lori
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 
Edgar
Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba13Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba14Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Go down

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Empty Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Indlæg af Gæst Fre 17 Apr 2015 - 21:18

Hejsa.
Jeg ved mange udmærket ved, at jeg gør alt hvad jeg kan for at svare hurtigt og kreativt.
Det at skrive er en ting for mig jeg skal gøre mindst engang om dagen.. og derfor har folk i de år jeg har været herinde, været meget van til.. at ja.. jeg er ret hurtig til at svare.
Nu er sagen så bare den.. at jeg har fået lavet lidt om på min kære livsstil.. jeg er begyndt at tænke mere på, hvad jeg kan gøre for at holde mig sundere og mere frisk.
Derfor noget poppilates, samt det er jeg begyndt at lege lidt med clean eating.. google it, I guess xD

Det gør.. at jeg nogle dage ikke lige har krea. Samt fylder skole også ret meget, jeg har haft nogle store opgaver, som jeg lige skal have styr på.. da kunden ikke var helt færdig med ønsker da tingene var afleveret.

Plus det, at jeg har fået mig en helt masse gode venner der.. som jeg også gerne vil holde fast i. Derfor så er jeg ikke så god til de svar.. jeg prøver, trust me. Ingen kan tage skrivningen fra mig!

Det bare bare en reminder på, at jeg også har et liv bagved skærmen, da det nemt kan føltes for mig som om, at i forventer svar med det samme i har svaret. Det selvfølgelig ikke alle, men jeg prøver at undgå stress i min hverdag, og negativ energi. Så det var bare for at sige i skal være lidt tålmodige med mig.. jeg skal nok få svaret jer.. hvis i er det mindste i tvivl om at jeg svare jer.. så smid en pm, jeg bider ikke... så meget da xD

Nogle af jer tænker måske lidt.. men hvorfor har du så alle de karaktere?
Mit eneste svar er..
- Jeg har 15 vidunderlige karaktere her på siden. Jeg kan ikke få mig til at slette nogle.. Jeg har før i tiden ryddet op i dem.. men jeg får hele tiden nye ideer, og jeg har ingen stress med dem.
Hvis i vil have en liste nogle af jer.. så skriv.. samt, hvis i ønsker svar over en af mine andre brugere.. smid en pm, jeg skal nok prøve at få taget mig sammen til at svare over en anden karakter også. Det kommer helt an på mit humør Smile

- Jeres Line Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Empty Sv: Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Indlæg af Gæst Fre 17 Apr 2015 - 21:28

My dear darling <3
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

aww love! har du fået for meget at se til?
Du ved jeg er altid kun en sms væk, a snap away eller for den sags skyld et skype opkald væk!
Du er vel selv vant til at jeg heller ikke altid svarer helt hurtigt, og jeg i lang tid slet ikke gør...også er der dem man svarer mere end andre. Så derfor vil jeg på ingen måde brokke mig, mere bare sige: Love take your time. Brug så meget tid du har brug for! Et svar skal ikke være tvunget, men derimod komme fordi man har lysten og kreativiteten til det. jeg kan skam godt se at nogle blive utålmodige, but i got you're back love og om jeg så skal vente flere måneder...jamen så gør jeg da det!

You're my babe, my beautiful fangirl princess and so on! Så jeg støtter dig altid! men husk at du altid kan skrive til mig <3

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Empty Sv: Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Indlæg af Gæst Fre 24 Apr 2015 - 15:01

Opdate!

Jeg er nok ikke så meget på her iaften! Kigger over, men i skal nok ikke forvente svar :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Empty Sv: Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 15:08

Vil bare lige sige at jeg ikke kommer på imorgen før sent om aftenen.. hvis jeg overhovedet kommer på?
Skal til noget festival med nogle fra mit værksted i Tyskland.. så måske et lille visit på vej hjem ad? Kan ikke love for meget Smile
Desuden har jeg fri Fredag, så er all yours then! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær] Empty Sv: Hvorfor svare hun ikke? [Lines kinda fravær]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum