Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba13Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba14Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba13Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba14Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 0:17

Hej små appelsiner!

Ja, nu er det mig igen med endnu en nyhed! Jeg håber ikke at I er blevet trætte af mig endnu - jeg kommer nemlig med 2 nyheder! Så lad os springe ud i det:

Der er kommet en liste over kendte personer og titler i Underworld! Denne liste skal/kan benyttes til en række ting:

  • Som opslag til at se, hvem der har hvilke titler og stillinger i Underworld.
  • Som opslag til at se, hvilke stillinger der er ledige at ansøge om!

Udover en fin liste, så er der også en ansøgningsforklaring, hvis du vælger selv at søge en af de mange stillinger. Så hvis du går og overvejer, om du skal lave en borgmester eller raceleder, så kan du se hvad admins anbefaler din ansøgning skal indeholde! Lækkert! Vi håber I vil bruge listen; husk på, at alle der er på den liste, potentielt er personer din karakter også kender til ingame.

Den anden nyhed er, at vi har tilføjet et lille notat under reglerne. Notatet kommer på baggrund af, at vi har bemærket en stigende tendens: folk opretter hellere karakterer fra bøger, spil og film, fremfor at lave deres egen originale karakter. Dette synes vi er rigtig ærgerligt, da I jo alle sammen har en super lækker fantasi. Vi har derfor valgt at tilføje følgende til vores regelsæt:
"Det er ikke tilladt at kopiere karakterer fra bøger, serier eller andre medier. Vi forventer at din karakter er original - det er selvfølgelig tilladt at bruge billeder fra serier, men undlad venligst at kopiere en hel karakter."

Allerede-godkendte karakterer vil ikke blive bedt om at ændre noget, men vi opfordrer til at ændre småting, såsom efternavne og mindre detaljer hvis muligt. Kommende karakterer og nye brugere bedes følge den.

Hvis I har nogle spørgsmål eller tvivl, så skriv endelig herinde eller send os en PM. Som altid, så husk at tilmelde jeres faceclaim og husk at chatboksen er fantastisk dejlig.

På vegne af adminholdet,
Rowan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 2:00

Føler mig helt elsket når jeg bliver kaldt appelsin ;w;

Dog til sagen xD

Nu føler jeg mig lidt nødsaget til at spørge omkring den nye regl, siden jeg på en måde bryder den(hehe)

Altså, om ens karakter er allerede opfundet og fra en form for medie, fx har jeg taget Ramsay Snow fra Game of Thrones navn, personlighed og udseende.

Betyder det virkelig meget om man selv har fundet på sin karakter, eller om man har "lånt" en karakter andetsteds fra? Sådan som jeg ser på det betyder karakterens baggrund ikke så meget, det mere hvordan man udspiller karakteren(Selvopfundet eller lånt) og hvordan man får den reflekteret til sine emnepartnere og andre?

(Men som sagt er min spørgsmål præget af subjektiv holdning, ikke at jeg har noget imod reglen, forstår den bare ikke helt)

Oh god føler at jeg virker helt negativ, det er jeg sandelig ikke! Her er nogle smileys Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Søn 17 Maj 2015 - 8:58

Jeg mener personligt at det er meget bedre at opbygge sin egen karakter, end at "låne" en. På den måde kan man selv sætte den sammen og kalde den helt for sin egen. Det er ikke en eller anden karakter fra et eller andet sted, som folk allerede kender til. Det er noget nyt, det er noget kreativt, og man har (som bruger) mulighed for at indleve sig 100% i sin egen karakter, i stedet for at snuppe en lånt og tænkte "Han ville gøre sådan her i min serie" (eller hvor personen nu kommer fra)
For mig kommer det an på originalitet. Personligt gider jeg simpelthen ikke spille med en lånt karakter (hverken selv eller med emnepartnere - selv om det måske alligevel er sket et par gange^^).
Og er det ikke også sjovere at skabe sin helt egen figur?
Hvis det er fordi man er forelsket i den lånte persons personlighed, handlinger, ord eller udseende...Som udseende må man (hvis fc er ledigt) tage denne som faceclaim, og resten? Det er jo tilladt at låne lidt inspiration. Men jeg taler for man for det meste opbygger sin helt egen person. Det andet er en genvej, lidt snyd xD

Igen, det er fuldstændigt min personlige mening og ikke for at træde på nogen. Blot sådan jeg ser på det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Lailah Søn 17 Maj 2015 - 10:28

Da jeg gik de forskellige raceledere igennem på listen, kunne jeg ikke undgå at undre mig over, hvordan de er blevet til raceledere?
Det kan sagtens være at det står et andet sted på siden, hvor jeg har overset det, men hvis ikke, synes jeg at det er en ret essentiel ting at vide.

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Søn 17 Maj 2015 - 11:35

Da jeg var admin, gjorde vi folk til raceledere ud fra en ansøgning de sendte os. I denne ansøgning var vi opmærksomme på deres skrivefærdigheder, hvad de ønskede at bruge titlen til, om de ville indlemme andre i deres spil og være aktive. Vi bad også om en historie til hvordan de blev raceledere. Hvis alle tingene var fine nok, blev de godkendt og med det samme ville de få titlen som raceleder. Nogle af dem havde også et emne med en admin (jeg havde f.eks. et emne med Alane) hvor de bliver raceleder ved at overtage racen in-game.
NPC'er er enten gamle brugere, der har været raceledere men nu ikke rigtig er aktive eller blot opfundne NPC.

Hvis du mener in-game, burde deres historier måske stå et eller andet sted. Hver raceleder har deres "egen side" hvor de kan få skrevet informationer om hvordan de blev raceledere og hvordan de regerer. Desværre har de fleste raceledere ikke ønsket at bruge denne informations-side til noget.
Du kan se dem her: https://theunderworld.danskforum.net/f66-lederne-af-racerne

Hvordan det bliver for fremtiden kan kun vores nye adminteam fortælle noget om Smile


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 15:06

Ramsay skrev:Føler mig helt elsket når jeg bliver kaldt appelsin ;w;

Dog til sagen xD

Nu føler jeg mig lidt nødsaget til at spørge omkring den nye regl, siden jeg på en måde bryder den(hehe)

Altså, om ens karakter er allerede opfundet og fra en form for medie, fx har jeg taget Ramsay Snow fra Game of Thrones navn, personlighed og udseende.

Betyder det virkelig meget om man selv har fundet på sin karakter, eller om man har "lånt" en karakter andetsteds fra? Sådan som jeg ser på det betyder karakterens baggrund ikke så meget, det mere hvordan man udspiller karakteren(Selvopfundet eller lånt) og hvordan man får den reflekteret til sine emnepartnere og andre?

(Men som sagt er min spørgsmål præget af subjektiv holdning, ikke at jeg har noget imod reglen, forstår den bare ikke helt)

Oh god føler at jeg virker helt negativ, det er jeg sandelig ikke! Her er nogle smileys :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Jeg forstår godt din forvirring, og din pointe er sådan set god nok. Der er dog mange der føler sig en smule "snydt" af, at de bruger time-vis på at lave en god, gennemarbejdet original karakter, hvor andre så "bare" kopirer en allerede eksisterende karakter. Det kan så frustrere folk endnu mere, hvis den kopirede karakter så endda er en spændende eller elsket canon fra en bog, serie eller film. En canon kan derfor få mere opmærksomhed fordi "uha det er min yndlingsperson fra GoT!" - og det går så ud over de originale karakterer.

At man er (mere eller mindre) inspireret af fx en Game of Thrones personlighed, og derfor vælger at have nogenlunde samme personlighed på sin egen karakter, er sådan set fint nok - fordi så kan man gøre karakteren sin egen ved at skrive en original baggrundshistorie, finde på sit eget navn og måske også finde et andet faceclaim.

Du vil, da du allerede er godkendt, ikke blive tvunget til at ændre noget på din karakter, men vi opfordrer naturligvis til nogle små ændringer - som fx at kalde ham noget andet en Ramsay Snow (og nej, Ramsay Bolton er heller ikke acceptabelt! ;) )

Jeg håber det forklarer lidt hvorfor vi indførte reglen :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 15:07

Lailah skrev:Da jeg gik de forskellige raceledere igennem på listen, kunne jeg ikke undgå at undre mig over, hvordan de er blevet til raceledere?
Det kan sagtens være at det står et andet sted på siden, hvor jeg har overset det, men hvis ikke, synes jeg at det er en ret essentiel ting at vide.

Som Sean så fint linker, så kan du læse om de forksellige racelederes her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Søn 17 Maj 2015 - 15:13

Rowan skrev:

Jeg forstår godt din forvirring, og din pointe er sådan set god nok. Der er dog mange der føler sig en smule "snydt" af, at de bruger time-vis på at lave en god, gennemarbejdet original karakter, hvor andre så "bare" kopirer en allerede eksisterende karakter. Det kan så frustrere folk endnu mere, hvis den kopirede karakter så endda er en spændende eller elsket canon fra en bog, serie eller film. En canon kan derfor få mere opmærksomhed fordi "uha det er min yndlingsperson fra GoT!" - og det går så ud over de originale karakterer.

At man er (mere eller mindre) inspireret af fx en Game of Thrones personlighed, og derfor vælger at have nogenlunde samme personlighed på sin egen karakter, er sådan set fint nok - fordi så kan man gøre karakteren sin egen ved at skrive en original baggrundshistorie, finde på sit eget navn og måske også finde et andet faceclaim.

Du vil, da du allerede er godkendt, ikke blive tvunget til at ændre noget på din karakter, men vi opfordrer naturligvis til nogle små ændringer - som fx at kalde ham noget andet en Ramsay Snow (og nej, Ramsay Bolton er heller ikke acceptabelt! Wink )

Jeg håber det forklarer lidt hvorfor vi indførte reglen Smile

Det kan jeg så godt forstå, har skam også nogle karaktere jeg selv har siddet og brugt mange timer på som ikke får så meget opmærksomhed(Tænkte ikke helt over det), mange tak for dit svar! (Jeg elsker dig for den detajle med Ramsay Bolton, fik mig til at grine xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Lailah Søn 17 Maj 2015 - 19:24

Ah, okay! Tak til jer begge, Sean og Rowan Smile

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed) Empty Sv: Vigtige personer og en ny regel (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum