Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Jake
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Sasha
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Lenore
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Katrina
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Edgar
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Celenia
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Marcus
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Renata
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 
Taliia
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba13Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba14Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af ProfaneValkyrie Fre 7 Aug 2015 - 21:33

Halløjsa folkens ^^

Mig og min bedste ven har en realm i minecraft, hvor vi har haft inviteret en del venner derpå til at bygge awesome ting,
Desværre er de fleste af vores venner generelt inaktive, så mig og ham er rigtig ensomme derinde Razz

Så vi søger nogle kreative sjæle, om i så er nye eller gamle, som ønsker at komme på en fælles server(realm), hvor i kan udfolde jer med kreativitet.
Vores world er i et mere middelalder, steam punk, fantasy, og/eller gothic setting, men hvis i har nogen ideer udenfor eller i tvivl, så spørg endelig!
I behøver skam ikke være erfaren, da vi alle startede jo som noobs, men vi ser helst gerne nogen, som ønsker! at være aktive og ikke nogen, som kun logger på en gang om måneden i et lille x antal tid eller lign. Smile selvfølgelig ikke konstant, men 1-2 timer om ugen ville være dejligt. Smile gerne helst mere. Smile

vær med til at bygge fælles store projekter eller gå igang med at lave dine egne projekter
eller er du en af dem, som elsker hjernevridning og bygge awesome redstone ting,
Eller hvis du bare har lyst til at tosse rundt i survival før du vil bygge store ting, så er du også velkommen!
så har vi uden tvivl brug for dig Smile

I bunden er der nogle screenshots fra serveren, så i kan se, hvad for nogle ting vi har bygget, og således i ved, at vi ønsker at lave noget seriøst ^^

nogle tekniske ting:
- hvordan joiner jeg?
Skriv til mig  på emnet her , så skal jeg bruge jeres minecraft navn, så jeg kan invite jer til serveren. Desuden vil jeg meget gerne høre, hvorfor i selv gerne vil på serveren og om i har tænkt jer om at være aktive. Smile
Så aftaler vi en tid, hvor vi mødes på serveren og jeg eller min bedste ven får introduceret jer ^^

Hvad bygger vi på serveren?
Vi bygger alt fra grotter/dungeons med masser af redstone fælder og andet sjov, til kæmpeskove, flyvende øer, kæmpemonstre, til store byer fra middelalder by, steam punk byer eller byer i kæmpetræer, missioner/quests og alt muligt andet! Smile

- World'et selv.
Det er vanilla, så ingen mods. Det er den nyeste update, som vi kører med ^^
men vi gør selvfølgelig brug af commands osv. Razz

- Det anbefales:
at hvis i ikke har det, så skal i uden tvivl få installeret optifine, da ellers vil det blive et laghelvede for jer.^^
og vi bruger john smith texture pack (det er ikke obligatorisk, det anbefales kun Smile således at hvis i ingen texture pack har, så ser det langt pænere ud, og hvis i allerede har en, så ville det se ens ud, da nogle ting ser mærkelige ud afhængigt af texture pack )
Hvis i ikke kan finde ud af at installere disse ting, så hjælper vi gerne Smile

Jeg håber, at der er nogle kreative minecraft folk på denne side!!
Lige meget om i er noobs eller pro!
Og hvis i ikke selv vil, så hvis i kender nogle venner, som gerne vil, så ville det være mega mega awesome Smile

og hvis i har nogle andre spørgsmål, så stil dem endelig :3

Yours
ProfaneValkyrie(Mina/valetta, tidligere admin på the underworld) og Fera(min bedste ven)

Windvalley city
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Logo11

Inde i kirken i windvalley city
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Logo13

Hemmelig undergrunds by til næste by.
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Logo14

Littlewood forest
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Logo15

Bjerg steampunk by
Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Logo16

ProfaneValkyrie
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 21:43

Er det en kreativ server, så man ikke kan dø?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af ProfaneValkyrie Lør 8 Aug 2015 - 7:23

Ja, men som der også står skrevet, du kan også sagtens spille survival, hvis du lyster det ^^ Smile
Det er bare afhængigt af, hvilken gamemode man sætter dig i med en command ^^

ProfaneValkyrie
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 9:03

Kk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af ProfaneValkyrie Søn 9 Aug 2015 - 18:28

Så du er ikke interesseret alligevel Evaline eller? ^^

Og er der ingen andre, som har lyst til at lege med i minecraft? vi bider ej, kun lidt Razz

ProfaneValkyrie
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Gæst Søn 9 Aug 2015 - 18:36

Desværre ikke, synes altid minecraft er sjovest, når alle er survival XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Profanevalkyrie Man 10 Aug 2015 - 9:43

Det er da også fuldkommen fair nok XD :3

Profanevalkyrie
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Gæst Søn 23 Aug 2015 - 21:48

Håber andre er interesseret i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger kreative minecraftfolk! (Reklame) Empty Sv: Søger kreative minecraftfolk! (Reklame)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum