Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Lori
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Lenore
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Genevira
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Celenia
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Renata
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Jake
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Sasha
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Abigail
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 
Elizabeth
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba13KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba14KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Hvad skal den omhandle?

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba1325%KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 25% 
[ 4 ]
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba1344%KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 44% 
[ 7 ]
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba1325%KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 25% 
[ 4 ]
KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba136%KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Voteba15 6% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 16
 
 
Poll closed

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 12:02

OKaii, så fik jeg 10 folk der gerne ville have en konkurrence woop wooop.

Spørgsmålet er så bare hvad jer brugere så helst vil, hvilket jeg selvfølgelig går op i ^^!!
Konkurrencen bliver startet om 10 dage, hvor den der har flest stemmer, bliver det vi ender med at spille om.

Præmien bliver en Bamse, i får ikke at hvide hvilken form for bamse, før der er fundet en vinder.


Her beskriver jeg hvad de forskellige omhandler.


1. Fleste svar på en måned.
Bliver hvor i vælger et plot, og sender emnet til en af mine karakter. Så kan i alle kæmpe om hvem af jer der får svaret flest gange på den måned.
(det er ok ikke at skrive en roman her. hvis i ikke lyster.)

2. Mest spændende plot
Bliver hvor i laver et emne med hinanden, eller en af mine millioner karakter, hvor jeg så sidder og læser dem hvergang i svare der.

3. Opdigtning af den mest spændende historie.
Omhandler at i alle skriver en kort historie, på 1 side eller minder(eller mere idc) Hvor i sender den til mig, også bliver vinderen fundet der.

4. Andre ideer så skriv.
I skriver bare her eller over pm, hvis i har det bedre med dette.

NOGLE SPØRGSMÅL, SÅ SKRIV GERNE!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Man 10 Aug 2015 - 16:52

Now now.. 10 days... which means, that it all starts th 19 Aug.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 11:48

Håber folk ønsker at deltage! ^^ Det er jo en præmie på spil!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Tirs 11 Aug 2015 - 22:44

Come on, lets vote some more!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Fre 14 Aug 2015 - 10:32

5 dage tilbage, før konkurrencen starter!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Gæst Man 17 Aug 2015 - 9:21

En dag tilbage!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne  Empty Sv: KONKURRENCE!! Spørgsmål til brugerne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum