Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba13Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba14Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba15 
Valentine
Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba13Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba14Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv.

Go down

Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv. Empty Fravær i 1-3 uger for Lydia, Erica, Niklaus osv.

Indlæg af Lydia Ons 26 Aug 2015 - 20:15

Jeg blir desværre nødt til at mælde mig fraværende den kommende tid da min pc valgte at sige fuck mig i dag og gå i stykker, og får den først om 1-3 uger så jeg kan nok ikk svare emner på mine karaktere som er

Lydia, Erica, Niklaus Scarlett mener ikk jeg lige har emner på andre brugere, men ja, så undskyld jeg ikk svare emner i noget tid, men nu kender i så grunden til det xD
Lydia
Lydia

Antal indlæg : 144
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum