Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Ny Musicsmags leg/forslag :D
Side 1 af 1
Ny Musicsmags leg/forslag :D
Hejsa kære alle brugere
Ja vi havde et andet emne med musiksmag osv
Men tænkte, at det kunne være godt at lige lave en ny, især med lige nogle gældende regler, da jeg gerne vil høre jeres meninger om musikken end bare kun forslå nogen
- Forslå kun 3 musik stykker af gangen og kom endelig gerne med jeres egne meninger om jeres udvalgte tre.
- i kan vælge musik fra alle genre.
- Når i svare, så skal i komme med jeres mening på den, som sidst skrevet sine sang forslag, så derfor skal en komme med respons på disse sange jeg kommer nu med, når de selv vil komme med deres forslag
Altså det foregår, der er en f.eks bob her. Han stiller musikforslag som den første efter mig og giver så respons på mine sange og kommer med sine egne nye sange. Så den næste "sofie" skal så komme med sine musikforslag og give respons på bobs sange, og sådan forsætter det derud af
Jeg håber vi kan få en dejlig hyggelig debat om sange osv, og ellers bare høre nogle helt nye sange ville også være herligt
For jeg elsker at dele musik ud, og gerne udvide andres musikhorisonter og min egen
Men når jeg svare, så tag jer ikke af, at jeg måske ikke altid er den positiveste, da jeg har en utrolig stor blandet fucked up kræsen musiksmag
Og jeg håber virkelig, at i har en god tone, men stadigvæk kan være ærlige uden at i skal føle jer stødt Fordi musik er meget en smagssag, og der skal være plads til alle
men jeg vil bare gerne have, at der kom respons Og hvis man ikke har lyst til at give respons kan man jo altid gå hen i den anden leg/forslagsdebat og foreslå sine sange der
Så nu ligger jeg ud med nogle sange.
Flesh Field - Justify. https://www.youtube.com/watch?v=HKichd6oFb0&feature=related
elsker denne sang, da det er en dejlig dark techno agtig sang med nogle dejlig anderledes elementer
Carmina Burana - O fortuna https://www.youtube.com/watch?v=BNWpZ-Y_KvU
Ja denne sang tror jeg at alle kender og jeg syntes bare, at den er så fucking dejlig episk der vil noget
Dj alex - destination calabria https://www.youtube.com/watch?v=sMcQ3u4YYO4&list=PLB3CBA47C69D57480
ja denne sang skulle de fleste kender Jeg elsker rytmen i den, og jeg elsker også videon by the way og jeg tror næsten alle jer drenge ville være enig med mig på det sidste punkt hihi :9
Håber i deltager dejlige mennesker
Ja vi havde et andet emne med musiksmag osv
Men tænkte, at det kunne være godt at lige lave en ny, især med lige nogle gældende regler, da jeg gerne vil høre jeres meninger om musikken end bare kun forslå nogen
- Forslå kun 3 musik stykker af gangen og kom endelig gerne med jeres egne meninger om jeres udvalgte tre.
- i kan vælge musik fra alle genre.
- Når i svare, så skal i komme med jeres mening på den, som sidst skrevet sine sang forslag, så derfor skal en komme med respons på disse sange jeg kommer nu med, når de selv vil komme med deres forslag
Altså det foregår, der er en f.eks bob her. Han stiller musikforslag som den første efter mig og giver så respons på mine sange og kommer med sine egne nye sange. Så den næste "sofie" skal så komme med sine musikforslag og give respons på bobs sange, og sådan forsætter det derud af
Jeg håber vi kan få en dejlig hyggelig debat om sange osv, og ellers bare høre nogle helt nye sange ville også være herligt
For jeg elsker at dele musik ud, og gerne udvide andres musikhorisonter og min egen
Men når jeg svare, så tag jer ikke af, at jeg måske ikke altid er den positiveste, da jeg har en utrolig stor blandet fucked up kræsen musiksmag
Og jeg håber virkelig, at i har en god tone, men stadigvæk kan være ærlige uden at i skal føle jer stødt Fordi musik er meget en smagssag, og der skal være plads til alle
men jeg vil bare gerne have, at der kom respons Og hvis man ikke har lyst til at give respons kan man jo altid gå hen i den anden leg/forslagsdebat og foreslå sine sange der
Så nu ligger jeg ud med nogle sange.
Flesh Field - Justify. https://www.youtube.com/watch?v=HKichd6oFb0&feature=related
elsker denne sang, da det er en dejlig dark techno agtig sang med nogle dejlig anderledes elementer
Carmina Burana - O fortuna https://www.youtube.com/watch?v=BNWpZ-Y_KvU
Ja denne sang tror jeg at alle kender og jeg syntes bare, at den er så fucking dejlig episk der vil noget
Dj alex - destination calabria https://www.youtube.com/watch?v=sMcQ3u4YYO4&list=PLB3CBA47C69D57480
ja denne sang skulle de fleste kender Jeg elsker rytmen i den, og jeg elsker også videon by the way og jeg tror næsten alle jer drenge ville være enig med mig på det sidste punkt hihi :9
Håber i deltager dejlige mennesker
Sidst rettet af Valetta Man 28 Maj 2012 - 20:38, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D
ooc:
Øhmm... Skal man komme med kommentarer til den sidstes sange? Fordi sådan noget tror jeg vil gå lidt i kludder... Altså med at to sender sange ud, men også giver respons til de samme sange...
Måske ville det være nemmere at strege den del? Bare et forslag
Mine sange kommer, bare rolig!
Men ellers fed ide!
Øhmm... Skal man komme med kommentarer til den sidstes sange? Fordi sådan noget tror jeg vil gå lidt i kludder... Altså med at to sender sange ud, men også giver respons til de samme sange...
Måske ville det være nemmere at strege den del? Bare et forslag
Mine sange kommer, bare rolig!
Men ellers fed ide!
Gæst- Gæst
nej nej man skal kun giver respons på de forrige sange, altså du skal give respons på mine sange, så den næste som vil forslå sange skal give respons på dine så, og sådan forsætter det altså de næste efter dig skal ikke give respons på mine sange
Sidst rettet af Valetta Man 28 Maj 2012 - 20:38, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Det var ikke det, hvis to skrive respons til de samme sange på samme tid og sender dem afsted... Så kommer der vel kludder i det... Eller er det bare min meget lidt organiserede hjerne der slår krøller igen? XD
Gæst- Gæst
Nej men så må man vel bare ændre sit indlæg, da man jo når at blive stoppet inde man sender sin besked, når andre har sendt før en Ellers forsætter man bare, så den næste giver bare respons på den sidste selvom han har givet respons til den forkerte
Gæst- Gæst
Er der ikke nogen, som vil komme med deres musiksmagsforskel? i får kage, hvis i gør!!!
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Forslag/forespørgsel
» Nyt forum :) ideer og forslag, ris og ros.
» Forslag og ændringer - Althorn
» magibogs forslag Auxi mundi (åndernes/shamanernes bog)
» Nyt forum :) ideer og forslag, ris og ros.
» Forslag og ændringer - Althorn
» magibogs forslag Auxi mundi (åndernes/shamanernes bog)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata