Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba13Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba14Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba15 
Abigail
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba13Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba14Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Empty Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

Indlæg af Sean Ons 30 Dec 2015 - 17:25

Hejsa kære brugere på UW!

Inspireret af en gammel tråd på UW, der omhandlede om hvorvidt vi skulle have vores egen facebook-gruppe, har jeg spurgt åbent om det endnu var en god ide. Flere meldte ja tak og derfor har jeg nu oprette en gruppe til os på facebook. Smile

Lad mig dog først lige gøre nogle ting klart:
- Gruppen er absolut frivillig! Ingen tvinges til at melde sig ind i den, hvis man ikke gider eller blot ønsker anonymitet.
- Der gives INGEN vigtige beskeder over gruppen, som ikke også kan findes her på hjemmesiden. Derfor vil de folk, der ikke gider sådan en gruppe, IKKE gå glip af noget vigtigt eller informerende.

Gruppen er kun for sjov og spas. Selvfølgelig forventes det at folk opfører sig pænt der også Smile

Gruppen er liiige blevet oprettet, så beskrivelsen kan virke lidt hurtig sat sammen. Er der generelt noget i gruppen der ikke giver mening, eller en god funktion der ikke er taget i brug, så nævn det gerne. Jeg har absolut ingen erfaring med at lave sådanne grupper!

Bemærk også at vi mangler et coverbillede. Sådan noget er ikke min stærke side og sidder i inde med evnerne eller ligefrem et godt billede, er i mere end velkommen.

Gruppen skulle gerne være sat til at være lukket. Ud fra beskrivelsen, betyder det at alle kan finde gruppen og bede om medlemskab, men at ingen andre end gruppens medlemmer kan se indholdet. Fortæl mig, hvis I bare ønsker det hele skal være offentligt. Smile
Som altid er det en gruppe "for folket" - Flertallet bestemmer hvordan gruppen skal være, med undtagelse af visse regler, der skal sikre vi alle behandles ordentlig og ingen overses. Jeg håber I er friske på ideen!

Find gruppen her:
https://www.facebook.com/groups/168087066883007/

Selvfølgelig er det lige nu mig der står som...Aner det ikke...Den der har oprettet gruppen, i hvert fald^^

Enjoy!

Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Empty Sv: Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 30 Dec 2015 - 18:18

Jeg er inde nu! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Empty Sv: Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 30 Dec 2015 - 18:22

uh uh facebook gruppe o.o xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Empty Sv: Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

Indlæg af Rafaela Ons 30 Dec 2015 - 19:00

Coverbileldet er lavet af mig! Very Happy

_________________
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed) Empty Sv: Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum