Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Vores egen facebook-gruppe! (adminnyhed)
Inspireret af en gammel tråd på UW, der omhandlede om hvorvidt vi skulle have vores egen facebook-gruppe, har jeg spurgt åbent om det endnu var en god ide. Flere meldte ja tak og derfor har jeg nu oprette en gruppe til os på facebook.
Lad mig dog først lige gøre nogle ting klart:
- Gruppen er absolut frivillig! Ingen tvinges til at melde sig ind i den, hvis man ikke gider eller blot ønsker anonymitet.
- Der gives INGEN vigtige beskeder over gruppen, som ikke også kan findes her på hjemmesiden. Derfor vil de folk, der ikke gider sådan en gruppe, IKKE gå glip af noget vigtigt eller informerende.
Gruppen er kun for sjov og spas. Selvfølgelig forventes det at folk opfører sig pænt der også
Gruppen er liiige blevet oprettet, så beskrivelsen kan virke lidt hurtig sat sammen. Er der generelt noget i gruppen der ikke giver mening, eller en god funktion der ikke er taget i brug, så nævn det gerne. Jeg har absolut ingen erfaring med at lave sådanne grupper!
Bemærk også at vi mangler et coverbillede. Sådan noget er ikke min stærke side og sidder i inde med evnerne eller ligefrem et godt billede, er i mere end velkommen.
Gruppen skulle gerne være sat til at være lukket. Ud fra beskrivelsen, betyder det at alle kan finde gruppen og bede om medlemskab, men at ingen andre end gruppens medlemmer kan se indholdet. Fortæl mig, hvis I bare ønsker det hele skal være offentligt.
Som altid er det en gruppe "for folket" - Flertallet bestemmer hvordan gruppen skal være, med undtagelse af visse regler, der skal sikre vi alle behandles ordentlig og ingen overses. Jeg håber I er friske på ideen!
Find gruppen her:
https://www.facebook.com/groups/168087066883007/
Selvfølgelig er det lige nu mig der står som...Aner det ikke...Den der har oprettet gruppen, i hvert fald^^
Enjoy!
Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
» UWs egen julehistorie! (adminnyhed)
» Vores design er væk! (Adminnyhed)
» Til vores kære brugere! (Adminnyhed)
» Større gruppe af lommetyve anholdt [Notits]
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine