Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba13Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba14Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba13Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba14Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Empty Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 2 Jan 2016 - 12:28

Hejsa kære brugere!

Glædelig jul og godt nytår, til dem der ikke har nået at få en hilsen herfra! Smile
Jeg håber i alle kom godt igennem nytåret, og endnu har jeres fingre til at skrive skønne historier med os!

Inaktive brugere:
Nu hvor ferien måske er ved at nå en ende for de fleste, har jeg besluttet at jeg vil se på inaktive brugere igen. Det betyder at inaktive brugere, der IKKE har været online de sidste 50 dage (fra fredag d. 13 november) vil ende med at blive slettet om 14 dage (lørdag d. 16 januar), hvis de ikke når på inden eller på anden måde giver os besked om deres fravær.
Som altid vil vi tjekke fraværstråde, men det kan være svært for os at se hvilke der er lige relevante, så hjælp os gerne ved at sende os en PM omkring det. Smile
Nu er også en god tid til at rydde op i sine karakterer og få slettet/tilføjet faceclaims og slettet de karakterer, man evt. aldrig bruger.
Dette gør selvfølgelig at vi får ryddet op - men også at flere faceclaims og navne vil være tilgængelige for nye brugere.
Vi vil prøve at sende en e-mail ud til de berørte, men skulle det fejle, så hjælp os gerne med at prikke jeres bekendte på skulderen og mind dem om det!

Facebook-gruppe:
Husk også vi nu har vores helt egen, frivillige facebook-gruppe!
Som benævnt er den frivillig, ingen tvang. Alle vigtige og informerende beskeder vil som altid gives her, over UW, så man går ikke glip af en vigtig besked eller to, ved IKKE at være med. Men man går måske glip af noget sjovt Wink
Find gruppen her:
https://www.facebook.com/groups/168087066883007/

Julekalenderen - Feedback!
Vi vil rigtig gerne modtage endnu mere feedback på vores julekalender, både fra dem der har brugt den og dem der ikke har - Såfremt grunden til man ikke har, har en relevans, andet end "Jeg gider bare ikke julekalender" Wink
Vi vil gerne høre jeres meninger!
Var den god? Var den skrækkelig? Er selve ideen sjov - Og hvad med indholdet? Er det evt. noget vi skal fifle med til næste år, skal indholdet være anderledes? Hvad som helst!
Kommenter også gerne, hvis I har en kommentar til hvordan vi fejre julen på UW generelt. Smile
Find tråden HER!

Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed) Empty Sv: Inaktive brugere og en kort opsamling (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Tirs 26 Jan 2016 - 20:28

Ikke pille ved Melisande /Millicent - det er der dødsstraf for ....eller det der er værre, Twilight Maraton på repeat med mig !!! XD

Ang .Julekalenderen, så elskede jeg måde, facon og indhold. Jeg var meget begejstret Og forsøgte enda at snyde ved at klikke længere frem - men det kunne man ikke xD af tidsmangel og al det der fik jeg jo ikke set dem alle , men jeg fik en god bid af det hele. Jeg fandt det fantasi fuldt og skønt og frem for alt meget julet.
I kan være meget stolte af den !

Kh Camille
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum