Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Voteba13Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Voteba14Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne ~TUN NEWS

Go down

Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Empty Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne ~TUN NEWS

Indlæg af Gæst Man 25 Jan 2016 - 16:41

For ganske lidt siden rejste sorteelverne sig og kronede en dronning som leder af deres race.

Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Adjc4y

Racelederen Morier

Vi var så heldige at få fat på den nye leder, og fik også lov til at stille hende nogle spørgsmål.

Hvordan var det lige, at det lige blev dig der blev den nye raceleder?

Morier ser eftertænkt som ud på det første spørgsmål. Et svagt smil dannes på hendes læber, i det hun skal til at svare. ''Min folk var engang blinde i mørket, som jeg selv. Loth omfagnede min familie i mørket og tog os ind, som sine egne. Jeg agter at gøre det samme for mit folk. At give dem muligheden for at vide at de tilhøre et sted.'' en ung sortelvisk mand dukker op for at række Morier et brev. Hun læser det kort igennem og underskriver det. Der efter ser over på mig igen. 

Hvilket form for samfund har du tænkt dig at bringe sorteelverne mod?
 ''Magi og magt. Dette er det samfund mit folk skal vide de er på vej imod. At en hver magiker, som findes iblandt mit folk. Skal vide hvilken værdi de har. Specielt hvis det er velsignet af min gudinde og oven i købet er kvindelig status.''

Nogle bestemte racer du kunne tænkte dig at slå dig sammen med, eller fortrækker du racen skal være selvstændig?
 ''Af racer jeg ønsker at slå sammen med? Hmm.. lad mig placere det sådan. Alle racer er velkommen. Så længe de har en aftale med byens befolkning. Magiker af alle arter er velkommen. Så længe de anerkender at vedlægge et ekstra bidrag til samfundet af en hver form for magiske information de finder frem til. Og om andre racer er interesseret i dette og ønsker aftaler på bordet? Det skal jeg ikke benægte. Og ja, selv af andre elvisk status. Så længe de forventer at vedlægge en større begrundelse og slikke deres tunger på gulvet for hver gang de ser en sortelver. Så ja, så er alle racer velkommen.''

Her på redaktionen glæder vi os til at se, hvordan det hele kommer til at føre sig frem, nu når sorteelverne er sprunget frem fra mørket.

~ Hayley på vegne af TUN News

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Empty Sv: Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne ~TUN NEWS

Indlæg af Gæst Man 25 Jan 2016 - 18:58

Super fint interview, og dejligt vi lige "møder" den nye raceleder (:

Gæst
Gæst

Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne  ~TUN NEWS Empty Sv: Sorteelverne rejser sig op fra skyggerne ~TUN NEWS

Indlæg af Morier Man 25 Jan 2016 - 21:28

Hayley har lavet en super awesomme artikel!

*stolt* Very Happy

''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Indlæg af Gæst Man 25 Jan 2016 - 21:30

@Rhys thank you Cra!! Smile

@Morier jeg er glad for at du kan lide den Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Jan 2016 - 22:20

Godt, skrevet butterfly, og tillykke til den nye leder.Razz xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum