Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» please safe me - Savas
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba13UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba14UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba15 
Jake
UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba13UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba14UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Voteba15 
Juniper
Sean
Valentine
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Lori
Savas

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner

UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!)

5 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Empty UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!)

Indlæg af Sean Søn 14 Feb 2016 - 13:25

Hejsa!

Jeg VED der har været flere overskrifter der har givet folk håb om en UW-tur.
Derfor er det også med glæde (og med vilje, tøven) jeg endelig kan meddele at det faktisk VIL ske! Jeg ville helst ikke råbe højt om endnu en tur, der måske ikke blev til noget. Men heldigvis har vi faktisk fundet et sted vi kan være!

Vi har kontaktet et forsamlingshus i Enslev (omkring Randers i Jylland) som indeholder alt hvad vi kan få brug for. Vi har ingen fast pris endnu, prisen kommer faktisk også lidt an på hvor mange der melder sig. Jo flere, jo mere falder prisen!
Der er mulighed for at sove udenfor i shelters, men vi har endnu ikke undersøgt om vi faktisk også må rykke bordene til side og sove indenfor. Men vi håber da vi må!

Turen bliver UDEN alkohol og fest. Vi møder ikke for at fyre den max af - Vi mødes for at sætte ansigter på hinanden og udvikle venskaber og fællesskab. For mindreårige og bekymrede forældre vil der være kontaktpersoner der er over 18.

Alle skal betale en pris, der dækker leje af huset og mad. Vi regner med (os der er ansvarlige for turen) at møde op før alle andre og sørge for der er mad til stede. Ud fra hvad jeg har undersøgt, virker det faktisk ikke til der er egne indkøbsmuligheder i byen - hvis nogen opdager en må de gerne sige til. Så valget er at enten skal alle købe og tage med til dem selv - eller vi laver noget fælles. Smile
(Der ER køkkenfaciliteter med fryser, ovn og komfur, foruden køleskab)

Da vi netop regner med at bruge udendørs-faciliteterne er det afgørende det holdes om sommeren og vi har nærmere bestemt tænkt på et tidspunkt i sommerferien hvor vi håber og tror flest muligt har tid. Der ud over vil vi yderligere gerne ligge det i en weekend, for dem der netop ikke har æren af en lang sommerferie.

Derfor har vi to overordnede spørgsmål:

Mad:
Vi laver fælles mad, som alle betaler et beløb til? Her tænkes morgenmad og aftensmad primært. Da der ingen indkøbsmuligheder er, må vi også se på middagsmad.
Eller -
Alle sørger selv for deres mad?
Evt kan dem der ønsker det fælles, lave det fælles?

Dato:
Vi skal jo selvfølgelig holde det på et tidspunkt. Vi tænkte i starten eller slutningen af sommerferien, i en weekend.
Hvornår har I tid?
Jeg kan sagtens skyde nogle datoer afsted, hvis det er nemmere for folk at forholde sig til. De er dog mest vejledende og da vi ikke ved hvornår forsamlingshuset er ledig, har vi faktisk brug for to datoer, så vi har en "back-up" hvis stedet ikke er ledigt i vores første prioritet.
Weekenderne dækker over:

25-26 juni
2-3 juli
9-10 juli
16-17 juli
23-24 juli
30-31 juli
6-7 august

Skriv til os, enten her eller i en PM, hvilke to prioriteter af datoer i har og hvad i ønsker jer angående mad.

Vi kunne selvfølgelig bare sige "Nu bliver det sådan her, bum!" - Men faktisk ønsker vi så mange med som muligt, så derfor er vi interesseret i jeres mening. Tanken er der skulle være overnatning, men skulle det vise sig at der kun er meget få interesseret, bliver det nok kun for en dag^^

Der er ingen bindende tilmeldinger endnu! Wink

Vi er ikke færdige med at planlægge (som i nok kan se), men skulle der være forslag eller spørgsmål, så kom med dem.

På forhånd tak! xD

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Empty Sv: UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!)

Indlæg af Assorian Søn 14 Feb 2016 - 13:40

6 - 7 august passer fint her!
Er glad for at have kunne hjælpe til, at være en del af Underworld's "first meeting!" Smile

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Empty Sv: UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!)

Indlæg af Gæst Søn 14 Feb 2016 - 13:51

6-7 august passer mig og Lynie ret godt, Vi vil gerne tage eget med, men hvis det bliver fælles er det helt okay. Lynie er dog ikke glad for tomater og løg (hvilket jeg ikke forstår, for det smager da guddommeligt!) xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Søn 14 Feb 2016 - 14:35

Lyder fedt men da jeg ikke ved noget om min ferie, uddannelse, kurser mm kan jeg ikke komme med et tidspunkt endnu

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Indlæg af Gæst Søn 14 Feb 2016 - 15:22

For mig passe det fint lige meget, hvornår det bliver. Alle dato virker fint her. Jeg skal nemlig nok få det til og passe, ind men lyder godt. Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Feb 2016 - 23:33

Det er en super fed idé ! Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Assorian Man 15 Feb 2016 - 4:36

Og Rowan, jeg sværger, du har bare at komme!

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Indlæg af Nephthys Man 15 Feb 2016 - 8:42

Jeg må desværre melde pas på den her xD Det er godt nok ikke en lang tur, men dyrt nok når jeg ikke kan have hunden med og derfor skal frem og tilbage mellem Aalborg og Randers xD

''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Indlæg af Demiah Man 15 Feb 2016 - 12:20

Ingen specifik dato her, da jeg ikke rigtig har noget at lave i ferien xD

UW-tur - Dato. (Ja, nu sker det faktisk!) Tumblr_mmzbg5C65R1rsb0l2o1_500
Demiah
Demiah

Antal indlæg : 49
Evner/magibøger : Hun kan kun en smule magi

Indlæg af Gæst Tors 18 Feb 2016 - 20:36

Jeg kunne egentlig godt deltage, men jeg forholder mig på sjælland der gør det dyrt at rejse frem og tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum