Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Jake
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Sasha
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Renata
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Genevira
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Celenia
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Lenore
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Katrina
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Lori
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 
Edgar
The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba13The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba14The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Man 15 Feb 2016 - 21:48

S Lejren af The Black Swords, og det Twin Swords I The forest.
V Solen er gået ned for et par timer siden, derfor mørkt.
O Lejesoldater der passe dem selv og nogen, som holder vagt rundt omkring.
Tid 22,00
P Kig på profil billede.
@Elena

Lyden af folk der drak og hyggede sig var ikke til og tag fejl af selv om de var i udkanten af skoven. Der var mennesker Shapshifters, vampyrer nærmest alle slags race der gik rundt og arbejde sammen. Men det var kun pengene der tællede, så man kunne få nok folk til og være sammen i et company, hvis man behøvede det. Alle vidste de ikke skulle gå hinanden på her, hvilket der os kunne mærkes så folk, ikke angreb hinanden uden og tænke over det.

Sådan fik man nemlig alle racer til og arbejde sammen, hvilket gjorde altid dette her sindssyg og tænke på.  Men sådan var det når folk, havde arbejde sammen i så lang tid kunne de ikke andet end og lade hinanden være. Asher, havde lige lagt planer med ham der var lederen af The Dark Swords, han skulle nemlig åbenbart tag over, hvis der skete ham noget. Asher havde, derfor vundet mange af de forskelig personers tillid, så der ikke kom problemer med det der, var noget af det første han havde lært.

Asher gik derfor hen mod sit telt, hvorefter han så sig i det lille spejl der var, der inde. Han havde, behov for et bad. Derfor gik han ud og tog sig et bad i nærheden, hvor der var en sø. Da han kom tilbage, træk han hans kniv, da han følte der var noget helt gal, han skimte kort en kvinde kigge frem, hvilket fik ham til og kaste hans kniv som en advarsel mod hendes sted. ”Hva laver, du her gi mig en grund til jeg ikke skulle dræbe dig.”
Lød det ganske neutral fra ham af, hvilket der medførte at han smilede svagt. Han ville ikke dræbe hende, eller måske ville han han, havde jo aldrig myrdet nogen før, kun smadret dem.


Sidst rettet af Asher Man 25 Jul 2016 - 20:26, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Ons 17 Feb 2016 - 12:57

Hun smilede skævt, så upræcist et kast! advarsel eller ej! det var i hvert fald et helt hoved væk fra hvor hun havde stukket hovedet igennem teltet. Elena smilede og skævt og gik langsomt igennem teltdugen. Et skævt charmerende smil sad klistret på hendes læber." Jeg håber virkelig du er bedre end det til at ramme, ellers kan jeg jo ligeså godt sige godnat nu og forlade." Det var en let provokerende stemme der herskede når hun talte til ham, og hendes øjne lyste op som gav hun ham en udfordring (hvilket hun gjorde). Hun trådte roligt længere ind i teltet og lod den lange tynde fingre glide hen over alt de kunne komme i nærheden af.
Hun kastede sig elegant ned i stol og sad skødesløst i den, imens hun legede med den kniv han havde kastet efter hende." Min grund til at du ikke skal dræbe mig, er selvfølgelig at du intet vil få ud af det, Asher. Men hvis du lytter til mit tilbud, vil du få en helveds masse ud af at arbejde for mig." Hun smilede et lille smil inden hun kastede kniven som fløj igennem teltets lukkede åbning og ramte en stolpe uden for.
Hun rejste sig op og gik hen til ham, begyndte at inspicere ham. Hun mærkede på hans muskler i armene, på maven og hans lårmuskler, dog ved at prikke til dem med en enkel finger." I det mindste er du af materiale som jeg rent faktisk kan bruge! ja man ved det jo selvfølgelig ikke før man ser varen! jeg er blevet fortalt om dig, og jeg tænkte at det lød lovende! Men selvfølgelig.. Man kan aldrig vide sig 100% sikker, før man får set det an." Hun sagde det med et legende blik inden hun begyndte at pille ved hans ting og sager som stod fremme i teltet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Man 22 Feb 2016 - 20:08

Asher stod et øjeblik da kvinden kom ind, hvor til han lagede hans arme over kors. ”Hvem er du,” lød det fra Asher af, hvorefter han gik hen til sit bod, hvor der stod noget og drikke. Han hælde hurtig noget whisky op til sig selv, hvorefter han vendte sig mod Athena igen, inden han hævet svagt på sit ene øjnebryn. Da hun begynde og tale til ham som om han ikke, havde hvad han skulle bruge i forvejen. Han lod dog hende tale ude, hvorefter han gjorde klar til og finde ud af, hvordan det her ellers skulle forgå. Det var dog sødt til en, hvis grad, hvordan hun troede han faktisk ville arbejde for hende, det var ikke det bedste førstehånds indtryk hun nemlig, havde gjorde på ham. Han, havde dog tænkt sig og tag udfordringen op som han kunne se, hun faktisk gjorde mod ham, hun udfordret ham jo.

Da hun var færdig med og prikke ham. Hvorefter hun var gået væk, greb han fat i hende og træk hendes arm om på hendes ryg. ”Jeg aner intet om dig så, hvorfor skulle jeg overhovedet overveje at hjælpe dig.” Lød det drillende fra Asher af, hvorefter han gav slip og skubbet hende fra ham igen.

”Så fortælle mig dit nav, derudover fortælle mig, hvorfor jeg skulle overveje og hjælpe dig med, hvad inde du planlæge.”  Asher gik derefter ud af telte for at hente hans dolk, hvorefter han gik ind til kvinden igen som, havde valgt og sige at dette telt sikkert var hendes. Han, havde ikke engang prøvet og være led mod hende, hvor til han ikke behøvede og prøve og dræbe hende, men han ville bare finde ud af, hvem hun var og hvem, der havde fortalte hende om ham. ”Så Frøken, hvem har fortalt dig om mig.” Han, havde ikke noget mod hendes prikken, eller det havde han det var bare så små ting, at han ikke engang ville kommenter på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Man 22 Feb 2016 - 21:04

Hun smilede skævt "Jeg er Athena Dawn, pirat og kommende hersker af Minotaris." Hun sagde det yderst drillende og en smule ondt, et kort glimt af nærmest flammer kom i hendes øjne. Hun smilede roligt til ham, tog notits af ham, læste ham og placerede ham."Jeg har brug for en der kan lede min hær, jeg har brug for en der kan være min general.. Jeg har brug for en der kender til lejesoldater, de allerbedste men også de middelmådige. Jeg har brug for en stor hær og en der har forstand på den slags." Imens hun sagde det havde hun både afværget hans forsøg på at gribe fat i hendes arm og hive den om bag ryggen på hende selv. Hun tog et meget fast greb i begge hans arme inden hun behændigt og meget koncentreret hev ham ned gennem en stol så han ikke sad på den, men sad i den. Det var nok en yderst ubehagelig fornemmelse for ham, for selvom stolens træ ikke stak igennem ham fysisk, så ville det gøre ondt på ham som om det gjorde, for han var ikke hende, og han havde ikke hendes evne. Hun smilede med kattelignende øjne og satte sig på stolen så de var helt tæt på hinanden." Jeg beder dig ikke om at hjælpe mig uden belønning, jeg beder dig simpelt om at arbejde for mig. Du skaffer dig selv mere magt, en høj position og hvis du vil, hjælper jeg dig gerne med at overtage magten i denne.. Lejr." Hun rejste sig op fra stolen tog fat i ham og hev ham ud af den igen." Min plan er at overtage havnebyen Minotaris og herske over den. Men for at kunne det skal jeg bruge en der kan lede min hær, jeg kan jo ikke alt selv. Og angående hvem der har sendt mig... Så afslører jeg aldrig mine.. Kilder"Hun sagde det sidste med en grum latter, hende såkaldte kilde var blevet dræbt efter hun havde suget denne information fra dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2016 - 0:41

Asher blev endelig trukket ud, hvor han så knækket hans nakke for lige og føle sig selv igen. Han så over på kvinden ved navn Athena, hvilket der fik et smil frem på hans mund. Han behøvede ikke hjælpe med og blive ledere af disse to grupper han havde, planlagt det og ville blive det om ikke særlige længe. Asher bed sig svag i underlæben, hvorefter han så hen på hende. Han rystet på hoved af hende, ”jeg er meget smigret men, jeg vil sige magt betyder intet for mig, hvis du havde undersøgt nærmere ville du vide det, jeg tag hvad jeg har behov for og det samme gælder disse camps.” Asher holde en kort pause og forsat,” Jeg behøver ikke hjælpe fordi jeg er lederen i forvejen, så det må du prøve lidt mere og finde på nogen ideer til hvad jeg kan få for at, styre din hær.” Asher gik hen og tog et æble og spiste videre af det, mens hen bevægede sig omkring hende og tog hende i betragtning som hun, havde med ham.” Vi ved begge det bliver min hær når det ender, så jeg spørge igen du må komme med lidt flere ting for at kunne gi mig, nok til at jeg skal gøre det og blive falden, jeg er stadig en engel og det betyder stadig lidt mere.” Asher træk sig bagefter væk fra hende igen og gik over og så på sit kort af, det området de befandt sig i det ville ikke vare længe inden deres arbejde begynde, og hvis hun ikke havde et svar han kunne lide inden, ville han bare sende hende væk og vende tilbage til sit liv og gøre det, de skulle til nu det ville ikke vare længe før han, endelig fik gjorde, hvad han skulle. ”Så Athena, fortælle mig, hvad du virkelig har og tilbyde?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2016 - 18:14

Hun kiggede på ham med et intenst blik for et øjeblik inden hun slog blikket på teltets indretning."Jamen så fortæl mig! hvis du ikke ønsker magt, hvorfor vil du så bestride posten som leder over disse folk? Mener du selv at du kan give dem noget bedre end det de har nu? Og i så fald hvis du mener dette, hvad får dig så til at tro at de vil have det? de er jo trods alt lejemordere, deres største behov er vel at de bliver velbetalt?" Hendes spørgsmål var skarpt og hendes smil skævt. Stemmen var lidt spydig, men ikke på en ond eller vred måde, mere på en giftig drillesyg måde.
"din hær? hvem betaler dem efter det ender? er det dig eller mig der betaler dem hver måned? sørger for deres børn får mad på bordet?" Hun spurgte med et lille glimt i øjet.

Hun betragtede ham som han nu cirklede rundt om hende og rystede så på hovedet"Jeg kan ikke se hvor slemt det er at gå fra engel til falden engel, du er engel uanset hvad, er du en falden engel har du bare været lidt rebelsk!" Athena forstod ikke al den ballade omkring falden og ikke falden engel.
Athena begyndte at pille ved hans ting rundt om i teltet, dette var et træk hun gjorde når interessen for en person var ved at dale, og det var den nu, men denne Asher var jo trods alt også engel, der plejede aldrig at være meget sjov og ballade i dem.
"Du stiller det forkerte spørgsmål, faktisk burde du ikke stille spørgsmål, men jeg!... Asher, hvad er det du virkelig vil have fra mig?" Hun vendte sig om mod ham med et lille skævt smil og lagde hovedet afventende på skrå, hun ville høre hvilke normale mande ting han ville komme med, og derfra beslutte hvilke hun kunne gå med til og hvilke hun ikke ville, samt om han overhovedet var så meget værd!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2016 - 17:56

Asher grinte svagt da hun begynde og tale, det handlede ikke om, hvad han ville men hvad de fleste folk ville. ”Du spørge som om vi er folk der myrde som bare går efter betaling der, er ikke nogen ting der er mindre vigtig penge er ikke alt, det handler om hvem de vil følge og den leder vi har nu er nået til den del, hvor folk ikke tror på han gør, hvad der er vigtigst for dem.”  Asher var ikke glad for det, men han havde intet mod og være ledere, men det var kun fordi så mange kunne lide ham og stod bag ham, hvis han skulle ha det her igennem, ville det betyde, mindre for ham som person. ”Jeg tag, hvad ind jeg kan få men tro ikke du kan købe mig fordi, jeg for en højre status i dont care about that kind off stuff..”

Asher stoppet og sende hende et flabet smil, ”men jeg ku måske gå med det, men lad os sige det sådan, men hvad er det alle mænd vil ha, ud over penge og måske lidt højre status, hvis du kan regne ud den sidste ting kan jeg nok godt gå med til det, men det kommer igen an på, hvad jeg ellers ville få ud af det, men måske en søn  jeg ved det ikke helt og så regner jeg med og få en position som adelig igen.” Lød det drillende fra Asher af, på nogen måder var han lidt ligeglad med en søn og en adelig plads, men han ville se, hvor meget han kunne få ud af hende, hvis han var heldig kunne han måske få nogen gange prøve med hende i sengen.
Hvem vidste hvad han ville få ud af det ikke engang ham selv, og hvis han fik sådan noget kunne han altid se på det på den måde han ville ha meget og sige med og styre sikkerheden, og han ville måske gå så langt som og gi hende hans sværd for han ville ikke, være en del af Josettes engle han stolte ikke på hende, og ville aldrig han stolte mere på denne dæmon og han, havde mænd han stolte på med sig så det ville ikke gå galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2016 - 0:19

Hun kiggede roligt på ham"jamen hvis det ikke er tilfældet at i bare dræber for penge... hvorfor kalder I så jer selv for lejesoldater? jeg har beder jer jo ikke om a koldblodigt dræbe en bestemt person." Athena betragtede ham roligt med et lille smil. som hun betragtede ham lagde hun hovedet let på skrå inden det gled tilbage i en rank stilling igen."Hvis du ikke kan købes, hvorfor kalder i jer så LEJEsoldater? Så vidt jeg har forstået, så betaler man for lejesoldater, da man lejer dem i en bestemt tidsperiode, f.eks. 1 dag, 2 uger, eller flere måneder? Måske I har en anden definition af dette som jeg ikke kender til? I så fald, vil jeg gerne oplyses om denne." hun kiggede på ham med et lille smil, hun var ved at blive træt af hans kryben udenom i stedet for et mere konkret svar, svar hun ville kunne bruge til noget, såsom ja, nej, eller jeg skal lige bruge et par dage til tænke over det/tale med de andre om det. Men dette kryben udenom kedede hende.

endelig kom der nogle krav fra ham! men hun forstod ikke hvad han mente, og da han sagde dette var der kun én ting der faldt hende ind uden at skulle tænke over det."er det en hjerne?" jo det var da flabet sagt, men hun nåede slet ikke at tænke over det før hun havde sagt det til ham.
Da hun hørte det sidste af hans krav, frøs hun i et kort øjeblik, men fik så tænkt det ordentligt igennem." At skulle gøre dig adelig skal jeg lige have snakket med nogle andre om, men en søn kan jeg ingen problemer se i at give dig. Men som sagt, jeg må tale med andre omkring en titel til dig. Måske vi skulle begge tænke over hinandens krav, også mødes senere og se om vi begge kan leve op til den andens krav?" Det var normalt ikke noget hun tilbød, men hans krav måtte hun hellere tage til en vurdering hos Alitheia, hun kunne trods alt ikke sige ja på hendes vegne, det var jo en fælles plan at overtage byen, og derfor skulle de store beslutninger (som dette) blive taget i fællesskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Gæst Man 25 Jul 2016 - 20:26

"Hvis du tror du kender denne her slags så sig det endelig, jeg kan bare sige denne ting Athena, jeg er ikke bare en du kan købe, det samme gælder de andre, vi har et kodeks, og jeg er endelig blive enig med mig selv at vi ikke vil ha noget med det her og gøre, så spar dig selv tiden, hvor vi kan ha den slags snak find andre folk, vi vil ikke hjælpe dig, det er sådan det her afslutter, jeg er blive enig med folk om vi ikke tag imod opgaver fra dæmonen da sidste gang vi gjorde det afsluttet det." Asher stoppet, hvorefter han tømte et glas whisky han, havde hælde op mens de vente, "men vi er færdig vær sød og vise dig selv ud." Kort efter, hvis hun ikke gik ud ville der komme folk og skubbe hende ud fra lejren.
//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet// Empty Sv: The Black Swords and Twin Swords Camp.//Elena//Afsluttet//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum