Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Jake
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Sasha
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Renata
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Genevira
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Celenia
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Lenore
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Katrina
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Lori
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 
Edgar
Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba13Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba14Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely

Go down

Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely Empty Sorry sweety, but you are mine now ~ Keely

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2016 - 23:39

S: Slavemarkedet
T: 13:05
V: Køligt, men tørvejr
O: En masse mennesker som byder på slaver, slavehandlere som prøver at sælge slaver, og en del slaver.

Det var lidt hen af eftermiddagen efterhånden. Vejret var køligt, men det holde dog heldigvis tørvejr hvilket altid var noget. Ellers vil der nok heller ikke have været så mange på pladsen her i dag, som der ellers var lige nu. Der var nogle af stederne det var svære at komme gennem end andre. Det afhang selvfølelig også af de forskellige podier hvor slaverne stod, hvor gode slaverne var. Der da var man folk omkring, var højest sandsynligt også der med flest gode slaver kunne man nærmest tænke sig til.

En af dem som der havde valgt at være her i dag var en ung dæmon ved navn Jack. Grunden til han i dag var her, var fordi han havde tænkt sig at se, om han kunne finde sig en slave da han manglede nogle. Jack var lige nu iført et gråt jakkesæt med en hvid skjorte inde under, og et gråt slips. Han var faktisk en meget nydelig ung mand, som dette jakkesæt her passede utrolig godt til, og det viste også at han ikke lige manglede penge eller noget andet for den sags skyld. Jack gik roligt gennem markedet, og så lidt på de forskellige slaver som der var her, men der var desværre ikke rigtig nogle som lige faldt i hans smag sådan lige umiddelbart. De fleste så temmelig udsultede ud, og dem gad han ikke rigtig at have, da der så var stører sandsynlighed for, at de ikke var lige så gode. Han vil have en som så godt ud, og var egentlig ligeglad med, om det var en som var trænet i forvejen eller ikke. Det var faktisk kun godt hvis personen ikke var helt trænet i forvejen, da han jo så selv kunne træne vedkommende som han ville.

Han fik dog lidt efter øje på en ung pige blandt slaverne som måske kunne falde i hans smag. Han smilede lidt for sig selv over det, og end til videre var hun den eneste som han blot overvejede at købe. Slavehandleren opdagede hurtigt han stod der, og kom med det samme over til ham. "Er der nogle af dem som kunne friste?" spurgte han venligt og smilede til Jack, som så roligt på ham og pegede så på pigen han havde udset sig. "Hvor meget skal du have for hende der?" spurgte han roligt, og ventede på slavehandleren svarede ham på hans spørgsmål

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum