Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 
Lori
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 
Valentine
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 
Jake
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 
Edgar
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 
Abigail
Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba13Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba14Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin.

Go down

Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin. Empty Længere vareunde fravær - Jamie og Jazmin.

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2016 - 16:11

Hejsa folkens.
Der er simpelthen sket det, at jeg er blevet rigtigt meget uvenner med mine forældre som jeg altid bor hos, og de har smidt mig ud.
Det ligger sig sådan, at jeg nok kommer til at holde en masse fravær, da det tager mig rigtigt meget psykisk.

:/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum