Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Goodmorning [Maya] EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Goodmorning [Maya] EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Goodmorning [Maya] EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Goodmorning [Maya] EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Goodmorning [Maya] EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Goodmorning [Maya] EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Goodmorning [Maya] EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Goodmorning [Maya] EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Goodmorning [Maya] EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Lori
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Lenore
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Celenia
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Genevira
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Renata
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Jake
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Madelena Gray
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Katrina
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 
Sasha
Goodmorning [Maya] Voteba13Goodmorning [Maya] Voteba14Goodmorning [Maya] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Goodmorning [Maya]

Go down

Goodmorning [Maya] Empty Goodmorning [Maya]

Indlæg af Sajro Ons 29 Jun 2016 - 21:10


Tid: Tidlig morgen, 6 stykker.
Omgivelser: Støv, gamle møbler og indersiden af et hus.
Påklædning: Ingenting.
Sted: Et gammelt forladt hus.
Emnepartner: @Maya

Sajro vågnede, og det første der mødte ham var den irriterende tørre lugt af støv, derefter en svag duft af blod. Det der så ramte ham bagefter var noget helt andet, duften af en kvinde og den var tæt på. Det var først der det gik op for ham at det ikke var et liget af et dyr han holdte om, da han kiggede ned. Han så chokeret på det der mødte hans syn da han endeligt vågnede nok til at forstå hvad der foregik. Det havde været længe siden han havde været i et område hvor dyret havde fået lov til at tage så meget over for ham, men da han nu var i Sunfury hvilket var et sted han aldrig rigtigt havde været før havde dyret taget over ved fuldmånen for at sikre ham. Han hadede følelsen af mangel på kontrol men at dømme ud fra mængden af blod på hans krop var det ikke gået galt. *Okay hvem er hun og hvor har jeg mødt hende? Hun må være varulv? Ja dufter som det, ingen tvivl.*

Han rykkede på sig, og først der opdagede han hvordan de var helt krøllet sammen. At komme fri uden at vække hende ville blive umuligt konkluderede han, som han forsøgte at trække sit ben til sig, og flytte sin arm. Han sukkede. Han fik forsigtigt trukket sin arm til sig for ikke at vække hende for voldsomt, og han kiggede sig lidt forvirret rundt som han greb hendes skulder, og skulle lige til at ruske hende, men stoppede sig selv. Han holdte bare fast og forsøgte så om han kunne vække hende ved bare at tale måske?

"Godmorgen."

Allerede der føltes det vildt underligt for ham, da han ikke var sikker på hvad han skulle kalde hende, han kunne virkeligt ikke hendes navn. Det var irriterende. Især hvis de havde gjort noget aftenen før, meget muligt hvis de begge havde været fuldstændigt påvirket af fuldmånen og i dyrets vold. *Åhhh, hvad fanden skete der i går? Åhhh hun må ikke kunne huske det!*
Han ønskede ikke at hun kunne huske det især ikke hvis det han frygtede var sandt, fordi så vidste han at han ville virke som et seriøst røvhul overfor hende. Ved nærmere eftertanke var det vel ikke noget så frygteligt hvis de havde gjort noget? Måske slemt fordi han ikke kunne huske noget, men det kunne vel have været. Hun kunne have været en sæk kartofler, eller lignet det. Han rystede på hovedet af sig selv.

"Så, øøøøøh, hvor meget husker du fra i går?"

Spørgsmålet var selvfølgelig også, hvis ingen af dem rigtigt kunne huske noget fra i går, om de så skulle gå ud og se om de kunne finde ud af hvad andre havde set dem gøre. Hvis de havde været ude som varulve havde det nok ikke været de fleste der havde overset dem, men desværre hellet ikke sikkert folk ville tale, eller måske var det slet ikke en god ide at afsløre at det havde været dem. Men for ham var det nok alligevel flere der kendte hans varulve form, især i slummene af byen, folk vidste mange ting der som ingen kunne tro muligt.
Han begyndte at trække sine arme og ben fri fra hende, mens han løftede hendes arme og ben væk, og derefter løftede hende op og lagde hende ned igen en halv meter fra ham, så han kunne komme op at stå. Han rejste sig op, uden at tænke på at han var nøgen. Blufærdighed var ikke noget han var vokset op med, eller havde fået lært sig selv.

"Fordi helt ærligt, jeg husker intet fra i går"

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Goodmorning [Maya] Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Gæst Lør 13 Aug 2016 - 22:43

Normalt under en fuldmåne, var hun altid sikret og derfor ikke udsat på denne måde. Med sine forældre der var royale, så havde de kamre til denne slags situationer, dog havde tiden fået det bedste af hende. Dette havde så resulteret i, at hun en sen nat, var fundet tvunget til at forvandle sig ude i naturen. Dette ville gøre det til en af de første gange, hvor dette skulle være hændt. Om ikke andet brokede hun sig dog ikke, over den varme jord hun lå op af, faktisk puttede hun sig blot mere ind imod det. Dog da jorden begyndte bevæge sig, satte spørgsmålet ind....var det normalt at jorden trak vejret? Og burde den være så varm? Hun rynkede brynet, og som der kom flere bevægelser fra jorden, åbnede hun til sidst øjnende op og her blev hun mødt af et ganske specielt syn.
Hun var en ung pige, så det med at putte sig op af nøgne mænd, det var ikke just hvad hun normalt gjorde sig i. Derfor var det vel kun naturligt, at hun som sin første reaktion, begyndte rødme virkelig kraftigt. Foruden det faktum han ikke just var verdens grimmeste mand, så var dette også en af de første gange, hvor hun virkelig kunne sige, hun kom tæt på det mandelig køn. Hun vidste ikke om hun skulle trække sig væk, gemme sin nøgne krop væk bag armene eller løbe skrigende borte. Om ikke andet, kørte hun en lok hår om bag øret, før hun lod sine øjne møde hans "Jeg kan huske vise ting, jeg kan huske min forvandling og at jeg var sulten. Jeg tror jeg mødtes med dig, da jeg var ved at finde mad, for jeg bliver ved med at se noget med en mand som overfalder mig også kommer du vidst nok og redder mig" hun trak på skulderne, det var ikke meget hun kunne huske. Det var vel en af de dårlige ting ved forvandlingen, alle de indtryk også lidt hukommelse om hvad der skete.

Som han fjernede sig fra hende, og mere eller mindre løftede hende op, vidste hun ikke om hun skulle holde fast om ham eller forsøge at dække sin krop til. Da hun jo trods alt var en ung kvinde, så var tanken om at vise sin krop frem, ikke altid en favorit ide. Dog blev tanken smidt væk, som han selv rejste sig op og her fik hun for alvor set hans krop. Den rosa farve, som allerede i forvejen havde beklædt hendes kinder, tog en stærkere tone, som hendes øjne fandt punktet mellem hans ben. Her forsøgte hun med al magt at lade sine øjne glide op, blot for ikke at møde det syn igen. Af en ung kvinde, så havde hun ikke set mange nøgne kroppe og derfor kunne man sige, dette var hendes første gang så tæt på en.
Hun ville gerne rejse sig op, dog var tanken om at vise mere af sin nøgne krop frem, ikke just en viden der fik hende til det. Til sidst fik hun dog rejst sig op "Jeg ved ikke om jeg skal spørge efter dit navn, er det overhoved hvad man skal gøre eller?" hun bed sig i læben, og lod sine arme glide foran sit bryst, som gav det blot en smule dække.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Sajro Søn 14 Aug 2016 - 14:06

Han betragtede hende som hun begyndte at vågne ordentligt, kunne ikke lade være med at smile over hendes rødmende kinder. Det hjalp ham en smule med at tænke på om de havde gjort noget natten før. Da hun fortalte at hun kunne huske visse ting blev han kort en smule nervøs. Men han slappede en del mere af da det hun fortalte generelt var positivt omkring ham. Det var faktisk en rar følelse at få at vide at han havde reddet nogen, det havde været meget lang tid siden han havde gjort den slags, selvom andre nok ville være uenige.

"Nå jamen hvis jeg har reddet dig fortjener jeg vel en belønning?"

Han grinede af hans egen dårlige joke. Han fik sig rejst op, og da hun blot rødmede endnu mere over hvad hun så, dækkede han dog sig selv til med sin ene hånd. Han kiggede sig omkring for at se om han kunne finde noget som helst der kunne bruges til at dække hende til med i første omgang. Og så om han kunne finde noget til sig selv. Han fandt et lagen som lagde der inde, som han rystede en masse for at få støvet af det før han gik hen til hende. Han holdte om det som han førte sine arme ind under hendes, og viklede det om hendes krop. Han tænkte ikke just over hvor tæt det bragte dem på hinanden, han ville jo blot give hende en hjælpende hånd.

"Jeg hedder Sargonis, jeg er din alfa. Og hvad skal jeg kalde dig?"

Han kiggede sig en smule omkring for at se om han kunne finde noget at dække sig selv med, det lod dog ikke til rigtigt til at han kunne finde noget lige sådan, så han blev blot stående med den ene hånd nede for at dække lidt så hun så ikke blev alt for rød i hovedet.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Goodmorning [Maya] Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Gæst Søn 14 Aug 2016 - 19:47

Hun bed sig svagt i læben og rynkede brynet "En belønning, ønsker du dig da en?" spurgte hun nysgerrigt, hun kunne ikke rigtig give ham noget lige nu. Dog vidste hun, at hvis hendes forældre fik af vide hvad han havde gjort, så ville de højst tænkelig give stort med gaver. Hun var vel ikke prinsessen, uden at det kom med vise godheder. Hun kørte igen en lok hår om bag sit øre, som han tilsedynlagende bemærkede hendes rødmen og herpå dækkede sig til. Hun vidste hverken om hun skulle sige noget, eller blot ignorerer det. Havde det overhovedet været okay at kigge? Ville han tage hende for at være mærkelig? Hun blev om ikke andet kastet til virkeligheden, som han viklede noget om hende.
Tætheden til ham, fik hende til at rødme igen, og hun forsøgte stærkt at holde sine øjne imod hans. Dog svigtede de hende, og de gled svagt ned over hans krop. Hun var kort lammet, men om ikke andet fik hans ord hende til at kigge op. Hans navn mindede hende om noget, som et slag af deja vu. Det var om ikke andet ikke noget, hun gav en kommentar på. Hans ord om at være hendes alfa, gav hende næsten lysten til at joke. Dog vidste hun ikke om situationen talte for det.

"Jeg hedder Elena" få skabte forbindelsen mellem hende og hendes forældre, specielt fordi hun lignede sin mor ganske meget og havde få træk fra sin far Noah. Dog var det få, for mange kunne hedde Elena og han kendte ikke til hendes efternavn. Hun holde fast om stoffet, blot for at dække sig selv lidt til "Mange tak foresten, jeg fik vist aldrig rigtig sagt tak for den hjælp du gav mig hun smilede blidt til ham og kort sænkede hun blikket "du er ligesom mine forældre, du er ikke blot en varulv?" hun lagde spørgende hovedet på skrå. Han bar samme duft som hendes forældre, hvilket tyde på han ikke just var en normal varulv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Sajro Søn 14 Aug 2016 - 20:08

Han rystede blot på hovedet af hende og trak på skuldrende med et smil på læberne, som hun spurgte om han havde brug for en belønning da. Nok bedst hvis han bare sagde nej da hans forsøg på en joke lod til at være gået over hendes hoved, hun så også ung ud så det var vel egentligt okay. Selvom hun ikke virkede til at være meget yngre end han var i virkeligheden.
For Sajro var der ikke noget forkert i at hun havde kigget på hans krop, han havde jo selv set ned af hendes tidligere. Forpokker de var jo blot hvad de var, og det modsatte køns krop var vel meget ofte ret så interessant?

"Hyggeligt at lære dit navn, Elena. Ville lidt ønske jeg bedre kunne huske vores møde."

Han var i byen for at besøge de regerende, men han havde ingen anelse om at de havde en datter, og slet ikke nogen anelse om hvad datteren hed. Sågar var han ikke engang sikker på regenternes efternavn selv hvis hun havde fortalt sig hendes. Han kiggede sig omkring og ledte videre efter noget stof, og vendte sig om for at spørge efter om hun havde set noget da hun stillede sit spørgsmål. Det tog ham lidt med bukserne nede da han ikke var helt forberedt på nogen stille ham det spørgsmål.

"Vent hvad? Du ved? Du har mødt en nightcan før? Du siger dine forældre er nightcans?"

Sajro virkede meget overrasket, da han var vokset op i troen og overbevisningen om at han var den sidste levende Nightcan, grundet ødelæggelsen af den kult han havde været en del af for mange mange år siden. Men det betød at hun også kunne være det?

"Men du er ikke Nightcan?"

Sajro vaar ret så nysgerrig lige nu, og med hvert spørgsmål han havde stillet hende var han trådt et skridt tættere på hende, og som han spurgte hende om at det var korrekt hun ikke var Nightcan, greb han om hende og lænede sig frem og duftede til hendes hals og lidt ned af skulderen. Han rystede så på hovedet, hun duftede ikke af det, og han virkede kort en smule skuffet.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Goodmorning [Maya] Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Gæst Søn 14 Aug 2016 - 20:45

Hun klukkede blidt "Jeg tror det er en sjældenhed vores art kan huske en fuldmånes begivenhed. Dog ville jeg gerne vide, hvad pokker der skete siden vi fandt sammen på en måde, i stedet for at gå i kødet på hinanden" hun trak på skulderne og fik straks et mere tænkende udtryk frem i øjnende. Hvad mon de havde tænkt, siden tingende havde medført de var vågnet op i hinandens arme. Det var ikke just hverdag dette skete for hende. Hun var ikke just typen, som vågnede op i andres arme, og da slet ikke på et dagligt plan.
Hans spørgsmål, fik hende til at hæve øjenbrynet "Jeg er vokset op med to, så ja jeg kan genkende duften af nightcan. Egentlig er det min mor og stedfar, også min lillebror" somme tider kunne hun godt føle sig en smule alene, den familie hun boede sammen med, de var alle nightcans, hvor hun selv var en varulv. Om ikke andet var dette noget hun havde vænnet sig til, måske kunne hun selv en dag gå igennem forvandlingen. Dog kunne man sige, at med hendes familie, så var hun blandt nogle af de mest sikre personer i denne verden.

Hun rystede på hovedet "Desværre ikke" med hans spørgsmål ude i luften, havde hun ikke forventet, at han direkte ville gå så tæt på hende og som han greb fat i hende, begyndte rødmen at forme sig igen. Hun kunne føle varmen fra hans ånde mod sin hals, og her bed hun sig igen i læben. Det virkede som en normal ting hun gjorde, at når nervøsiteten ramte hende, så bed hun sig i læben. Normalt var hun ikke nær så nervøs, men det faktum hun var vågnet op nøgen ved hans side, trak i det uskyldige ved hende. Som han trak sig væk, rynkede hun svagt brynet "hvis det er, så kan vi tage tilbage til mine forældre....jeg er sikker på du vil kunne passe noget af min fars tøj" forslog hun med et blidt udtrykke i de brune øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Sajro Søn 14 Aug 2016 - 21:11

Han lod sig rive lidt med af hendes grin, så han smilede blot bredt som han kom med et roligt svar på hendes spørgsmål til hvad der kunne være sket siden de havde fundet hinandens selskab. Han havde jo set hvordan hun rødmede over nogle af de ting han havde gjort, så han kunne ikke lade være med at prikke lidt mere til hende.

"Kan være du blev betaget af mig da jeg reddede dig, og tænkte at du ville se lidt nærmere på mig? For nærmere kom du da."

Han sagde det sidste med et skævt smil, for at drille hende lidt. Han lyttede nysgerrigt med på hendes forklaring omkring hendes opvoksning, og han var også lige ved at spørge om de kunne besøge dem, men så gik det op for ham hvordan det mon ikke ville se ud hvis de kom gående hjem til hendes forældre ham nøgen, og hende uden tøj. De ville med garanti tro de havde gjort noget.

"Ærgeligt, ville ellers være godt til at bringe arten videre."

Han fik sagt ordene som svar til at hun sagde at hun desværre ikke var Nightcan, men han klappede også hurtigt i da han ikke lige tænkte over hvor let til rødmen hun havde, og hvad han egentligt lige havde sagt til hende jo. Og så imens han duftede til hende på den måde. Han skulle tage at passe en smule på hvad han gjorde. Hun foreslog så selv at tage hjem til hendes forældre.

"Er det smart? Hvad vil de ikke tænke hvis du kommer vadende sammen med en nøgen mand, hvis lugt uden tvivl vil være at finde over hele din krop?"

Han ville gerne tage imod tilbuddet hvis hun selv mente det var sikkert og at hun ikke ville komme i problemer med hendes forældre.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Goodmorning [Maya] Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Goodmorning [Maya] Empty Sv: Goodmorning [Maya]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum