Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Jake
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Sasha
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Lenore
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Renata
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Taliia
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Katrina
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Edgar
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Celenia
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 
Marcus
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba13Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba14Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

3 deltagere

Go down

Skal Feliformia have et andet ansigt?

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba1332%Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 32% 
[ 6 ]
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba1337%Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 37% 
[ 7 ]
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba1331%Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Voteba15 31% 
[ 6 ]
 
Totale stemmer : 19
Tilbage
 
 

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sean Lør 30 Jul 2016 - 21:22

Hejsa!

Efter opfordring fra et par brugere, bringer vi nu en ny afstemning! Denne gang handler det om vores helt nye race, Feliformia. Vi mener nu I har haft lidt tid til at se den an.
Dog har vi hørt at flertallet (måske) vælger den fra, fordi det er svært at finde et pelset faceclaim. I længden syntes vi det er synd at racen ikke bliver brugt, især hvis problemet "kun" er manglen på pelsede faceclaims.

Så kort sagt: Skal vi, admins, ændre i racen så de har en menneskelignende skikkelse  - altså som minimum et menneskelignende ansigt, uden pels? Det ender nok med at hele deres skikkelse bliver menneske, da et menneskehoved på kattekrop nok vil se liiidt sjovt ud.
Så hvad syntes I?
- Husk som altid det kun er tilladt at stemme med EN af sine brugere!

Admins tanker, da racen blev oprettet:

Grunden til at vi valgte Feliformia skulle have krop og ansigt efter en kat, er fordi vi gerne ville sprede lidt kreativitet og gå imod strømmen, der siger at alt skal ligne mennesker. Selvfølgelig ligner deres skikkelser og udformning stadig et menneske, men i det mindste ville de så være mere kattet og pelset. Vi fandt ideen sjov.
Dog kan vi godt se det ikke hjælper meget, hvis folk ikke er med på ideen. Smile

Læs evt. op på racen HER!


Sidst rettet af Sean Søn 31 Jul 2016 - 11:40, rettet 1 gang

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2016 - 11:05

Altså nu har jeg ikke selv ønsket en feliformia-karakter og det er stadig en meget ny race, men jeg syntes nu, at det specielle med feliformia var netop, at de ikke lignede mennesker. Ellers kunne de lige så godt være formskiftere eller noget andet.
Men så igen kan jeg også godt se, at det er utrolig svært at finde et ordentligt faceclaim til sin karakter, og det vil være synd, hvis racen ikke bliver brugt bare på grund af det problem.

Så jeg tror, at jeg holder mig neutral på den her Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sean Tirs 2 Aug 2016 - 20:03

Husk at deltage! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Aug 2016 - 21:57

Hmmm ved ikke. Jeg er lidt i samme båd som Josh angående den her. For på den ene side, synes jeg, at det er cool, at det ikke er alle racerne, der bare ligner mennesker, hvilket der jo ellers er lidt en tendens til. Det gør bare, at racen bliver mere unik og det vil også give mening, da deres race jo befinder sig et helt andet sted end resten af Underworld racerne (I hvert fald så vidt jeg har forstået? o__o). Så på den måde giver det vel også mening, at de ikke evolutionært har haft behov for at ligne mennesker? xD. Pfft nu kommer jeg vidst ud i noget mærkeligt noget.

Men kan godt se, at det vil skabe problemer at sidde og skulle finde kattemenneskefaceclaims xD.

Da jeg ikke kan heeeelt kan finde ud af, hvilken del der vejer tungest her (for selvom der umildbart er flest grunde til at beholde vores pelsede faceclaim, synes jeg at problemer med at finde netop det gså er en ret vigtig faktor i overvejelserne) vælger jeg at forholde mig neutralt.


Hold da op det blev vidst meget langt. Sorry for my ramblings I hope it's okay ^^.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sean Tirs 2 Aug 2016 - 22:30

Dit svar var velovervejet og fuld af gode pointer, både til den ene og den anden side. Tak Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Vánagandr Fre 5 Aug 2016 - 15:45

Fra mit synspunkt ville det være følgende:

Ja:
- Mulighed for at havde en mere bestialsk karakter

- Mulighed for at havde en unik omgangs kreds mellem andre 'dødelige' om ikke andet, humanoide racer.

- Mulighed for at lege 'kat'

Nej:

- Min bekymring ligger i lidt, om racen ville blive brugt, eller om det blot (lige som spørgelses racen) vil havde sit kort storheds tid i et par karaktere hist og her, også dø ud.

- Effect på race valg, som giver flere racer at vælge mellem (god ting, men også en negativ da det udvider valget af racer man kan vælge)


Et alternativ kunne være at gøre racen en slags 'Anthropomorphic' (animal walking on two legs) derved ikke kun katte, man alle slags primitive dyre racer ( som begynder at udvise humanoide symptomer)

(Dog ved jeg ikke om det ville ændre fuldt ud konceptet på Feliformia)


Mvh.

Fenris x3

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) The_ey12
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sean Fre 5 Aug 2016 - 16:58

Jeg tror ikke helt jeg forstår din ide angående det du kalder anthropomorphic? - Denne katterace går allerede på to ben. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Nephthys Fre 5 Aug 2016 - 22:14

Dette kunne give anledning til at folk der er kunstnerisk anlagt kunne skabe deres egne fc og derved ikke blot benytte sig af internettets mange billeder af kendte skuespillere som alle i forvejen kender mere eller mindre til.
Kan dog også godt se at bekvemmeligheden ved at benytte en andens ansigt er ret tiltalende generelt når det kommer til fc - jeg gør det jo selv Wink - så ved ikke helt om specielt mange ville benytte sig af racen. Jeg er helt klart fortaler for alle nye (og velovervejede) racer på UW, og ser her intet problem. Alle racer har deres storhedstid og uddør derefter, med undtagelse af de mest kendte Smile It's the circle of life Smile

_________________
Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sean Lør 6 Aug 2016 - 10:00

Jeg takker for alle jeres velovervejede tanker og meninger. Som afstemningen er lige nu og ud fra de meninger, der er blevet tilkendegivet, er folk opmærksomme på problemet, men flertallet er også fortaler for kreativiteten og noget, der er anderledes.

Derfor ser det ud til at racen bliver som den er - og jeg kan glæde jer med at som evolved, der nu kan opnås med 1300 indlæg, giver dem evnen til at indtage en mere menneskelignende skikkelse. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Feliformia og dets faceclaim (Afstemning) Empty Sv: Feliformia og dets faceclaim (Afstemning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum