Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Voteba13Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Voteba14Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?

Go down

Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Empty Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 19:04

Halløj kære Underworlders?...Underworldlings?...eh et eller andet Hej i hvert fald. Det er sådan, at @Khorne og jeg har snakket om, eventuelt at starte et spil Dungeons and Dragons eller Parthfinder op (har aldrig selv spillet, men har længe godt kunne tænke mig at prøve noget alla det xD).

Så vi ville høre om der er nogen sjæle herinde, der eventuelt kunne have lyst til at joine os på det eventyr?

Vi håber, at I har lyst. Kom glade Smile.

Mange hilsner fra Khorneflakes og Rin-Rin

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Empty Sv: Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?

Indlæg af Sean Man 26 Sep 2016 - 19:39

Jeg har altid godt kunne tænke mig det - har dog aldrig spillet nogle af delene. Har prøvet at opsætte karakter til en form for D&D to gange, uden det blev til egentlig spil o.o

Jeg er frisk! Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?  Empty Sv: Pathfinder/noget d&d halløj. Nogle friske?

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 20:36

Kræver det ikke bare at mødes irl? o:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 21:07

Tror Khorne snakkede om, at vi kunne gøre det over skype.

Og jeg har heller aldrig spillet det Sean, så så er vi i hvert fald to newbies xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Man 26 Sep 2016 - 21:19

Man kan sagtens spille det over skype - det kender jeg flere der gør. Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 21:21

Super det kunne i hvert fald være hyggeligt xD.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 21:34

yeah, man kan godt spille det over skype og jeg er frisk. Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2016 - 22:34

god aften mine kære små nørder, jeg har hørt jeres påråb, dem som er friske kan sende mig deres skype så vi kan snakke mere Razz

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum