Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Jake
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Sasha
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Lenore
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Katrina
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Edgar
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Celenia
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Marcus
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Renata
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 
Taliia
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba13Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba14Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

4 deltagere

Go down

Skal vi beholde vores NPC-bruger?

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba1333%Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 33% 
[ 3 ]
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba1344%Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 44% 
[ 4 ]
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba1322%Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Voteba15 22% 
[ 2 ]
 
Totale stemmer : 9
Tilbage
 
 

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Sean Man 24 Okt 2016 - 16:41

Hejsa folk!

Jeg opdagede vi admins har vores gamle NPC-bruger stående. Ubrugt.
NPC-brugeren var et værktøj vi ville bruge til at skabe et nyt element i jeres spil - at give jer et kort til jeres emner, der kunne krydre det med noget uventet. Kort sagt: Vi tilbød at spille jeres NPC'er. Måske en vigtig NPC, som leder jer alle på et eventyr eller måske blot bageren der sælger jer et stykke brød. Måske offeret i overfalder eller vagten der opdager et overfald - uanset hvad I havde brug for og lyst til!

Men den er ikke blevet brugt. Vi har også selv glemt den var der.
Spørgsmålet er nu: Vil den blive brugt?
Vil I stadig gerne have den der, mindet om at den er der og kan bruges? Eller skal vi - admins - blot slette den? Smile

Som altid gælder det, at man kun må svare en gang pr. bruger - en gang pr. person uanset hvor mange karakterer man har! Smile

Hilsen
- Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Cody Man 24 Okt 2016 - 16:47

Har aldrig hørt om den før, men kunne være spændende at tag med i spillet.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Elizabeth Man 24 Okt 2016 - 17:11

Altså personligt tænker jeg bare, at det er vil i princippet lige meget at have den, da de fleste spiller deres npc'er selv, og meget hellere vil gøre det, da de selv på den måde kan styrer hvad de gør. :p

_________________
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Sean Man 24 Okt 2016 - 18:19

Tanken var netop at give folk muligheden for at få noget ind i deres emne, som ingen af dem kendte til - noget som netop ingen af dem kan forudsige eller ved hvad vil gøre. For dem der ønsker det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2016 - 19:42

Jeg tænker lidt det samme som Tamara.

Altså jeg synes det er en glimrende idé, for spillere, der, well, mangler spil, men jeg har aldrig før haft brug for en NPC, som jeg ikke selv kan spille, og tror heller ikke, jeg får brug for det. Men det betyder dog ikke, at der ikke kan være andre, der gør Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Razor Tirs 25 Okt 2016 - 11:28

Personligt er jeg mest til bare selv at kaste npc'er ind i hvad man nu lige har gang. En decideret bruger til det er for mig ikke nødvendigt, men selvfølgelig er det forskelligt fra person til person. Idéen er god! Faktisk - har ikke vidst det fandtes fordi - så opmærksom er jeg. Men synes det er ret cool. Men igen, ville ikke kunne garantere at jeg nogensinde ville tage brug af det.

At muligheden er der er en god ting, så synes ikke det er noget der skal fjernes. Sådanne små ting er gode at have, den kan jo være at nogle tager brug af det. Især nu hvor der er gjort opmærksom på at det faktisk er en ting ^^

_________________
Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) 9DjNgzw
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

Brug for NPC-brugeren? (Afstemning) Empty Sv: Brug for NPC-brugeren? (Afstemning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum