Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba13Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba14Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba13Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba14Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Ændring og plotteam! (Adminnyhed)

Go down

Ændring og plotteam! (Adminnyhed) Empty Ændring og plotteam! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tirs 10 Jan 2017 - 17:20

Hejsa kære brugere!

Jeg håber I alle har haft en god jul og et godt nytår! Smile
Og ikke mindst at folk er kommet godt i gang med skole, arbejde og ikke mindst det nye år!

Ændring af navn:
Som nogle af jer har opdaget, har der været et stort bal på Dragons Peak. Til ballet ville den bedst udklædte vinde en præmie og præmien var at lægge navn til det øverste district - Ruby of Life - i Dragons Peak!
Vinderen var @Josette! Og hun har valgt at kalde districtet for Thunderrage District, formodentlig efter hendes egen slægt. Jeg håber I alle vil finde denne lille forandring sjov! XD

Nu vi er ved Dragons Peak er Sean - min egen karakter - jo ikke hersker der mere og hvis nogen er i tvivl har @Assorian overtaget titlen. For nu, i hvert fald. Han er åben for spil og plot - tjek også vores artikel omkring det under TUN!

Plotteam:
Vi havde et par afstemninger i december og et af dem omhandlede om vi skulle have et plotteam. Den ide var folk rigtig åbne for, så jeg syntes da bare vi skal prøve at skyde det igang og se om vi kan finde nogle velvillige, kreative sjæle Smile
Kort sagt: Vi vil skabe et plotteam og vi har brug for DIG til at gøre det til en realitet! Skriv til os! Smile

Hvad går det ud på?
- Plotteamet består af brugere, der har tid og ideer til at finde på plots til siden. Det kan være alt fra et lokalt bal til et plot der omhandler hele UW! Selvfølgelig, alt efter størrelsen, vil admins også blive blandet ind i processen. Men ellers var tanken netop at admins ikke nødvendigvis er de eneste, der skal holde gang i hele maskineriet. At det er jeres interesse og energi der vil være med til at sikre nogle gode oplevelser! Smile

- Teamet kommer i første omgang til at være mellem 3-5 brugere. Hvis der er flere der vil være med, eller teamet føler de har brug for eller lyst til flere hænder, vil vi se på det.

Vi søger folk der har lyst og fulde af ideer! Der er dog visse ting I gerne må overveje, inden I melder jer:
- Vi søger nogen der har en grundlæggende forståelse for hvilket univers vi er i. Ikke at I ved ALT og nye brugere er også velkommen. Men der er brug for en grundlæggende forståelse, for at skabe plots der passer til vores side.
- At man kan samarbejde med andre og er åben for at samarbejde og have kontakt med sidens brugere og admins.

Skriv til mig, gerne med følgende:
- Hvorfor I gerne vil være med
- Evt. om I har tidligere erfaringer på området


Jeg tror det var det. Spørgsmål, ris og ros er som altid velkommen.
Husk at melde faceclaim! Smile

På vegne af
- Jeres adminteam

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum