Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Jake
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Sasha
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Renata
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Celenia
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Lenore
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Genevira
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Edgar
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Marcus
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba13I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba14I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Man 13 Mar 2017 - 19:25

"Why not?" Reign smilede skævt hen mod Lori og lod pegefingeren glide henover en af bogtitlerne. Det føltes sært at træde indenfor et sted, uden temperaturen ændrede sig overhovedet. De smadrede vinduer og trappen i stuen, der førte op til et stort, gabende hul af himmel, lukkede aftenkulden ind og fjernede den rare varme, der befandt sig i de fleste hjem. Men det var okay, der skulle bare tændes et bål, og tæpperne skulle findes frem, og så skulle de nok få varmen til sidst.
Reign gav sig til at lede efter brændsel - behøvede ikke engang at gå udenfor og lede efter træ, da der var masser i huset, der kunne brændes. Et smadret sofabord for eksempel, det var perfekt. Han knækkede det sidste ben, der havde fået lov til at sidde på, af og samlede resten af møblet op. "Let's get a fire going," Reign gik op af trappen, der knirkede løs under ham, tydeligvis påvirket af tidens regn og sne og dækket af et lille lag mos. Udsigten deroppe fra var faktisk ret smuk - man var lige nøjagtig højere oppe end de fleste af trækronerne og kunne pludselig se langt ud i horisonten, hvor solen var på vej ned, og himlen blev rød. "Wauw..." han lagde det ødelagte møbel fra sig på gulvet og nød synet. ganske vist havde han også en smuk udsigt fra det fyrtårn, han arbejdede i, men dette var nu alligevel noget andet. Helt naturligt og rent. Og stille - virkelig stille.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Man 13 Mar 2017 - 19:46

Lori måtte nok give sig. Det var betydeligt måske nok bedre at sove et sted som dette end midt ude i ingenting. Det var nok i virkeligheden også mere sikkert, der kunne ikke så nemt komme vilde dyr eller sådan noget her ind.
Han hørte hvad Tegning sagde med et bål, og gik selv rundt for at finde noget der ville kunne bruges. Det oplagte var jo bøgerne, men lige der var både han og Reign nok lidt for glade for bøger til at kunne få sig selv til at brænde sådan nogle, trods de både var gamle og stod i et forladt hun.
I stedet begynde han at kigge i skabe og skuffer, måske der var noget der, og ja! En stak gamle aviser. Hvis dato afslørede at de ikke var for få år siden at huset her var blevet forladt.. nærmere 20-30 år siden.

Lori vende sig ved den knirkende lyd af trappen, og så mod Reign. "Reign! Pas nu på at den ikke brasser sammen" sagde han med en ond der lige så godt kunne have været hans mors. Bekymret men stadig bestemt. Han så op mod Reign. "Jeg tror dem der boede her rejste.. eller forsvandt for meget længe siden!.. den her avis er 25 år gammel" sagde han og så på datoen.
"Maj. 1136" læste han højt.

Han så sig lidt om. Dem der havde boet her kunne ikke have været de fattige. Bønder var aldrig rige, men fattige havde de heller ikke været. Dette var ikke er sparsomt hjem. Nærmere et hjem for nogle der ikke manglede noget, men heller ikke hade for meget.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Man 13 Mar 2017 - 20:17

Reign vendte blikket væk fra de smukke, sammensmeltede farver i himlen, da Lori sagde noget. "Really, that old?" han smuttede halvvejs ned af trappen og snuppede avisen for at kunne kigge på datoen, og rigtig nok var den gammel. En mus så ud til at have gnavet sig godt igennem siderne, der var blevet helt gule og rynkede at se på. Alligevel var det tydeligt, hvad der stod på forsiden med store, snørklede bogstaver. Endnu en forsideartikel, der omhandlede Sean McGivens. Ærlig talt, blev folk aldrig trætte om at høre om ham? 25 år siden og stadig den dag idag kunne han lave forsidenyheder. Utroligt. Utroligt og møgirriterende - Reign havde ærlig talt mest lyst til at pande den fyr en.

Han krøllede siderne sammen mellem sine fingre og rodede i sin taske efter tændstikker, "get up here, Lori, the view is amazing." Fik startet ilden lige så stille og satte sig ved siden af for at holde gløderne igang med en knækket stok, der havde ligget midt på gulvet.
Reign begyndte at blive mere og mere sikker på denne tur. Han følte sig afslappet, godt tilpas og gladere, end han havde været det sidste stykke tid. Oprigtigt glad, ikke bare med et stort, falskt og konstant smil på læberne. Loris selskab var heller ikke værst. Han havde egentlig bare ønsket ro, men Loris stemme var alligevel så varm og afslappende, at det ikke gjorde den store forskel. Og så var det jo hyggeligt at have en at hyggesnakke med.
"By the way," sagde Reign pludselig med blikket ind i de små flammer, der var dukket op og havde bidt sig fast i et af stolebenene, "I totally forgot to ask you; how are you holding up? Being a demon and all of that, merging with Lorikan. Are you doing okay? Is it getting a bit easier?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Man 13 Mar 2017 - 21:05

Han bed sig lidt halvnervøst i underlæben da Reign ville have han skulle komme op til ham.
”er det nu også klogt?” mumlede han og så på den noget gamle trappe. Han sukkede dog blot en smule for sig selv, og begynde at gå stille op af trappen. Den knagede og pev, og det var da lige før Lori havde vendt om. Godt nok havde han fået mere mod efter sammensmeltningen, men han var stadig ikke optimist uanset hvad. Han kom dog op til Reign.
Og efter et hurtigt kig ud over landskabet forsvandt nervøsiteten pludselig som dug fra solen.
”waow..” sagde han lavt, mens blikket gled ud over den smukke udsigt. Det var nu noget særligt at se sådan noget. At se solen forsvinde ned bag de mange trætoppe, den rødlige farve på himlen der gled ud i en blåsort bag dem.
Han kunne ikke undgå at smile lidt over det. Okay! Denne tur havde været en fantastisk ide.

Han vende dog blikket mod Reign der begynde at tale. Han blev faktisk overrasket over spørgsmålet. Ville Reign virkelig gerne vide de ting? Eller spurgte han blot for at være venligt. Han valgte dog at sætte sig hen ved siden af ham og ved bålet der så småt var ved at tage fat.
”tjo… jeg tror det går meget godt” startede han mens han rodet lidt i bålet med en gren der havde ligget. ”minderne er så småt begyndt at falde på plads, og jeg kan endelig finde rundt i dem… Humøret er også blevet bedre, lige efter led jeg virkelig meget af humør svingninger, såh.. Ja du kan vel selv huske det?, det ene øjeblik var jeg rasende, så ked af det, så glad.. det var lidt svært at finde ud af” erkende han, inden han vende hovedet mod Reing.
”Lorikan har… hvad skal man kalde det… heldigvis næsten kun gjort gode ting for min personlighed” sagde han med et roligt smil.
”jeg er ikke længer så usikker på mig selv, og hans del af mig, er også den jeg har kunne berolige mig ved når… dæmon problemerne er blevet for store.. den del, og så Sean.. ham der har hjulpet mig med forbandelsen” sagde han så og kunne ikke helt undgå at smile ved tanken.
Ja det venskab var et af de mere sære! Han havde ikke haft mange venner men han vidste da i hvertfald at det var de færreste der havde sex foran hinanden fordi man skulle lære at styre sin sult. Han har tænkte tilbage på det, virkede det helt åndsvagt! Men det havde jo hjulpet.. det havde stort set alt det Sean havde fortalt ham.
Det var rart at have en man kunne tale med om den slags ting.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Man 13 Mar 2017 - 22:09

Måske kom spørgsmålet dumt ud, men Reign havde rendt og været oprigtigt bekymret for Loris velbefindende efter det, der var sket. Især fordi han havde været så akavet omkring det, netop som Lori allermest havde haft brug for en ven - skyldfølelsen havde gjort sig fortjent til at være der.
Heldigvis var han positiv omkring det. At vænne til dæmonlivet måtte være hårdt, det var trods alt en kæmpe omvæltning, men Lori klarede det fantastisk. Bedre end Reign nogensinde ville kunne gøre det. Faktisk var han lidt stolt af ham, af hans håndtering af tingene.

"Yeah, that was rough," svarede han forstående men blikket hvilende på fyren, hvis øjne skinnede blankt i ildens skær. Det sidste slog dog benene væk under Reign, der rettede ryggen op i en næsten lige streg. "Did Sean...-?" begyndte han og blinkede overrasket med øjnene. Der var han igen. Måske var det bare sådan, det var. Dæmoner kendte hinanden, havde deres eget lille netværk. Og Sean var på sin vis overdæmonen, så det gav vel mening, de alle kendte netop ham. Men det var stadig en smule pudsigt, at begge de dæmoner, Reign kendte, havde et forhold til fyren - et forhold der ikke bare bestod af "ja, herre" og "som du befaler, herre."

"Can I- can I ask you something?" spurgte Reign, da noget af overraskelsen havde lagt sig. Han lagde den ødelagte stok fra sig og så afventende på Lori, "is he a good guy? Sean." Han havde altid tænkt på ham som en klaphat, der misbrugte medierne til at se godt ud. Var sikker på at han var ond og grusom i virkeligheden - hvilket også var grunden til, Razor ikke kunne lade ham være. Det virkede i hvert fald nogen gange som om, han nød at blive trampet lidt på engang imellem. Men hvis Sean havde hjulpet Lori, trænet ham, så var han måske slet ikke så forfærdelig igen. Måske var det Reigns jalousi, der havde bildt ham en masse ind i al den tid.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Man 13 Mar 2017 - 22:49

Lori så undrende på Reign da det lød til at han ligefrem vidste hvem Sean var. Hvor kende Reign ham fra? Og så alligevel, Sean kende jo nærmest alle! Så det var vel ikke så underligt.
Sean havde været en stor hjælp! Han havde ikke siddet her som en hel person hvis ikke han havde mødt Sean. Slet ikke! Han havde stadig været forvirrede Lori.
Han så opmærksomt på Sean da han spurgte om han måtte spørge om noget. Han så lidt undende men også overrasket på ham da han pludselig spurgte ind til Sean.

Han tog faktisk sig selv i at måtte tænkte over svaret. Var Sean en god fyr? I virkeligheden var han jo ikke? Han var leder af en stor bande, faktisk var han jo multikriminel. Men hvis man lærte ham at kende… så var han jo en hel anden.
Han trak lidt på skuldrende ”altså… jeg mødte ham på et tidspunkt i hans liv hvor han ikke havde det godt!.. Han var… sær!” sagde han og rettede lidt på hans stilling og sidde på.
”Men han har bare et ufatteligt stort hjælper gen.. faktisk, så var det Lorikan der først stiftede bekenskab med Sean… jeg mødte ham første gang da han reddet mig fra at dø af det her” sagde han og hev op i sin jakke og trøje, og afslørede et meget stort ar i siden af hans mave. Han slap trøjen igen efter lidt. ”anden gang Loris del mødte ham var da han fortalte om Lorikan, han fortalte at han ville hjælpe med forbandelsen.. og det gjorde han… såh.. ja! Han er en god fyr” sagde han og så på Reign.
”men han er også svær… selvom han næsten virker som en mentor for mig… så ved jeg i virkeligheden ikke hvorfor han hjælper mig, og om jeg skal stole på ham” erkende han.
Han bed sig lidt i læben. ”i virkeligheden skræmmer det mig lidt… Jeg kan mærke han er begyndt at betyde noget.. men jeg ved ikke hvad… jeg er sikker på han blot er en ven,.. men jeg er i tvivl om hvad slags ven han er.. og hvorfor” sagde han. Han sad lidt inden han kom med et opgivende og højlydt suk.

Han så på Reign ”må jeg spørge dig om noget?” spurgte han så. Han kløede sig lidt i nakken, men så så på Reign. ”ville vi stadig havde været venner, og set hinanden hvis du var endt med at flytte sammen med din kæreste?... jeg mener… jeg ville nok i starten have det underligt.. men… ville du havde følt det var forkert?” spurgte han så.
Han havde mange gange tænkt på, om de overhoved havde talt sammen. Og hvis Reign havde haft en kæreste nu, havde han så overhoved lukket Lori ind?

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Ons 15 Mar 2017 - 20:18

Reign lagde hovedet på skrå, mens han opmærksomt lyttede til Loris svar. Forsøgte at tegne sig et billede af Sean - glemme det gamle og danne et helt nyt. Det var jo ikke, fordi han brød sig om at rende rundt og hade ham på den måde. Han lod blikket glide ned på arret og hævede øjenbrynene - havde ikke regnet med at se sådanne ting på Lori. Det havde nok været Lorikan, der dengang havde forårsaget det. Eller rettere sagt; tiltrukket det, der havde forårsaget det.
Et lavt, "huh..." forlod Reign, da dæmonen var færdig. Måske var det ikke så let at danne sig det billede alligevel - selv ikke Lori vidste, hvad han skulle synes om Sean. Måske var det bare sådan det var, måske vidste ingen rigtig, hvad de syntes om ham. Reign kunne i hvert fald mærke, hvordan han lidt nu stod i samme situation.

Han placerede håndfladerne lidt bag sig og var egentlig parat til at lægge sig ned, kigge på de stjerner, der snart ville dukke op på himlen, og rulle sig ind i sine tæpper. Dog fik Loris ord det hurtigt stoppet. "What?" sagde Reign som det første, både overrasket men også en tand forarget, "of course we would. Why would you even suggest otherwise?"
Han rystede opgivende på hovedet uden at fjerne blikket fra Lori, mens han seriøst fortsatte, "you're important to me. Boyfriend or not, I'm not just gonna throw you away like a piece of trash. You have to give yourself a little more credit 'cause you're seriously amazing." Det var nok lidt mere, end Reign først ville have sagt, og i et kort øjeblik fortrød han. Fortrydelsen blev dog lige så hurtigt fortrudt - han havde jo bare sagt sandheden. Lori var fantastisk.
Et dybt suk forlod Reign, der rykkede sig tættere hen på siden af Lori, lagde armen om hans skulder og lod hovedet hvile mod fyrens, "if it sometimes seems like I don't care about you, I'm truly sorry. Because I really do. You're one of the kindest people I've ever met." Ilden havde fået godt fat i det ødelagte bord samt aviserne og dannede en mild varme omkring sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Ons 15 Mar 2017 - 22:17

At arret kunne overraske Reign, var ikke underligt! De fleste ville vel blive overrasket over at se en de kender der pludselig havde et ar, det fortalte at man havde været revet halvt op i den ene side af maven. Du var de færreste der ikke ville skænke det en tanke, dog tænkte Lori at Reign nok ikke ville bryde sig om historien, så han valgte ikke at forklare mere om det.

Reign både overraskede men også lidt forargede udtryk, fik Lori til at bide sig i læben. Havde han sagt noget forkert? Måske skulle han ikke havde spurgt? Havde han nu lavet ged i den igen? Dog da han hørte Reigns ord, gled blikket op på ham. De grå øjne betragtede Reign, skønt fyren så væk. Hans ord fik et lille smil frem hos ham. Han var da glad for at det i det mindste ikke havde været som Lori havde frygtet! Tænk hvis de ikke havde kunne ses mere fordi Reign havde en kæreste? Tænk hvis de var flyttet ud på den gård, og Lori ikke havde haft lov til at komme.
Da Reign sagde at Lori var nød til at give sig selv lidt mere anderkendelse faldt blikket dog. Lige netop DET var hans største problem! Det havde hverken Lorikan elle Lori været god til, så hvordan skulle den samlede model kunne det? I virkeligheden var der vel ikke rigtig nogle der mente at der var noget at give sig selv anderkendelse for..

Han mærkede at Reign rykkede sig nærmere, og armen der blev lagt om hans skuldre. Han lyttede til hvad Reign sagde. Hans blik sank, og en nivende fornemmelse dannede sig i hans bryst. Han vende hovedet og så på Reign ”jeg er ikke venlig… men fej og egoistisk..” sagde han så, med et dybt seriøst blik, og tone.
Han så frem igen mod flammerne mens han trak sine ben op til sig, og hvilede sine arme på sine knæ. ”jeg er venlig over for folk, fordi så er der en chance for at de kan lide mig!.. I virkeligheden er det fordi jeg er egoistisk og bare gerne vil have at folk kan lide mig” sagde han og lagde sin hage mod sine arme.
Han sukkede lidt højlydt. ”det er desuden ikke din skyld vi ikke har talt så meget sammen… efter sidst, vidste jeg ikke engang om jeg turde komme mere.. jeg ved jo hvordan du har det med at jeg er dæmon”  sagde han så skævede lidt mod Reign.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Ons 15 Mar 2017 - 22:43

Reign brød sig ikke om de ord, Lori brugte om sig selv. Faktisk gjorde det lidt ondt at høre, at han havde så lave tanker om sig selv - det var der ingen grund til. At være venlig mod folk, fordi man ville have, de skulle kunne lide en, var naturligt. Så længe det hele ikke var skuespil, og man ikke direkte løj og bedragede de personer, man var venlig overfor, var det ikke et problem.
"Now, don't say that," sagde Reign med blikket hvilende på fyren, "you're not selfish. I've never witnessed you being selfish, not once." Selv hvis et øjebliks egoisme engang skulle vise sig, ville han stadig ikke bebrejde Lori. Man havde lov til at tænke på sig selv engang imellem. Reign havde selv været fandens egoistisk at have været sammen med Razor så længe - satte alle sine venner og families liv i fare bare for, at han kunne beholde ham. Hvis det ikke var selvisk, vidste han ikke, hvad var.

Reign var stille lidt. Fjernede først blikket fra Lori og lod det finde ind i bålets gløder, da han svarede, "I don't actually hate demons. I've learned that- not all demons are bad. You're not bad. You're doing the best you can with what you have and I respect that. When you feed," han holdte en kort pause. Det var stadig en smule svært for Reign at vænne sig til, at Lori slog folk ihjel, "at least you try to feed off the right people. You're not just picking out random strangers." Selvfølgelig var det forfærdeligt at dræbe, men Reign ville nok i bund og grund have gjort det samme. Det eller have sultet sig selv ihjel. Han ville ligesom Lori aldrig slå uskyldige ihjel.

"Don't beat yourself up, Lori. You're a good person, you really are. I wouldn't lie about this," Reigns blik fandt atter Lori, og denne gang virkede hans ansigt smukkere end nogensinde. Måden ildens skær lagde en illusion af mørke skygger på visse dele. Måden hans øjne fangede lyset på. Reign nåede knapt nok at tænke over det, inden han havde lænet sig og fanget dæmonens læber i et kys.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Ons 15 Mar 2017 - 23:12

Det var en mærkelig og blandet følelse der befandt sig i hans krop! På den ene side så var han dybt uenig med Reign, ham havde flere gange lyst til at sige han imod. Men på den anden side! Så varmede det virkelig at Reign tænkte sådan om ham.

Og det faktum at Reign ligefrem havde vænnet sig til at Lori var dæmon, lettede meget. Han havde vel i virkeligheden frygtet at Reign stadig så ham som er monster ser dræbte andre blot fordi han havde lyst. Men det gjorde ham også nervøs. For hvad Reign ikke vidste var, at det efterhånden var blevet nemmere og nemmere for Lori at tage livet fra disse der "fortjente" dem. Det gik ham ikke lige så meget på mere, og han havde ikke denne konstante dårlige samvittighed.
Men det var nok ikke noget hans kunne fortælle Reign! For så, så de da nok aldrig hinanden igen.

Loris blik gled op på Reign, og han kunne ikke helt holde et lille og varmt smil tilbage. Reign havde bare en fantastisk evne til at få ham til at få det meget bedre!.
Det næste der skete havde han dog ikke set komme, måske fordi han ikke selv hele tiden tænker på det. Men pludselig mærkede han menneskets læber mod sine egne. Han blev overrasket, men.. det var også nærmest umuligt for ham ikke at gengælde det. Hans læber fik lod til at deltage i kysset, og øjnene lukkede sig roligt i.
Han vidste jo godt inderst inde, at det her ikke var nogle kærligheds historie! De skulle ikke til at være kærester, og måske... Måske var han i virkeligheden blot en trøst. En mulighed for Reign for at mærke nærhed igen, trods hans brud.

Men selvom Lori prøvede at skubbe den tanke fra sig konstant, så sad den fandt, og den gnavende noget så grusomt. Til sidst måtte han sætte en hånd mod Reigns skulder, og trække sig fra det kysder ellers var så fantastisk. Og som begge deres læber nærmest passede perfekt til.
De grå øjne der nærmest havde fået et smukt orange skær fra de dansene flammer, så på ham med et stadig blidt blik. "Reign... Det går ikke" sagde han stille, dog stadig med et smil.
"Jeg er endelig holdt op med at tænke på dig på den måde.. og.. vi ved jo begge at det aldrig bliver til andet end de her kys" sagde han og trak på den ene skulder.
"Jeg.. jeg vil bare ikke have du fortryder det" sagde han og smilede midlt til ham.

I virkeligheden var Lori måske nok der, at selv hvis de gjorde det her, selv hvis de gik videre end blot at kysse. Så ville han nok ikke fortryde det selv. Han ville nok stadig kun se Reign som en ven. Men h ordan ville Reign have set med det? Ville han være bange for at Lori gik med flere skjulte følelser?

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Ons 15 Mar 2017 - 23:55

Reign lagde hovedet let på skrå, som hans hånd fandt vej op under Loris kæbe, og lod sig indfange af den fantastiske kontakt, der foregik mellem deres læber. Nåede dog ikke meget mere end det, før kysset blev afbrudt, og øjnene åbnede sig - vendte tilbage til den kedelige virkelighed, hvor man ikke blot kunne kysse på hvem, man havde lyst til. Sikke et antiklimaks.
Han trak hånden til sig og rykkede sig lidt væk for bare at lade blikket falde. Nøj, hvor var han flov. "I'm sorry... I thought--" han troede, Lori fandt ham attraktiv, og siden de begge to var frie og single, ville det ikke længere være et problem at dyrke noget impulsiv hyggesex med hinanden - noget han egentlig havde haft lyst til fra allerførste gang, de havde mødt hinanden. Det var det, Reign skulle have sagt, for det var det, der var sandheden. Men det var simpelthen for dumt - Lori skulle ikke bruges som et stykke legetøj, blot fordi Reign var ensom og trængte til noget fysisk kontakt. Det fortjente han ikke. Slet ikke når han var kommet sig så flot over ham, det ville bare være ondskabsfuldt at trække det frem igen, når Reign ikke var og nok aldrig ville blive decideret forelsket i Lori. Øv, nu følte han sig bare som en stor sæk møg.

Reign bed sig lidt i indersiden af læben, inden han flyttede blikket tilbage på Lori, "I didn't bring you along just to get in your pants, you know that, right? I would never do that." Han både lød og var oprigtig. Havde ikke én gang tænkt tanken - regnet med at det ville ske, at Lori bare ville sprede benene for ham og lade ham gøre, hvad han ville. Og trods det havde været strengt bare at kysse ham uden tilladelse, ville han ikke beskyldes for at have planlagt det hele, for intet var længere fra sandheden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Tors 16 Mar 2017 - 0:11

Han betragtede Reign som han ellers rykkede sig, og hvordan der gled både skam og skuffelse over fyrens ansit, helt tydeligt. Han havde faktisk svært ved ikke blot at grinte lidt. Det var faktisk sjovt at se hvordan det endelig var Reign der skammede sig, og virkede til at være den flove!
Hvor Lori derimod tog det roligt. Han sende blot Reign et blidt og varmt smil. Hans blik hvilede på Reign. Han ville da lyve hvis han sagde at han ikke havde lyst, hvis han sagde at Reign ikke var tiltrækkende. Det havde han syntes siden første gang deres læber havde mødt hinanden. Reign havde fordrejet hans hoved den gang. Men sammensmeltningen havde gjordt en del, også på hans tanker om Reign.
Han holde af det skøre menneske, men forelsket... Det var han ikke længere så sikker på.

Han lagde hovedet på skrå da Reign begynde at fortælle at det jo ikke var derfor han havde indviteret Lori med. Han fik et bredt smil på læberne og så på Reign med et lidt opgivende blik. "Reign.. det ved jeg da godt" sagde han og rystede lidt på hovedet af ham.
Han betragtede lidt Reign, og kunne altså ikke holde en mild latter tilbage. "Du er da ikke til at stå for, når du ser så skuffet ud" drillede han lidt, inden han lænede sig frem mod ham, og placerede et kys mod hans læber. Han fjernede sig lidt fra ham, men kun så der var få centimeter mellem deres ansigter.

"Men du skal love mig en ting!.. vi går tilbage til at være venner bagefter! Ingen akavethed" sagde han stadig med et smil på læben, inden han fjernede afstanden mellem dem igen. Kysset var blidt, Reign kunne stoppe det hvis han ville, men forhåbentlig vidste han nu hvordan Lori havde det. Han havde kun stoppet ham da han ikke ville have nogle misforståelser mellem dem.

Varmen fra bålet var begyndt at være mere og mere behagelig, da kulden efterhånden pustede lidt mod ryggen i stedet.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Tors 16 Mar 2017 - 0:46

Reign, der havde følt sig så bekymret for, Lori ville tro, han var en klam type, der kastede sig over alle, blot fordi han var blevet single, gloede bare på fyrens ansigt. Havde regnet med, han ville være forstående, men ikke at få et decideret smil. Der blev kommenteret på hans ansigt, og nu var det Reigns tur til at smile. "I can't help it, I'm--" begyndte han at forklare sig, idet Loris læber fandt hans igen, og den forvirrede stirren atter vendte tilbage. Han ville godt, så ville han ikke, og nu ville han igen. Lori var da slet ikke til at forstå nogle gange. Men, okay, Reign havde gjort præcis det samme. Det var efterhånden længe siden, men det var inden Lori og Lorikan var smeltet sammen, og Lori havde været pissenervøs. Det var trods alt værre end dette.

Smilet vendte mildt tilbage henover Reigns læber, da dæmonen nævnte reglen, der fulgte med, og nikkede bare lidt, "promise." Mere skulle der ikke til, før deres læber var som smeltet sammen igen, og Reign trykkede sig ind til Lori og tvang ham ned mod trægulvet. Det var måske ikke den bedste underflade - ville højst sandsynligt give den stakkels Lori ondt i ryggen næste morgen, men nu lå de der, og Reign orkede ikke at gå nedenunder. Desuden havde de tændt bålet der, så der var garanteret koldere på stueetagen.

"I've never done it in an abandoned house before," konstaterede Reign med et skævt smil efter at have sluppet fyrens læber og sat sig op igen for at tage sin jakke af. Han førte sine hænder op af Loris overkrop og lod samtidig trøjen glide med op. Lænede sig derefter frem og kyssede de steder, hans hænder før havde været - under navlen, maven, brystkassen og til sidst brystvorterne, der fik ekstra opmærksomhed fra Reigns tunge, der bevægede sig lystent omkring den ene, og hans tommel - og pegefinger, der var godt igang med at lege med den anden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Tors 16 Mar 2017 - 1:03

Han vidste godt at han var forvirrende lige nu. Men Reign var nød til at kende betingelserne for hvorfor Lori gik med til det her. Det var ikke fordi han var håbløst forelsket i mennesket, eller fordi han håbede at det kunne få Reign til at se at han jo ikke kunne leve uden Lori.
Han gjorde det fordi han havde lyst, fordi han i virkeligheden altid havde haft lyst, og selv nu som en hel person, fandt han Reign attraktiv. Det havde Lori syntes, og det havde Lorikan også. Så det var vel ikke så underligt at han stadig havde det sådan?

Da Reign lovede at dette ikke ville ende med en akavethed mellem dem bgefter, smilede Lori, og lod sig rive ind i kysset igen. Reings læber var bløde, og så kunne han finde ud af at bruge dem.
Han mærkede hvordan han blev skubbet lidt tilbage, og lod det blot ske, til han mærkede det faktiske hårde underlaget under sig, men det var nu ikke noget han bekymrede sig om. Ondt i ryggen kunne han tænke på i morgen! Lige nu ville det være en total dræber at begynde at tænke op komforten.

Han grinte kort over Reigns kommentar. Han havde nu selv prøvet det er par gange, men det var nok ikke tiden og stedet at lufte den erfaring.

Det var en vidunderlig følelse at mærke Reigns hænder der gled op af hans krop, og han kunne fornemme kulden der ramte hans mave da Trøjen blev hevet op, hvilket afslørede maven der efterhånden havde fået en anelse tydeligere muskler, og ikke mindst atter afslørede arret der ikke ville kunne overses.

Et smil dannede sig på hans læber, og han hev kort efter vejret, og ende næsten med at trække maven lidt ind, da de små kys kildede. Han lagde hovedet tilbage mod gulvet, og sukkede stille ud da hans mave og bryst blev forkælet. Det var svært at ligge stille, og han kom da også lidt at små vride sig lidt da Reigns tunge gled over hans nippel, samt legen med den anden.

Lori havde ret hurtig beslutte sig for, at han ville lade Reign styre showet her. Med mindre han ligefrem gav udtryk for at han ville have at Lori kunne vise sig frem med sine erfaringer. Men noget sagde han, at det ikke var det Reign følte sig tiltrukket af hos Lori.
Han lod sine hænder glide stille op i Reings hår, og lod sine finger begrave sig i det dejlige hår, der ALTID sad helt ustyrligt.
Adrenalin sussede allerede i hans krop, spændingen over det der skulle til at ske! Og skændtes det ikke var hans første gang, så var det første gang med Reign. noget han måske havde set frem til og håbet på et godt stykke tid, så det var væk ikke så underligt at være lidt spændt.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Tors 16 Mar 2017 - 1:34

Reign fortsatte lidt endnu og rettede sig derefter op igen for også at smide skjorten, der var bundet om hans liv, så kun t-shirt og bukser var tilbage. Okay, det var måske lidt køligere, end han havde regnet med, det ville være. Ganske vist hjalp flammernes varme, men solen var forsvundet helt, erstattet af en fuld måne samt stjerner, og gav ham myrekryb op af armene.
Heldigvis så Lori ikke ud til at lade sig påvirke lige så meget, så i stedet for at tage mere af sit eget tøj af, trak han både skjorte og t-shirt af fyren - smed det væk, så det tilfældigvis landede henover hans egen rygsæk og gik i gang med bukserne også.

Reign fik smidt det sidste stykke stof, der havde befundet sig på dæmonen, af vejen og lod blikket glide ned over ham, inden han gav sig til at fortsætte kyssene på overkroppen. Dog havde retningen ændret sig, og Reign fandt snart ned til fyrens underliv, som han et øjeblik gav opmærksomhed med fingrene kun for at fortsætte længere ned. Han spredte Loris ben, sørgede for der var nok plads, og brugte tungen. Pirrede ham mellem benene, der samtidig blev kærtegnet på inderlårene. Reign vidste godt, Lori efterhånden måtte være erfaren og garanteret slet ikke havde brug for al den opvarmning, men den stakkel havde så meget hurtig, meningsløs sex, at det ikke kunne skade at blive forkælet engang imellem.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Tors 16 Mar 2017 - 1:52

Lori frøs Heldigvis ikke så hurtigt, og hans højere kropsvarmen gjorde også at den kulde de befandt sig i, højest gav ham en smule kuldegysninger, men han frøs ikke som sådan. I stedet kunne han dog fornemme myrekrybene op af Reigns arme, og havde intet imod at mennesket valgte at beholde noget mere tøj på.
Han lod Reign fjerne hans trøje og sjorte, så overkroppen lå blottet.

Reign tog rasten af hans tøj af, fjernede den sidste del der dækkede hans krop. Og trods Lori efterhånden var vandt til at ligge nøgen under eller over en anden, og på trods af at han lige frem havde ligget og haft sex med en fremmed mand mens Sean så på, så fik Reigns blik ham alligevel til at bide sig en smule genert i underlæben.
Han vidste ikke helt hvorfor, men jo mere Reign så på ham sådan her, jo mere følte han sig som den gamle generte Lori igen.

Nogle nyende Suk slap fri fra hans læber da Reign atter begynde at kysse hans mave. Og inden længe var det klart hvad retning Reign gik.
Det blev svære og svære at ligge stille. Og efterhånden som hans underliv blev mere og mere forkælet, blev de nydende Suk, også mere og mere nydende, i stil de udformede sig som lette nydende støn.

Hans finger krummede sig om hans jakke under sig, og den anden hånd havde atter fundet vej op til Reigns hår, og filtrede sig ind i det med et blidt greb.
Ja han havde efter Hansen havft sex med mange! Men faktisk var det jo meget begrænset hvor mange han havde været sammen med for fornøjelsens skyld, og for ikke at få andet ud af det end nydelse og tilfredsstillelse.

Og der skulle da heller ikke meget pres på hans ven til før han med glæde hjalp til at spredte sine ben af sig selv. Reign vidste vidst hvad han gjorde! Under alle omstændigheder virkede det i hvert fald. Lori lagde hovedet tilbage i nogle nydende støn -tærene krummede sig og det var næsten umuligt ikke at vride sig lidt under den vidunderlige behandling. Den kildende fornemmelse af hans finger mod hans inderlår, og hans tunge med risotto ubderliv, der næsten kunne få Lori til at tigge om mere.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Lør 18 Mar 2017 - 0:12

Reign blev der lidt, selvom det dunkede utålmodigt i hans egne nedre dele for også at få noget opmærksomhed. Loris stemme, hans støn, gjorde det heller ikke nemmere at holde sig tilbage. Hans stemme var sød og mild i forvejen, så når han lå der teede sig, tændte det en gnist i Reign og i hans ego, der elskede at blive fodret på den måde, at få at vide han duede til andet end blot at være rar og forstående. Som regel var det godt at snakke om tingene, når man var ked af det eller frustreret, men ofte hjalp det også bare at forkæle sig selv lidt. Gøre sig selv en tjeneste, der havde stor nok effekt til at glemme alt det dårlige, bare lige for en kort tid.

Reign greb fat i Loris håndled og tvang den fra sit hår for i stedet at placere et kys på siden af pegefingeren. En dag ville fyren ende op som Razor med ar, flænger og mærker på hele kroppen - det førte vist med dæmonlivet - men lige nu var der, hvis man så bort fra det ene store ar på overkroppen, intet, og hans hud var stadig blød, næsten silkeagtig.
Reign bevægede sig op, og trods han stadig ikke helt havde fået varmen, hev han den hvide t-shirt af og lod den blande sig med bunken af Loris tøj. Han bed sig lidt i læben, smilede drilsk, faktisk en smule drenget, inden han trykkede sine læber ned mod dæmonens i et dybt kys. Hans ene hånd gled op langs fyrens kæbe og fandt til sidst hans hår, som den nulrede ind mellem sine fingre, mens den anden fandt ned for at åbne de sidste par bukser, der stadig var med i spillet.

Med lidt besvær lykkedes det at få knappen op og Reign fik hevet dem sammen med underbukserne ned til knæene. Ville egentlig have fortsat og smidt dem helt, så de ikke ville være i vejen, men det var simpelthen for latterligt koldt til at ligge uden tøj på overhovedet. Lori kunne gøre det, men han var vist heller ikke så sart.
Han trak sig ud af kysset for i stedet at føre blikket nedad og hjælpe sig selv bedre på vej med at gribe fat om sit lem og placere det korrekt, inden han stødte op i Lori med et nydelsesstøn, der gav genlyd i natten. Hans blik var endt tilbage på dæmonen, deres ansigter lå tæt nok til at kunne se de helt små detaljer, så hvis Lori ikke i forvejen vidste, at Reigns øjne var gråblå, ville han i hvert fald vide det nu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Lør 18 Mar 2017 - 1:21

Lori var jo efterhånden nok det man kunne kalde erfaren! Og trods det meste af det var på Lorikan side, så huskede Lori dem også nu.
Han havde været sammen med en del, og alle havde kunne deres små tricks. Og måske havde nogle af dem også været bedre til de tricks end Reign var.
Men det var bestemt ikke noget han klagede eller tænkte over nu.
Det var som om at det her var noget han havde længst sådan efter, at det, at tænke på noget som helst andet, end hvor fantastisk en følelse det var, var si.pelthen umuligt for Lori.

De lette støn der gled over hans læber i takt med Reigns behandling var ikke nogle han som sådan tænkte over. Og ellers ville han i hvert fald havde privat sig lykkelig for at der ikke borde nogle lige ved siden af.
Hans blik gled lidt hurtigt men flakkende ned mod Reign da hans hånd ligefrem blev tvunget ud af det bløde og nu endnu mere uglede hår. Kysset kildede hele vejen fra fingerspidsen og op gennem armen.

Reign skulle ikke gøre ret meget tegn til at ville ligge sig mere op til Lori igen. Lori trak pr automatik sine ben mere op, og spredte dem mere så Reign kunne komme til at lægge der, og han kunne han sine ben pænt placerede omkring Reigns hosfter. Hans hænder fandt lyn hurtigt den bløde og bare hud på Reigns bryst efter trøjen var røget.

Han bed sig en smule i læben som Reign vidst lagde sig klar til at presse sig op i ham. Øjnene lukkede i og hans hoved gled helt tilbage mod gulvet i et nydende og lydst støn som Reign trængte op i ham. Hans finger krummede sig lidt om Reigns skuldre.
Da han åbnede øjnene igen, var det blot for at lade de sølvgrå øjne stire direkte op i de smukke blågrå, af Reigns. Han kunne ikke undgå at sende Reign et smil, et kræligt et, men med en særlig tændthed over sig.

Hans hænder bevægede sig rundt på Reings overkrop, nussede ham hist og her, og han lagde da også mærke til hvordan Reigns krop havde knupper efter kulden, og selvom hans ene side gerne ville sige det, så ville han da ikke ødelægge det her øjeblik med fornuft.
Det der var meningen med det her var netop at smide hovedet lidt.
Som Reign bevægede sig, rasulterede det i nogle højere støn end tidligere, lyse og legende. Og han lagde aldeles ikke skjul på sin nydelse og tilfredshed over det han fik.

Han vidste ikke helt hvad det var for en magt Reign havde lige nu. Men lige nu, var det næsten som om Lorikan havde lagt sig til at sove!  Han havde hverken lyst til at vende situationen og tage styringen, eller til noget andet der kunne tage magten fra Reign ud over at det var ham der tog Lori.
Nej - lige nu op han blot der som Lori. Den alt for uskyldige fyr der lige frem vred sig af nydelse under Reign. Ham der kunne havde det her blide, blide blik som havde lokket Reign i fordærv så mange gange snart.
De lyse og lette, men dog høje støn fik dog måske hans uskyldighed til at falme en smule.

Der var dog allerede nu noget han lige skulle holde fokuset på. For trods han havde spist inden turen, så stak det stadig lidt i ganen. Regins sjæl! Den var lige der! Allerede så blottet at Lori i virkeligheden kunne tage den med det samme! Men det havde han ikke tænkt sig!
Heldigvis havde han fået trænet på at kunne havde sex uden at tage.den, selvom det var meget svært i starten.

Sean havde dog lært ham at han blot skulle fokusere på sin vejrtrækning, og på skylden han ville føle hvis det skete. Og med Reign ville det ikke kun svære skyld og skab.. men selvhad! Hvis han gjorde det ved Reign ville han aldrig mere kunne leve med sig selv!. Så der blev højt øje med den del, samtidig med at hans krop blev udsat for den totale nydelse.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Lør 18 Mar 2017 - 18:56

Reign gengældte mildt smilet og fjernede en tot af fyrens pandehår fra hans ansigt. Efter at have ligget sådan lidt og ladet Lori vænne sig til følelsen, ændrede han positionen på begge hænder, så den ene endte fast og sikkert på trægulvet under dem, og den anden fandt vej under Loris ben.
Han gav sig til at støde op i ham, blidt og forsigtet, næsten som om han var bange for at ødelægge Lori, hvis det gik for vildt for sig. Fangede dæmonens læber i et kys, der snart udviklede sig, da tungen gav sig til at lege med.

Der var noget underligt ved at gøre sådan noget udenfor. For det var i teorien det, de var - udenfor. Reign havde aldrig forstået nogle folks besættelse af at gøre det i offentligheden, hvor der var mulighed for at blive opdaget, men dette her var okay. De var midt ude i ingenting, og med mindre en tilfældig gårdejer var ude at gå nattur, så var der ikke nogen, der ville opdage eller høre dem. Og selvom han i bund og grund nok var mere til en varm og blød seng, var der også noget spændende ved at gøre det under stjernerne. Som om alle kunne se én, man var helt blottet for omverdenen, og samtidig var man i ét med naturen og helt alene. Det ville næsten være romantisk, hvis det ikke blot var trøstesex mellem to, der egentlig ikke var forelskede i hinanden.

Som Reign gradvist satte farten op, strammede grebet om Loris ben helt naturligt til, og stønnene blev højere og med langt kortere mellemrum imellem. For bedre at kunne høre fyrens stemme, slap han hans læber og satte sine egne ned til hans øre, som han placerede kys ved, små slik og et enkelt nap i øreflippen.
Reign kom tættere på klimaks og vidste, det snart ville ende. Midt i et støn spurgte han, "you want me to come on you...- or inside...?" Trykkede sin halvåbne mund ned mod Loris skulder, afventende efter svaret, og kunne ikke afholde sig for at bide lidt ned i den.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Lør 18 Mar 2017 - 19:16

Reign vidste hvad han lavede, det var der ingen tvivl om. Og på trods af han helt sikkert ikke havde været sammen med lige så mange som Lori, så var det da stadig tydeligt at Reign ikke var jamfru.
Efterhånden som deres stilling ændrede sig, gjorde Loris støn det også! Denne stilling fik bare det hele til at føles meget bedre, da han jo lige blev presset lidt mere sammen.
Hans Grab i Reigns skulder blev også strammere.

Kysset deltog han gladeligt i. Selv da Reign valgte at lade sin tunge lege med, gjorde Lori blot det samme. Havde han stadig haft de samme følelser for Reign, så havde hele denne scene faktisk været romantisk! Og den måde deres lystigt leg forgik var også mere øm og kærlig end han måske i virkeligheden var vandt til. Men han foretrak bestemt dette, i hver fald for nu. Måske de ville ende med at gøre det igen? Og måske ville den tur blive anderledes.

Trods deres læber og tungers leg, så kunne Loris støn stadig høres. Og da hans læber blev befriet, blev den mørke nat hurtigt fyldt med hans lyse og høje støn. Hans ben strammede mere om Reign jo tætteste han kom på dit klimaks.
Han vred sig i nydelse under Reign, og det var efterhånden næsten svært at være i sin egen krop. Han hørte hvad Reigns spurgte om, og kunne ikke holde et smil tilbage.
"Gør.... Gør havde du har.. lyst til" lød det mellem alle hans støn.

Loris Grab om Reigns skuldre blev dog en tand hårdere da han mærkede en gruopvækkende sult der ramte ham. Han lukkede øjnene og prøvede på at tænke på sin vejrtrækning. Han havde glemt noget! Han havde endnu ikke prøvet at kontrollere sig selv når han var modtager.
Men fik dig styr på sig selv, men da han åbnede øjnene igen, var det ikke de sølvgrå øjne, men derimod de orange/gule øjne, der viste sig.

Han anede det dog ikke selv. Han troede han havde det hele under kontrol

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Lør 18 Mar 2017 - 20:50

Reign smilede let for sig selv, da Lori gav ham lov til at gøre, hvad han ville. Han fortsatte lidt endnu, førte sig igen og igen dybt ind i ham, indtil han trykkede sig selv op fra gulvet og greb fat under fyrens andet ben for at kunne levere de sidste hurtige stød. Nydelsen og koncentrationen på at fuldføre opgaven afholdte Reign fra at opdage de gyldne dæmonøjne, der havde erstattet de grå, før det var for sent.
Kom indeni dæmonen med et støn, der ikke på nogen måde matchede med det angstfulde blik, der herskede i menneskets ansigt. Til gengæld fik han trukket sig ud hurtigt og nærmest kastet sig tilbage, som var Lori en bombe, der kun var sekunder fra at sprænge.

Sådan kunne Reign ligge dér med bukserne siddende akavet nede om benene, forpustet og med sæd løbende ned af inderlåret - det var karma for at kaste sig ud i noget uden at tænke det igennem først. Ikke at der havde været et problem i at have samleje med netop Lori, nej, det var helt i orden, men på en ellers anden måde var det lykkedes ham at glemme, hvad det præcist var, han var. Incubus. Spiser sjæle under sex - dette var essensen af den type dæmon. Hvordan kunne han have glemt det? Fordi han havde været så møgliderlig, sådan! Reign plejede at være så forsigtig, at værne om sit liv, havde endda tidligere gjort grin med folk, der villigt var sammen med incubusdæmoner - alt dette var smidt væk.

"Holy shit..." han lod sit hoved dumpe ned mod gulvet, lukkede øjnene i og trak sine bukser op, dog uden at lukke dem. Adrenalinen susede stadig rundt i hans krop. Orgasme og så det kæmpe chok - samtidig. Det var ikke noget, han havde prøvet før, og det havde givet det vildeste sus i kroppen. Om det var godt eller dårligt, var Reign ikke helt sikker på. Han vidste bare, han var ærgerlig over ikke at have givet Lori en ordentlig slutning, hvor han kunne blive liggende lidt, kysse ham og røre ved den krop, han netop havde fået lov til at besudle.
Endelig tvang Reign sig selv en smule op, nok til at kunne se hen på halvdæmonen, "did you- did you almost kill me just there?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Lør 18 Mar 2017 - 22:41

Lori havde kontrol over sig selv! Men det vidste Reign jo selvfølgelig ikke. Så i denne slutning der ellers skulle være det bedste af det hele, nåede Lori jo knapt nok at komme selv inden Reign Havde kastet sig væk efter at havde tømt sig op i ham.
Han så forskrækket op som Reign nærmest kastede sig væk.

Han fattede dog hurtigt hvad der foregik. Han lagde tungt hovedet ned mod guldet med et bumb uden at tænke på at det faktisk gjorde lidt ondt i baghovedet. Han sukkede højlidt ud. Tænk at denne leg som skulle havde været så fantastisk og tilfredsstillende for dem begge, pludselig ende ud i at Reign ligefrem var bange for ham.

Han lå blot og stirrede op i luften, men da Reign valgte at spørge om Lori lige havde været ved at dræbe ham, satte han sig hurtigt op med et klart negativt udtryk.
"Jeg HAR kontrol over mig selv!! Men mine øjne skifter ofte farve når jeg RENT FAKTISK er ophidset og nyder det!" Knurrede han.

Han vende sig for at prøve at finde sit tøj. Han fandt sine bukseshorts og sin trøje. Han var virkelig irraterret, nok mest på sig selv! Fordi han ikke havde kunne holde hele dæmon fasade nede. Men mest fordi Reign rent faktisk troede at Lori kunne finde på at skade ham. Han kunne selvfølgelig ikke vide det, men Reign kunne da i det mindste have lidt tillid til ham.
Han satte sig med benene trukket op mod sig og fronten mod bålet. "Jeg kunne ALDRIG finde på at gøre dig ondt!!" Knurrede han dog med en klart bedrøvet stemme.

Han gemte ansigtet mod sine ben "jeg VIDSTE vi ikke skulle have gjordt det!..." Mumlede han.
Han så dog endelig på Reign. "Undskyld... Jeg vidste virkelig ikke det Ville ske.. men Reign.. jeg kunne ALDRIG finde på at gøre dig noget.." han sukkede lidt "jeg sørger jo netop for at have fået føde, når jeg er sammen med dig" erkende han
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Søn 26 Mar 2017 - 20:21

Reign lukkede læberne tæt sammen, da Lori tydeligvist udviste, at de så på det på vidt forskellige måder. Men trods hans reaktion måske havde været lidt overilet, kunne han ikke give sig helt her. Ingen - absolut ingen - ville bare have fortsat uden frygt eller nevøsitet, hvis personen under sig's øjne begyndte at skifte farve. Slet ikke når det var en så uhyggelig, dæmonisk farve. "Sorry, I didn't... know..." mumlede Reign ud og satte sig helt op. Hvordan skulle han have vidst det? Lori havde ikke ligefrem advaret ham eller i det mindste blot- holdt øjnene lukkede. Noget.

"I know you wouldn't, I really do, but accidents- they happen," han kørte hurtigt fingrene gennem håret, der var blevet ekstra uglet, efter Lori havde haft fat i det, og kravlede hen for at slutte sig til ham. Reign havde ikke lyst til at fortælle om de gange, han næsten var blevet slået ihjel af Razor - op til flere gange faktisk - fordi han ikke kunne styre sig selv og dæmonen i sig. Måske var det anderledes med Lori, måske var alle dæmoner forskellige, men han havde ikke turde tage chancen ved bare at blive liggende. "I know you would never do it on purpose," tilføjede han og satte sig til rette i skrædderstilling ved siden af dæmonen. Og sådan blev fantastisk, meningsløs sex til snak om følelser og anklager.

"Besides, it wasn't all bad. Just- the ending," Reign placerede en af sine hænder, der havde fået varmen fra før, på Loris ryg og kærtegnede den trøstende. Selvfølgelig var det synd for Lori at ligge der og faktisk nyde noget for så bare at få et rædselsslagent blik lige i ansigtet, men Reign havde altså også en lillebitte smule ondt af sig selv. Siden hvornår var han blevet så uheldig?
"You just really startled me and maybe I- I was being too sensitive. But I still enjoyed myself for all it matters," han så i få sekunder ind i ilden, inden noget poppede op i hovedet på ham, og blikket faldt tilbage på Lori, "did you come?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Lori Søn 26 Mar 2017 - 20:48

Et tungt suk var det eneste han kunne komme med lige nu. Hvordan kunne så fantastisk sex, mellem to venner, som ikke skulle betyde noget, og som kun var ment som en trøst hos hinanden, og en utrolig behagelig måde at få stillet sine lyster på, ende ud i en snak om følelser, skyld følelse og alt det andet pjat, som de jo netop ville undgå!
Han lyttede til hvad Reign sagde, og da Reign som hen og sad ved siden af ham vende han hovedet og så på ham.
Han smilede bare roligt med et suk. Hans blik sank en smule da Reign sagde at uheld kunne ske. Og ja det kunne de bestemt. Og faktisk var det også kun et held at han ikke var endt med at gøre noget. Det var første gang han var sammen med en hvo han var modtager. Det gjorde pludselig tingene var lidt anderledes. Men han havde bestemt klaret det. Han skammede sig faktisk lidt. Tænk at han havde satset sådan med Reigns liv? Men han havde slet ikke tænkt over det. Kun at han var liderlig, og at han ikke ville gå glip af en chance for at været sammen med Reign.
Han mærkede den trøstende hånd mod hans ryg, og så på Reign med et forsigtigt smil. Han nikkede da Reign sagde at det vigtigste var at han havde nyt det. Han så dog lidt overrasket på ham da Reign spurgte om Lori var kommet.
Han nikkede ”ja… jeg nåede det lige” sagde han stille. Han sukkede lidt, og gemte kort ansigtet i sine knæ Inden han dog valgte at vende sig med ryggen til Reign, dog kun for at ligge sig ned og hvile hovedet på Reigns lår.
”jeg gider ikke tale mere om det!... det var virkelig dejligt! Jeg er ked af jeg skræmte dig, det var ikke min mening, og jeg skulle havde sagt det til dig.. men….. ærligtalt så tænkte jeg ikke på ret meget andet end bare at få lov til at være sammen med dig” sagde han og træk lidt på mundvigen.
Han så op på Reign, og lagde blidt sin hånd mod hans bryst, lige der hvor hjertet sider.
”men jeg må indrømme… at jeg sjældent har set en sjæl som din” sagde han roligt, og i en blid stemme.
Han så dog en smule mere alvorligt på ham ”lov mig at du passer på din” sagde han men smilede så blidt til ham.

Han tog hånden til sig, og så i stedet for op gennem det ødelagte tag, og op på de mange stjerner der havde vist sig selv. ”Jeg er faktisk glad for vi ikke har gjort det før nu!.. det var kommet til at betyde noget helt andet” sagde han og så på Reing. ”men jeg håber du syntes det var det værd, trods forskrækkelsen” sagde han roligt, og med et undskyldende blik.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

I Really Need my friend Now!... - Raign XXX - Page 2 Empty Sv: I Really Need my friend Now!... - Raign XXX

Indlæg af Reign Søn 26 Mar 2017 - 21:38

"Well, that's good," forsøgte Reign sig i en opmuntrende tone. Trods komplikationerne, endte de begge i mål, og det var i bund og grund det vigtigste. Så kunne de altid prøve igen med klarere hoveder, og Reign ville vide, at de skræmmende øjne kun var et tegn på, at han gjorde noget rigtigt. Faktisk var de en fordel - så var det let at vide, hvornår man skulle skrue den en tand højere op for virkelig at give Lori den nydelse, de begge var ude efter. At de var en smule uhyggelige, skulle man bare lære at abstrahere fra.
Reign fjernede hænderne fra sit skød for at give plads til Lori og fik dem i stedet begravet ind under kraven, hvor der var god mulighed for at kærtegne fyrens skuldre, "yeah, me too. And I was the one who started it, so it was partially my fault." Intet drama, ingen skænderier - Lori blev da kun mere og mere tiltrækkende ved at opføre sig så fattet, køligt og modent, som han nu gjorde.

Reign fulgte Loris hånd ned til sit bryst, dækket af en hvid t-shirt, og vidste først ikke helt, hvordan han skulle reagere. Han havde set hans sjæl, gransket den. Hvordan så sjæle overhovedet ud? Eller kunne de måske kun mærkes? Fornemmes? Reign anede slet ikke, at sjæle kunne se forskellige ud - havde aldrig tænkt over det. Men ordene varmede, nu han var klar over det. Hans sjæl var åbenbart god - noget han ærlig talt var begyndt at blive mere og mere usikker på i det sidste stykke tid, hvor han havde foretaget nogle mildt sagt elendige valg. Det var rart at få at vide og fik et smil frem over læberne. "I will," Reign førte blikket tilbage på Loris ansigt, "and thank you. It means a lot." Det var ligemeget, at de blot var venner - det var stadigvæk en af de sødeste og mest meningsfulde komplimenter, han nogensinde havde fået. En sjæl var gemt væk, en sjæl kunne ikke bare lyve, og man kunne ikke forme den anderledes. Slet ikke som at få et kompliment for sin personlighed eller udseende, der begge kunne lyves omkring eller ændres.

Reign kunne ikke holde en lav latter tilbage af det næste, dæmonen sagde, "oh, definitely. You have the cutest voice when you're really getting into it, you know that? Makes me wanna cuddle you and molest you at the same time." Han lænede sig forover og placerede et omvendt kys på fyrens læber og derefter et lille et på hagen, inden han rettede sig op igen for at se op på stjernerne. Og der var det, det var præcist sådan, han havde forestillet sig denne tur skulle være. Måske ikke lige, at Lori skulle med, eller at det ville ende i samleje, men følelsen - den var der. Selvfølgelig var han ikke lykkelig eller havde glemt alt det møg, han havde gået igennem, sådan noget ville ikke bare forsvinde på en dag. Men han var glad. Tilfreds. Rolig. Afslappet. Og så følte han sig virkelig komfortabel i Loris tilstedeværelse.
"Hey, Lori?" spurgte Reign pludselig midt i al stjernekiggeriet og den fortsatte nussen af fyrens skuldre. Han bed sig lidt i læben og så ned på ham, "I don't want this to sound all lovey-dovey or obsessed or anything but if you're really in trouble with that house-thing, I could move in with you. Not forever, of course, just until you made up your mind about whether you wanna sell it or find a roommate or whatever. I could pay some of the rent and help you clean and stuff." Reign hævede spørgende et øjenbryn og stoppede lige så stille masseringen, "I won't blame you if you say no, it's just an offer. Really."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum