Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Lori
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Valentine
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Natalie
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Jake
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Katrina
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Sean
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Lenore
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Renata
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 
Edgar
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba13Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba14Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

2 deltagere

Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Nephthys Lør 11 Mar 2017 - 19:12

Ohøj i dejlige mennesker!

Jeg står i den situation, at jeg til start april skal flytte sammen med kæresten i en ny lejlighed - og 31/3-1/4 er jeg i Nyborg til et årsmøde. Tiden er lidt presset, og jeg prioriterer mine emner lidt spøjst. Jeg skynder mig med emnesvar, men der er også en del at tage sig af med flytningen Smile

Bare så i ikke tror i er glemt Smile

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Gæst Lør 11 Mar 2017 - 20:11

No problem, take your time. There is no rush with our topic at least Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Sean Lør 11 Mar 2017 - 20:12

God fornøjelse!

Jeg er her jo stadig, når du "er tilbage" Wink As always <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Nephthys Lør 11 Mar 2017 - 20:31

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - tak for forståelsen Smile jeg regner med at svare i aften eller i morgen Smile

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - det ved jeg, Darling Smile vi to hænger lidt på hinanden Wink

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Nephthys Søn 26 Mar 2017 - 21:30

Opdatering:

Jeg har ikke så meget tid til UW de kommende dage, desværre :/

I morgen skal jeg mødes med min projektgruppe, og være tovholder for 8 timers arbejde omkring formulering af projektets problemafgrænsning og problemformulering. Jeg kan ganske sikkert sige at Panodil og Koffein bliver mine bedste venner...

Tirsdag skal jeg så pakke lejlighed, og 16.00 skal jeg sidde på en færge til Odden for at være sammen med mine forældre.

Fredag skal jeg med min storebror til HK Landsmøde og Årsmøde for Administrationsbachelorene på Nyborg Strand Hotel.

Lørdag skal jeg med toget fra Nyborg til Aalborg, og flytter samme dag i lejlighed med kæresten (hans familie klarer flytningen mens jeg er væk).

Jeg har en eksamen d.4/4, en eksamen d.11/4-21/4 og projekt der skal afleveres til vurdering/eksamen d.25/4.


Som i kan se, er min kalender proppet, og min ryg, mit hoved og mit energiniveau lider.. xD Så, send mig lige nogle positive tanker når jeg allerede i morgen går igang med det jeg ser som den mest hektiske uge! Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Gæst Søn 26 Mar 2017 - 22:39


Wow, that's quite the full plate you have there ^^

well like i said earlier don't think about our topic, just focus on your life I hope everything works out great for you! c:
Good luck on everything and just let me know if you need help with anything, ill do what i can ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist) Empty Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum