Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)
Jeg står i den situation, at jeg til start april skal flytte sammen med kæresten i en ny lejlighed - og 31/3-1/4 er jeg i Nyborg til et årsmøde. Tiden er lidt presset, og jeg prioriterer mine emner lidt spøjst. Jeg skynder mig med emnesvar, men der er også en del at tage sig af med flytningen
Bare så i ikke tror i er glemt
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Sv: Lidt mangel på aktivitet (fravær, delvist)
Gæst- Gæst
Jeg er her jo stadig, når du "er tilbage" As always <3
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] - det ved jeg, Darling vi to hænger lidt på hinanden
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
Jeg har ikke så meget tid til UW de kommende dage, desværre :/
I morgen skal jeg mødes med min projektgruppe, og være tovholder for 8 timers arbejde omkring formulering af projektets problemafgrænsning og problemformulering. Jeg kan ganske sikkert sige at Panodil og Koffein bliver mine bedste venner...
Tirsdag skal jeg så pakke lejlighed, og 16.00 skal jeg sidde på en færge til Odden for at være sammen med mine forældre.
Fredag skal jeg med min storebror til HK Landsmøde og Årsmøde for Administrationsbachelorene på Nyborg Strand Hotel.
Lørdag skal jeg med toget fra Nyborg til Aalborg, og flytter samme dag i lejlighed med kæresten (hans familie klarer flytningen mens jeg er væk).
Jeg har en eksamen d.4/4, en eksamen d.11/4-21/4 og projekt der skal afleveres til vurdering/eksamen d.25/4.
Som i kan se, er min kalender proppet, og min ryg, mit hoved og mit energiniveau lider.. xD Så, send mig lige nogle positive tanker når jeg allerede i morgen går igang med det jeg ser som den mest hektiske uge!
Nephthys- Evolved
Wow, that's quite the full plate you have there ^^
well like i said earlier don't think about our topic, just focus on your life I hope everything works out great for you! c:
Good luck on everything and just let me know if you need help with anything, ill do what i can ^^
Gæst- Gæst
» Delvist fravær
» mindre aktivitet. Fravær.
» mindre aktivitet lidt fravær
» Cimberlie Fravær/Mindre aktivitet
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine