Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
En ny begydelse EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
En ny begydelse EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En ny begydelse EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
En ny begydelse EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
En ny begydelse EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
En ny begydelse EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
En ny begydelse EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
En ny begydelse EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
En ny begydelse EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
En ny begydelse Voteba13En ny begydelse Voteba14En ny begydelse Voteba15 
Juniper
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

En ny begydelse

2 deltagere

Go down

En ny begydelse Empty En ny begydelse

Indlæg af Jake Fre 21 Apr 2017 - 15:10

Tid: lidt over middag
Dag: Tirsdag
Vejr: En blid kølig brise og ret lunt
Sted: Markedspladsen i Bronze of Time District
Omgivelser: Masser af folk og næsten ingen vagter

@Jazmin

Jake var ankommet til Dragons Peak nogle timere tidligere og var sammen med Quatermasteren Quin, First mate Jones og ti mand taget på indkøb for at finde nye forsyninger inde de skulle videre. De holdte naturligvis øje med de få vagter som gik rundt på pladsen og priste deres held. Jake havde fået øje på en som handlede med juveler og perler, og tænke på om det var noget Raco ville kunne lide. Det ente med at han gik videre. Tanken var at de skulle mødes i Aquener om et par uger, men Jake var ved at blive tosset over den ventetid. Stod det til ham, så fandt de Black Breath med det samme. Jake sukkede. Han var ved at indfinde sig med sine følelser for den anden Draconianer. Han kom hen til en bod som, som solgte skjorter og tog en op imens han prøvede at bedømme om den ville passe Raco.

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 722
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

En ny begydelse Empty Sv: En ny begydelse

Indlæg af Elizabeth Fre 21 Apr 2017 - 15:34

Påklædning

Jazmin havde ikke ligefrem en stor plan med sit liv lige nu.
Alt gik ud på at fikse og bygge et forhold op med Joshua igen, hvis det dog ville lykkedes. Netop i dag havde hun besluttet sig for at nyde livet på en anderledes måde.
Hun havde overnattet på et hotel nær Markedes pladsen i Bronze of Time District. Det var et stykke hjemme fra, men ikke nok til hun savnede det nok.
Foran spejlet, var præcis den samme genspejenling igen. Det samme triste ansigt, der havde sat sig siden Rowan havde forladt hende. Tankerne havde været siden da, på at hun skulle glemme alt om ham, men det kunne ikke lade sig gøre. Rowan havde været den første i hendes liv, hun virkeligt havde elsket og ønsket at tilbringe livet med.
'' Roomservice! '' En kvindestemme opfangede hurtigt hendes opmærksomhed. '' Kom bare ind. '' Jazmin havde allerede fået grebet fat i døren, for at hjælpe kvinden ind, da hun takkede for hjælpen.
Der gik dog ikke lang tid, før Jazmin forlod værelset.

----- Spooler lige. -----

'' Undskyld mig, jeg har et spørgsmål. '' En hånd lagde sig roligt på herren foran hende (Jack). Lugten af Dracioner havde sat sig fast i næsen på hende. Netop hendes ynglings mad, og pludseligt som hun var sulten, stod han perfekt foran hende..

((Beklagerdet dårlige svar. Sad ))

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Jake Fre 21 Apr 2017 - 15:52

Jack så sig over skulderen, stadig med skjorten i hænderne. Han så overrasket på kvinden som havde lagt sin hånd på hans skulder. "Kan jeg hjælpe dem, frøken?" Han lagde skjorten og vendte sig, så han kunne se direkte på hende. Hans blik var undersøgende, men han var sikker på at han ikke kendte kvinden. Et blik rundt fortalte ham at hans folk holdte øje med dem begge. Han så igen på hende. "De havde et spørgsmål."

((der er intet at undskylde for Smile Det var ganske fint. ))

Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Elizabeth Fre 21 Apr 2017 - 17:39

Duften af denne dragoianers blod, opfangede hende blot mere og mere. Mange bloddæmoner valgte ikke at spise denne race,
da den alt for ofte var alt for varm for dem, men lod man blodet blive opbevaret, ville det smage himmelsk, hvis man var til stærke ting.
'' Jeg har et problem herover. Min hest ser ikke ud til at have det særlig godt og jeg har ingen ide om hvad jeg dog skal gøre. '' Det var første gang Jazmin havde fået sig selv til ting som dette, men hun havde alligevel formådet at gøre det.
'' Vil de ikke godt hjælpe mig? '' Med hastige skridt bevægede Jazmin sig tættere på stedet, som ''hesten'' stod. I virkeligheden stod der intet, men det var blot en måde at få en chance for at få lidt føde på.
Hvis Jazz havde styret, havde hun været ret ligeglad og blot slagtet dem der havde bemærket hende tage blodet fra hendes offer.
Men særlig betød Jazmins evne en del, i forhold til hendes føde.
'' Stop. '' Jazmin lagde hurtigt hænderne på Jack, og så ham dybt i øjne. Der var ikke længere ingen ting, men hest var pludseligt dukket op. Jazmin kunne stadig intet se, men evnen til at kontrollere andres sind, var noget af det bedste i hendes liv.
'' Kan du gøre noget? '' Hendes stemme lød bekymret. Hendes rigtige hest Star, stod opstaldet i Jazmin og Fays rigtige hus i Firewood Villagde. Det var et stykke tid siden hun havde været på besøg,
men hun savnede sin hest mere end noget andet. Selvfølgelig også James.

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Fre 21 Apr 2017 - 18:37

Jake lagde hovedet en smule på skrå og så undersøgende på hende. Hans pirat instinkt advarede ham om at alt ikke var normalt. Og da hun begyndte at bevæge sig væk med hastige skridt, hævede han det ene øjenbryn. Quin kom over til ham og hviskede til ham."Alt vel, kaptajn?" Jake rystede på hovedet og så kort på sin Quatermaster. "Jeg ved ikke hvad det er, men der er et eller andet lumsk ved hende. Hold øje med hvor jeg bliver ført hen. Og grip ind, hvis i kan." Quin nikkede forstående og gjorde signaler til de andre, imens Jake roligt gik efter kvinden imens han var på vagt overfor alt. Hans folk begyndte at samle sig i nærheden, dog uden for hendes synsfelt så vidt muligt.
Jake så efter sine folk igen og standsede bredt op, da han hørte hendes stemme ved siden af sig. Han var kommet tættere på end han havde regnet med. Han bandede indvendigt. Han mærkede hendes hænder på sig og så per refleks i retningen, med det resultat at han så direkte på hende. Han prøvede at trække sig væk, men et eller andet forvirrede hans hoved. For nogle få sekunder siden havde pladsen bag hende være tom, men nu stod der en hest, som så ud til at have det dårligt. Han rynkede brynene. Alle hans alarmklokker ringede, men noget prøvede at bedøve dem. Han åbnede munden for at svare, men et enkelt pift var alt hvad der lød.
I løbet af få sekunder var der i tolv mand omkring ham og havde skubbet ham et stykke baglens. Quin stak Jake nogle lusinger for at få ham ud af den trance han måtte være i. Jakes øjne var letter slørret, og slagene fik ham til at blinke. "Hvad skete der?" Han tog sig til kinden og Quin så meget betynget ud, men Jake nøjedes med at klappe ham på skulderen med den anden hånd. Derefter så han på kvinden men holdte blikket rettet imod hendes bryst, imens han sagde med stram stemme. "Hvad er det du vil med mig? Svar mig nu og jeg skåner dig." Mændene havde deres hænder på deres våben, klar til at trække dem, hvis Jake gav orderen.

[halv delen af mændene er samme race som Jake - beklager at jeg glemte at skrive det i et af de tidligere indslag..]

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Søn 23 Apr 2017 - 13:40

(( Det er helt okay))

Jazmin havde blot lige fået manden med sig, og var allerede blevet opdaget i hendes ondegerning, da flere mænd greb fat i hende. Jake så ikke ud til at reagere med det samme og det havde været en af de første gange Jazmin havde oplevet en person bryde ud af hendes transe. '' Jeg beklager. Normalt er dette ikke måden jeg jæger på, men min sult er blevet større dag for dag. Hvis i tror,
at få mænd som jer, kan klare en dæmon som mig, så tro hellere om. ''
Et irriteret blik havde sat sig på hendes læber i mellemtiden.
Jazz ville ikke engang havde forklaret sig yderligere, hun var blot gået igang med at forsvarer sig så meget som hun overhovedet ville kunne. '' Hør, jeg elsker Dracoianer blod, så hvis bare jeg må smage en lille smule.. '' Jazmin havde allerede hænderne fremme imod Jake, med tænderne fremme også. Præcis som hvis en vareulv og vampyr var blandet, istedet for kun at have 2 skarpe hjørnetænder, havde hun 6.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 14:20

De ti mænd, som bestod af en blanding af seks dracoianer, to vareulve og to mennesker, stillede sig i vejen for hende, så hun ikke kunne nå deres Quatermaster Quin og deres Kaptajn, begge draconianer. Jakes øjenbryn blev mere skrå, da han blev mere irriteret og forsatte med at stirre på hendes bryst. Han fnøs. "Dæmon. Som om jeg frivilligt gav blod. Må jeg være fri." Mændene gjorde klar til at trække deres våben, ligeså snart hun trådte hen imod dem. Varulvene knorede advarene til hende. "Bliv hvor du er. Os kommer du ikke forbi. Ingen røre vores kaptajn." De andre mænd brummede deres medhold. Jake forsøgte at finde frem til en plan, som gjorde at de alle slap med livet i behold. Men hvem vidste hvor meget blod, demonen ville tage hvis hun først fik lov til at tage lidt...

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Søn 23 Apr 2017 - 16:59

'' Hør, jeg ønsker ikke at tage noget. Jeg ønsker at blive givet noget. Ingen siger nogle skal dø, men det ender det sikkert med, hvis jeg ikke snart for noget mad. Og køtere? Spar jeres knurren.
Den virker ikke her. ''
En irriterede knurren blev vendt tilbage imod dem. Menneskerne kunne ligeså godt trække sig tilbage, for de ville dø med det samme, hvis de ønskede kamp. '' Lad mig nu bare lige få en samtale med Jake alene. '' Jazmin havde observeret navnet i hans minder og derved lært det. '' I er velkommen til at være tæt på,
men jeg ønsker at tale med ham i en stemmeleje hvor vi kan gøre det uden nogle lytter. Jeg skader ham ikke, det lover jeg jer. ''
Selvom Jazmin var den af personlighederne der altid holdte hvad hun lovede, var der en del af hende, som sagde hun skulle gøre det modsatte.
Jazmin rettede hurtigt blikket imod Jake igen. Samtidigt med Jazmin forklarede nogle forskellige ting hun øskede at tale om, brugte hun endnu engang hendes evne. Ingen ville kunne ligge mærke til det.
(Jake bliver ikke forelsket i hende, men han ser den person han nære og ønsker mest i sit liv, tæt på hans krop, som hende istedet. Men istedet for at kalde personen det rigtige navn,
kalder Jake ham/hende Jazmin. Som om Jazmin var den person Jake elskede mest.)
'' Ønsker de at tale med mig? '' Forhåbentligt havde ingen af dem opdaget noget, men man viste aldrig.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 17:37

Mændene bakkede tættere på Jake og Quin for at beskytte dem. Selv om Jake havde holdt sit blik ved hendes bryst, var der sket et eller andet. Han rynkede brynene. Han så ikke længere kvinden, men den mand han begærede med hele sin sjæl. Det mærkelige var bare at han ikke kunne huske hvornår han skulle være kommet.. Igen var hans instinkter vågnet. Der var noget som ikke gav menig. "Hvad vil du tale med mig om?" Hans stemme var forvirret, hvilket fik mændene til at gå tættere på deres kaptajn. Quin prøvede igen med at give ham et par lussinger, men det var ikke nok denne gang. Quin så i retningen af hende. "Hvorfor skal det være ham? Kunne du ikke bruge en anden? Så længe det er det blod du ønsker?" Han viste at han satte sit liv på spil, men det var også hvad han havde svoret da han blev optaget i besætningen på Draconia.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Søn 23 Apr 2017 - 18:22

'' Hør, hvis jeg havde ønsket at såre nogle af jer, eller på et andet sprog, gøre nogle af jer ondt. '' Jazmin tog en kort pause inden hun forsatte sin sætning. '' Så havde ingen af jer haft en chance for at stoppe mig og det ved selv de klogeste af jer. Jeg ønsker at tale med Jake, så lad mig tale med ham. '' Man kunne tydeligt høre hvordan stemmen var gået fra at være den bløde Jazmin, til at være den ellers ret ondskabsfulde og sarkastiske Jazz. Øjenfarven havde også ændret sig, men sjælendt lagde folk mærke til det. Egentlig var Fay en af de personer i Jazmins liv, der havde lært at leve med Jazz og Jamie samtidigt. '' Jeg har en masse ting at tale om. Blandt andet din elskede Raco. '' Et ondskabsfuldt smil havde roligt sat sig på Jazz læber. Hvis folk ikke kendte til hende, ville de blot tro det var sjovt, men Jazz var ganske alvorlig i hendes udtalelser.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 18:52

Jake snappede efter vejret. Raco... Mere skulle der ikke til. Jake rystede på hovedet, og så skulende på hende. "Tanke kontrol." Han spyttede ordet ud som om han kunne slippe af med den dårlige smag han følte at han havde i munden. Han så over på Quin. "Hvordan med forsyninger? Kan vi undvære dem her fra?" Quin rystede på hovedet. "Kun hvis vi kan klare os på en kvart ration." Jake sukkede. Han hadede at sulte sine folk. Han så over på Jasmin, og hadede sig selv for en stun. "Du ønsker blod fra Draconianer. Men jeg har faktisk hørt fra andre at vores blod er for varmt eller stærkt for jer. Og hvorfor lige netop mig?" Han så afventende på hende, med armene ovre kors.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Søn 23 Apr 2017 - 19:04

'' Tankekontrol er en effektiv evne. Den kan klarer sig igennem mange oplevelser og problemer. '' Et smil satte sigr roligt på hendes læber. Ikke det irriteret eller ondskabsfulde som hun plejede,
men et mere sarkastisk et denne gang. '' Jeg elsker stærkt mad.
Det gør man føler sig varm inden i, når man er kold hver dag.
Og normalt nyder jeg min mad under sex. Jeg har ikke planer om at slå dig ihjel, for at få min føde, men det kan ende sådan. Jeg kan let skaffe jer mad. Min gård er fyldt op med mad, men jeg lever kun en person der. I kan få en smule tilgengæld for dit blod? ''
Var hun virkelig ved at handle sig frem til sin egen føde? Det var ikke en Jazz man havde set før, men hvem vidste om hun overhovedet holdte de ting hun lovede. Normalt fik hun dræbt de person hun lovede en masse ting, før de kunne indfrie deres gæld.
Jazz trak hurtigt sin krop til sig, og bevægede sig roligt imod Jake,
der var ingen alarmer der ville slå i gang hos de andre, hvis de tænkte ordenligt. Med en kort bevægelse imod Jakes øre, lod hun sin stemme blive til den laveste hvisken, folk ikke vil høre, med mindre det var dem hun hviskede til. '' Raco får intet at vide. '' Et lille grin forlod hendes læber, da hun trak sig væk. Hun elskede at pirre sine 'ofre.' Stille gik hun rundt om ham, med en finger på hans overkrop, snorren rundt ham. '' Så, hvad bliver det til? ''

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Søn 23 Apr 2017 - 19:57

Han rynkede brynende endnu mere, men lyttede høfligt til hendes ord. Dog blev han helt kold, da han hørte hvordan hun normalt nød sin mad. Han begyndte at knurre arrigt. "Ved Hydra... Det kan du godt glemme alt om. Kvinder interessere mig ikke." Da hun hviskede, blev hans øjne mørke af vrede, huden fik et brunligt skær og negle blev længere. Han greb hende om den arm, hvis finger rørte hans overkrop. Han kneb øjnene sammen og knurrede af hende. "Glem det kvinde. Jeg sagde at jeg ikke er til kvinder. Quin. Få nogle af folkene til at skaffe de mest nødvendige forsyninger, vi sejler inden solnedgang." Han så på kvinden imens han gav ordren. Mændene hørte ordren og halvdelen forlod dem. Tilbage var de fem Draconianer og Quin.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 24 Apr 2017 - 11:53

'' Oh, så kvinder interessere dig ikke? '' Et lille ondskabsfuldt grin forlod hurtigt Jazz's læber. Homoseksualitet var set meget ned på og oftes noget folk holdte for sig selv. '' Jeg kan gøre livet surt for dig elskede. '' Et kærligt og alligevel ikke så kærligt klap lagde sig på Jakes skuldre.
'' Du har kun gjort det sjovere for mig nu. '' Det samme ondskabsfulde smil, sad fast på hendes læber.
Selvom Jazmin selv var til begge køn, var det intet hun gik og råbte op om, hver eneste gang hun havde været sammen med en kvinde.
De fleste havde også en stor tro til hendes sekualitet var til mænd.
Hun havde et barn og var dybt forelsket i en mand. Hvordan skulle hun dog være til sit eget køn?
'' Jeg giver dig et forslag mere. '' Hun var egentlig ligeglad med hans følelser. Det sad ikke til Jazz at bekymre sig om andre, med mindre det var Fay, Joshua eller Rowan. '' Du kan enten følge med, eller jeg kan gøre livet surt for dig. Så surt, at du er tvunget til at blive på vand til den dag du dør. Er det noget du ønsker? '' Det samme ondskabsfulde smil sad fast på hende. Hun nød kun at se hvordan han ville lide.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 12:27

Jake knorede så kraftigt at alle som stod inden for et område af fem meter, nervøst så i deres retning. Han øjne blev mørkere og hans negle blev lidt længere. Vinden begyndte at tage til og vivlede rundt om dem, hvilket blot gjore folk mere bange for at være i nærheden af dem. Jake greb kvinden hårdt i håret og snærrede. "Hvor våger du at true mig?" Han var virkelig tæt på at miste kontrollen over sig selv, og det gjore ikke sagen bedre at hun bare stod og smilede ondskabsfuldt. "Som om jeg skulle være bange for en demon." Han spyttede ordet demon ud som om det havde en ekstrem dårlig smag. Hans mænd, der iblandt Quin, trak deres våben halvt, men blev afbrudt af råb fra vagter i nærheden. De skyndte sig at skubbe våbnene tilbage, men blev ved deres kaptajn. Quin så nervøs på Jake. "Vi er nød til at komme væk her fra. Om lidt vrimler det med vagter." Jake hørte ham godt og knorede dybere. Han hjerne kørte på højtryk for at finde en løsning på problemet. Hun havde ikke i sinde at droppe sin jagt på hans blod. Men hvorfor var det lige hans, hun var fikseret på - det viste han ikke. Quin havde tilbudt sit, men hun havde sagt nej. Måske duftede han anderledes end de andre af hans art. Han kunne ikke slippe af med tanken om at han var nød til at give hende hvad hun ønskede. Men han havde heller ingen sikkerhed for at han slap væk med livet i behold.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Man 24 Apr 2017 - 15:07

Måske var den del af Jazmin, der blev bragt op i Jazz, for ikke at gøre Jake noget. Hvis Jazz havde tænkt på sin helt egen måde, han hun flået hovedet af hvem som helst for at mene hun var svagere end dem og for at røre hendes hår.
'' Du burde være bange. Jeg er ældre, det betyder også stærkere og klogere end dig. Det betyder jeg kender de typiske dracoianer teknikker for kamp. Jeg kender hvert et smuthul. '' Det irriteret blik sad fast på hende, da hun trak håret tilbage.
'' For det andet. Så lad være med at ødelægge mit hår.. '' Jazz hånd, greb hurtigt fat om Jakes hals, med den slags strammelse der gjorde han i hvert til fald ikke trak vejret ordenligt, men skulle give efter det.
'' Hvis nogle af jer nærmere jer mig, eller ham. Skal jeg sørger for han ikke lever en dag mere som dracoianer. '' Jazz vendte sig om imod stien hun var kommet fra tidligere. Hun kunne tydeligt mærke hvordan irritationen spredte sig i hendes krop.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Man 24 Apr 2017 - 16:58

Med et hurtigt spring var Quin inde foran Jake. Han bed kvinden i hånden og skubbede Jake væk. De fem draconianer var ikke sene til at løbe i den retning som de var kommet af. De sørgede for at få Jake med, selv om han ikke var meget for at lade Quin i stikken. Men han viste også at folkene heller ville ofre sig end at miste deres kaptajn.

De to vareulve, to mennesker og den ene draconianer fra besætningen var ved at samle de sidste forsyninger, da de hørte balladen. De fik gjort sig færdige og gemte sig i folkemængden, for at holde øje med deres Quatermaster.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Elizabeth Tirs 25 Apr 2017 - 16:57

Måske var dette blot et tegn på Jazmin ikke skulle være dette sted. Selvom hun hjertens gerne ville have sin dracoianer føde, så måtte hun også erkende at det måske ikke var smart at lege mere med ilden.

Roligt vendte hun om på begge ben og forlod stedet.
((OUT ))

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Jake Tirs 25 Apr 2017 - 17:32

Quin stod og så overrasket efter kvinden, da hun bare valgte at gå. De tilbage værende mænd kom over til Quin og sammen vendte de roligt tilbage til skibet, hvor de fortalte Jake hvad det var endt med.

Som lovet satte Jake kursen ud på vandet ved solnedgang. Og turen imod deres næste stop blev sat.

((OUT))

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum