Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Sophisticated Beasts
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Sophisticated Beasts
- Efter en hel del tid, er to af mine bedste veninder og jeg ENDELIG blevet færdig med denne nye tekstbaserede rollespils-side, som nu kan blive erklæret for ÅBEN!
Sidens historie og plot:
Historien
Den Nye Civilisations Begyndelse, Øen Triaxhy Aercal, År 1612
Hele verden fejrer nu, at alle de overnaturlige væsner, der hidtil har plaget menneskeheden, er fordrevet! Selv dem, der skjulte sig som mennesker, er enten blevet henrettet eller jaget væk fra al civilisation. Der er nu kun få overnaturlige eksempler tilbage, og de dør langsomt én efter én af forskellige årsager. Da der kun er meget få tilbage - omtrent 1 eller 2 af hver race, beslutter de overlevende sig for at slå sig ned på en af de vulkanske øer, der næsten er helt øde, og hvor der kun bor ekstremt få mennesker. Den lille koloni af mænd og kvinder, som allerede havde bosat sig der, blev enten dræbt af de overlevende, brugt som føde eller holdt som slaver til når der skulle fødes nye afkom, så de overnaturlige gener ikke ville uddø.
De overnaturlige væsner begyndte at bygge 1 hovedstad og 3 mindre byer, som de i fremtiden skulle kunne færdes fuldkommen frit i. De 4 byer blev opført fra ingenting over præcis 400 år, og nu da de er færdige, er øen klar til at blive brugt!..
---
Personalet (mine to veninder og jeg) håber, at i vil tage imod siden med åbne arme, og have en rigtig god tid derinde! (Og glem nu ikke at vise siden til jeres rollespils-elskende venner! ;D)
Alt hvad du behøver at vide om siden, står derinde. ^^
Mange kærlige hilsner fra Personalet. ♥
Gæst- Gæst
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata