Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
do you think this is me //Rosey//
Side 1 af 1
do you think this is me //Rosey//
omgivelser: mange folk der handler ulovligt fugle sang
vejre: over skyet med en dejlig sommer brise
sted: blodøerne Minotaris
tid: eftermiddag sommerferie
Azriel kom flyvende eftersom han hadet at sejle med fremmede mod disse øre han kom her for nogen år siden men smuttede efter som han ikke kan lig slaverig og andre ting der sker på den her ø. han startede med at lande mens man kunne se hans lyse vinger. han hadet nogen sorte bukser på en sort kappa hætte trøje og en hvid t-shirt der sad stramt på kroppen så man kunne se at han hadet muskler. han landet forsigtigt mens der kom en let brise der fik hans lange sort brune hår rundt i luften. man hørte et bump på jorderen da hans fødder rørte jorden han regnet ikke med der var nogen der hørte det han kigget lidt rundt og tog hans hætte over hovdet han var der kun ved at løse alle problemer her han skulle ikke finde nogen nye venner eller det er ikke menigen at han skal det. der var nogen der solgte slaver måske skulle han købe nogen han så der var en lille pige hun var vel kun der omkring de 17 år han lukkede øjnene for ikke at dræbe dem alle sammen og få alle racer efter sig selv om der nogen af dem der nok ville være med ham og imod det han gik videre imod byens kirke han regnet ikke med der var nogen i kirken så han gik stille ind tog sin hætte af og gik imod alteret satte sig på knæ og begyndte at bede lidt mens han tog hans kors som han hadet rundt om halsen og lavet korset tegn kigget lidt op på det billede der var der med et had i blikket "jeg skal nok få ramt på dig og alle de andre" hviskede han stille for ikke nogen skulle høre ham
vejre: over skyet med en dejlig sommer brise
sted: blodøerne Minotaris
tid: eftermiddag sommerferie
Azriel kom flyvende eftersom han hadet at sejle med fremmede mod disse øre han kom her for nogen år siden men smuttede efter som han ikke kan lig slaverig og andre ting der sker på den her ø. han startede med at lande mens man kunne se hans lyse vinger. han hadet nogen sorte bukser på en sort kappa hætte trøje og en hvid t-shirt der sad stramt på kroppen så man kunne se at han hadet muskler. han landet forsigtigt mens der kom en let brise der fik hans lange sort brune hår rundt i luften. man hørte et bump på jorderen da hans fødder rørte jorden han regnet ikke med der var nogen der hørte det han kigget lidt rundt og tog hans hætte over hovdet han var der kun ved at løse alle problemer her han skulle ikke finde nogen nye venner eller det er ikke menigen at han skal det. der var nogen der solgte slaver måske skulle han købe nogen han så der var en lille pige hun var vel kun der omkring de 17 år han lukkede øjnene for ikke at dræbe dem alle sammen og få alle racer efter sig selv om der nogen af dem der nok ville være med ham og imod det han gik videre imod byens kirke han regnet ikke med der var nogen i kirken så han gik stille ind tog sin hætte af og gik imod alteret satte sig på knæ og begyndte at bede lidt mens han tog hans kors som han hadet rundt om halsen og lavet korset tegn kigget lidt op på det billede der var der med et had i blikket "jeg skal nok få ramt på dig og alle de andre" hviskede han stille for ikke nogen skulle høre ham
Gæst- Gæst
Sv: do you think this is me //Rosey//
nogle kom inden for med en pige i et halsbånd og man kunne se hun havde grædt, ''din lille møg unge kom så med der var en grund til vi skulle bruge dig'' sagde han og greb fat om den lille sorthåede piges ansigtig, pigen havde tåre i sine øjne det var første gang hun havde grædt i årevis, hun så på den unge fyr, *hvad laver han her jeg skal væk her fra jg hader alt det der kristne ting* tænkte hun og så på dem som holdte hende fast... fyrene smilede.. ''hvad laver du her din åndssvage taber'' råbte han og grinede ondt, og holdte fast i roseys hår...
Gæst- Gæst
Azriel kigget lidt på dem der lige hadet kommet ind de sagde noget men han hørte ikke rigtig efter, han holdte mest øje med hende pigen ved siden af "taler i til mig" sagde han og vente sig helt mod dem han holdte øje med dem alle sammen mens han kunne mærke de ikke skulle tirrer ham ikke her inde han gik en smule tætter på "hvorfor er hun bundet" sagde han mens hans blik blev kold og morderisk han følte en vrede han aldrig hadet følt før han så bare på dem mens han kigget på pigen "hvem er du enlig" sagde han til pigen mens han tørrde hendes tår væk
Gæst- Gæst
den lille pige så på ham med et smil på sine læber, ''jeg hedder rosey, og de har holdt mig fanget fordi de har købt mig, selv om jeg ik er slave'' sagde hun, hun så op på den unge fyr foran sig....
den unge fyr skubbede ham væk fra rosey, ''du rør ik vores lille slavepige'' sagde han med et ondt grin og så på dem med et smil på sine læber og så på dem med et smil på sine læber...
den unge fyr skubbede ham væk fra rosey, ''du rør ik vores lille slavepige'' sagde han med et ondt grin og så på dem med et smil på sine læber og så på dem med et smil på sine læber...
Gæst- Gæst
han sukkede en smule "i ved vel godt at guderne ikke tillader i vanære dem ved at holde en lille pige fanget mod hendes vilje" sagde han mens man kunne se blodtørsten i hans øjne hadet begyndte at svuldme op i ham, "hyggeligt at møde dig... mit navn er Azriel" sagde han bagefter mens han ikke så på de mænd der holdte hende han smilte bare til hende for at være venlig. han rejste sig helt op og så på mændne "lad mig se" sagde han og tænkte lidt på om han skulle dræbe dem foran guderne eller om han bare skulle lade dem være og lade den stakkels pige lide der var jo ikke rigtig noget at tænke over han vidste han hadet brug for flere og et rygte og tjenester for at nå sin drøm "hvordan har i fået hende" sagde han efter nogen minuter i stilhed mens hans kolde blik blev lige som flammer mens hans hænde begyndte langsomt at blive varme på grund af solens varme stråler der rørte hans lyse hud
Gæst- Gæst
Mænene grinede ondt, og hev i halsbåndet ''hun blev solgt af en eller anden fyr og hun er da en hot lille sag jeg godt kunne lege lidt med, hun er min lille tjæner'' sagde han med et grin og så på fyren, ''hvorfor spørg du overhovede'' spurte han...
rosey hostede højt og holdte for sin hals og så på ham.
rosey hostede højt og holdte for sin hals og så på ham.
Gæst- Gæst
Azriel blik forvandlet sig til vrede "har i tænkt jer at behandle hende sådan her inde" sagde han med et smil de vidste måske ikke det var gudernes hjem som man kaldte det og han var stadig en engel og som sagt respecter han mere sine fjender end hans venner. han kigget på pigen "hvordan blev du solgt som slave" sagde han mens hans blik blev varmt igen mens han smilte til hende man kunne se han hadet aller mest llyst til at dræbe dem men lod være på grund ag pigen
Gæst- Gæst
pigen så på ham, ''de studerede mig også rørte de ved mine former, jeg var bare legetøj'' sagde hun og rødmer blidt og roligt over og så væk og sukkede og så ned i jordern...
//sorry lidt krea svigt//
//sorry lidt krea svigt//
Gæst- Gæst
han sukkede lidt før han tog fat i hals bundet snor og smeltede det over, "lad pigen gå nu" sagde han mens der var en aura af blodtørst over ham han venstre arm begyndte at gå ild i mens han anden tog fat i pigen hurtigt om bag sig for at beskytte hende han gik lidt til bage med et smil "gå eller dø" sagde han mens han holdte sin venstre arm mod dem strakt mens ilden gik op på hans arm han tog en dyb indånding for at kunne holde fokus han holdte den lille pige tæt ind til sig for at de ikke skulle tage hende "bare rolig du skal ikke være bange" sagde han og smilte til rosey
Gæst- Gæst
mændene grinede og tog deres ting og så på dem og kastede en kniv i ham, ''din idiot hun er vores jeg har ik spildt mange penge på ingen ting'' sagde han vred... rosey gispede og holdte for sin mund, ''er du okay?'' spurte un bekymret...
Gæst- Gæst
Azriel flyttede rosey væk mens han trak kniven ud af ham selv, hvad er det for et svagt kasy" sagde han mens han kastede en flamme mod en af dem mens han hurtigt stak den anden i halsen og så dem begge enten brande han kunne næsten ikke mærke sårdet op grund af vreden i ham
Gæst- Gæst
rosey gemmer sig langt væk fra dem, hun så væk fra dem med bange anelser, hun så åp ham med et smil på sine læber og holdte for sig selv, hun holdte om sig selv *han er lidt skræmmende* tænkte hun for sig selv med et smil på sine læber...
Gæst- Gæst
Azriel pustede lidt ud som om det bare var opvarmning "hader slave sælger" sagde han stille mens han holdte sig for brøstede så hans blod ikke flød over, han satte sig lidt ned han kunne så småt at mærke smerterne "er du okay" sagde han stille mens han bare smilte som om det her bare var ngoet der skete ofte i hans liv. hun så lidt bange ud synes han "håber ikke jeg skræmte dig" sagde han lidt bagefter mens han rejste sig op og bare smilte til hende. han tog hans trøje og t-shirt af mens han tog sin hvide t-shirt og bandt den rundt om hans brøst godt stramt så blødningen i steg. "det burde klare det" sagde han stille til sig selv mens han tog sin trøje på igen
Gæst- Gæst
hun kom frem og så på ham, ''er du okay?'' spurte hun med et smil på sine læber, ''lidt skræmte du mig'' sagde hun blidt og slappede af og så på ham, hun var lidt nervøst for hvad hun skulle gøre, hun så på sine hænder der stadig var bundet, ''gider du hjælpe mig fri'' sagde hun stillle...
Gæst- Gæst
han kigget lidt på hendes fine hænder, det ville være en skam hvis hun ikke kom fri han "jeg okay jeg er vant til det" sagde han mens han rejste sig op og bandt hendes hænder fri "klare du det" sagde han stille mens han kigget på mændene der lå døde på gulvet han sukkede lidt de var ikke nogen trussel mod ham
Gæst- Gæst
hun krammede ham, ''ja mange tak'' sagde hun med et smil på sine læber, hun så på de døde fyre, ''de er dumme tumper jeg ville ønske jeg selv kunne ha gjort det''s agde hun og så på ham, hun slappede faktisk af sammen med ham af en eller anden grund...
Gæst- Gæst
han smilte lidt mens han ømede sig lidt da hun krammede ham, "vil du have noget at spise jeg giver" sagde han efter som hun nok ikke havdet fået noget at spise i lang tid. han samlet kniven op og tog sat den i ene af bænkene han vente sig om mens smilet på læberne kom frem "vil du med" spurgte han hende om med et smil
Gæst- Gæst
hun nikkede ''okay det vil jeg gerne'' sagde hun glad og smilede mod ham ''undskyld omkring jeg krammede dig for hårdt, hun så på ham og slappede af og så ned i jordern.... hun så på sit hår, ''jeg ved jeg også snart skal i bad jeg stinker'' agde hun trist...
Gæst- Gæst
han smilte lidt, "det iorden" sagde han mens han så lidt på hende han tænkte lidt hvordan han kunne hjælpe hende med det "ved du om der er et hotel eller noget i denne her by" sagde han stille mens han tænkte lidt
Gæst- Gæst
hun rystede på hovede og så på ham, ''jeg har ik været her i byen i lang tid'' sagde hun med et smil på sine læbner og rødmer, hun så på ham med et smil... hun så på ham, hun havde nogle få skrammer her og der og især omkring sin hals efter halsbånet, hun smilede for sig selv, selv om det skete...
Gæst- Gæst
han så lidt på hende med et smil, "kom med vi må nok heller få dine sår renset" sagde han stille mens han gik ud af kirken han så lidt omkring for at se om der var noget han kunne bruge han sukkede lidt mens han kigget lidt op med et blik som om det ikke var det han skule se nu "hvorfor lige nu" sagde han stille mens han gik ind i kirken igen han kigget stille efter noget han kunne bruge han kigget på vigevandet "det kan bruges sagde han mens han rev lidt af sit tøj af og dyppede det ned i vandet han gik stille hen til hende mens han tørte og renset hendes skramer lidt 'det her er ikke så godt* tænkte han mens han renset hendes skrammer
Gæst- Gæst
Lignende emner
» A new girl //Rosey//
» Lost.//Rosey//
» its my gold//Rosey//
» busted //Rosey//
» Afraid. How did we get here? //Rosey//
» Lost.//Rosey//
» its my gold//Rosey//
» busted //Rosey//
» Afraid. How did we get here? //Rosey//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine