Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Afraid. How did we get here? //Rosey// EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Afraid. How did we get here? //Rosey// Voteba13Afraid. How did we get here? //Rosey// Voteba14Afraid. How did we get here? //Rosey// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Afraid. How did we get here? //Rosey//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Afraid. How did we get here? //Rosey// Empty Afraid. How did we get here? //Rosey//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:23

Cosette lå på jorden, sammen med en anden pige. Nogle havde slæbt dem her ud. De var alene. Cosette vågnede op, hun kunne intet huske fra de seneste dage. Hun kiggede over på den lille pige som sov. Cosette var urolig, hvor var de? Dette sted kendte hun ikke og der var meget fugt i luften. Det måtte være hen på aftenen for solen brændte ikke. Cosettes sandfarvede kjole var ikke beskidt, hvordan var hun havnet her? Her var kun sand og høje klipper, det var som en dal.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Afraid. How did we get here? //Rosey// Empty Sv: Afraid. How did we get here? //Rosey//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:29

den lille pige vågnede op og så bange rundt, ''hvor er jg hvad r der sket?'' spurte hun,. hun holdte om sig selv, hnds hvide kjole var gåt en smule i stygger....

Gæst
Gæst

Afraid. How did we get here? //Rosey// Empty Sv: Afraid. How did we get here? //Rosey//

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:33

"Gid jeg vidste det men jeg har ingen anelse.." Cosette sukkede og kiggede sig omkring. Cosette var selv bange, men hun rejste sig op og gik over til klipperne og mærkede på dem. "De ikke til at klatre på vi er fanget.." Hun sukkede dybt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:41

hun så på hende, ''hvem er du?'' spurte hun bange... hun holdte om sig selv og sukkede...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:45

"Mit navn er Cosette." Svarede hun med et smil og kiggede på himlen. "Her bliver snart helt mørkt og så det for farligt til at prøve at finde hjem.." Hun sukkede. "Og hvem er du?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:49

hun så på hende, ''mit navn er rosey'' sagd ehun bange....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:50

"Bare roligt jeg gør ikke noget." Hun smilte bredt og venlig til Rosey.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:54

hun så på hende ''vi må væk her fra'' sagde hun bange...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:57

"Ja det ved jeg." Svarede hun bange. "Men når solen står højt imorgen er det meget nemmere at se."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:04

hun så på pgen, ''men det er jo farlig om nattn'' sagd ehun bange...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:14

"Det ved jeg. Men jeg tror jeg har nok energi til at forsvare os hvis det bliver nødvenligt." Hun smilte til Rosey og kiggede op på himlen, der ville om få minutter være helt mørkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:32

hun så på hnde, ''godt jeg kan se i mørke'' sagde hun...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:58

"Kan du?" Svarede hun overrasket og forvirret. "Sejt. Men hvordan?" Hun lagde sit hoved lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:14

hun smilede. ''fortæller jg når vi ikke er i fare'' sagd ehun med et smil...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:20

"Okay?" Svarede hun lidt mindre forvirret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:24

hun smilede stille og sån på hende med et smil...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:32

Hun åndede lettet ud. Mørket var faldet helt på, hun Cosettes lyselver hud lyste lidt op. (Lyser lidt på fordi hun jo er blanding. Hun ved det bare ikke.)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:40

rosey smiler, ''fedt en levend lygt'' grined ehun for at drille...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:41

"Haha meget morsomt." Hun grinte af sig selv. "Så skal du se min mor, hun lyset helt op. Men det kræver energi." Hun grinte stadig af sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:45

hun smilede stille. ''hehe'' sagde hun sødt med et smil på sine klæber...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:48

Hun satte sig ned ved siden af Rosey. Hun kørte sin hånd hen af jorden og ramte en sten som lavede en dyb rift i hendes håndflade. Den søde duft af lyselver og Shapeshifter kom i luften. "Av" Hun tog sig til sin hånd. "Nå det bare en rift." Hun trak på skulderen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:21

rose holdte for sin næste og flyttede sig og holdte sig fra hende og rev sin trøje i stygger og kastede det hen til hende, ''tag det og vikle det om din hånd'' sagde hun og så væk...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:27

"Er du okay?" Hun tog stoffet og vilkede det om sin hånd. "Er alt okay?" Spurgte hun og troede at de havde noget at gøre med hende som person.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:29

hun så på pigen og nikkede, ''jeg jeg er bare ikke så god til det med blod'' sagde hun og så på hende... ''undskyld'' sagde hun..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:31

"Det gør ikke noget.." Hun bandt en knude op stoffet og kiggede op på den mørke himmel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum