Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba13Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba14Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!

5 deltagere

Go down

Hvornår kan du være med til UW meetup?

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba1335%Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba15 35% 
[ 6 ]
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba1324%Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba15 24% 
[ 4 ]
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba1318%Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba15 18% 
[ 3 ]
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba1323%Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Voteba15 23% 
[ 4 ]

Totale stemmer : 17
Tilbage

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Empty Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!

Indlæg af Micah Man 6 Aug 2018 - 11:17

Ja, nu skal vi jo til at kigge på datoer, så jeg har nogle konkrete dage at spørge foreningens ledelse om Smile

Jeg har udviddet 'rækkevidden' af datoer... Og så spørger jeg om de to weekender vi får flest på. Smile

Så stem, stem, stem! <3 (der er ikke medtaget sidste weekend i månederne, da der her ligger en fast vampire live kampagne, hvorfor vi ikke kan få huset der Smile )

Forresten er det de her lokalet vi kan være i. Billederne er taget en dag der var rigtig godt gang i vores rollespils forening (der hedder Føniks) Very Happy

Udover hvad I kan se her er der ofc toilet, plus der også er et lille køkken med køleskab og mikroovn. Der er også nogle få tallerkener og sådan, som man selvfølgelig godt må bruge, bare man vasker op efter sig selv. Smile

Adressen på stedet er Nørregade 60, 5000 Odense C - og det er kun 100 m fra Odense banegård. Man går over på den anden side af vejen, drejer i krydset, og så ligger det på højre hånd Wink

EKSTRA INFO Smile :

Af indkøbsmuligheder ligger der en fakta lige på den anden side af vejen, og 5-8 minutters gåtur væk ligger der en Netto. Derudover ligger der en MASSE mad muligheder lige omkring - bare på banegården er der baresso, 7-11, sunset boulevard, mcdonalds, chinabox, durum, en bager og the food stall (bland selv salat og sandwich to go). På selve vejen bygningen ligger på er der endnu et sted med salat/sandwich, endnu et durum sted, og ogå et par pizzeriaer, samt to slik butikker.

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! 31265310

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! 31318010

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! 31398110

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! 31250410

Sidst rettet af Micah Man 6 Aug 2018 - 20:32, rettet 1 gang
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Tilbage til toppen Go down

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Empty Sv: Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!

Indlæg af Elizabeth Man 6 Aug 2018 - 17:07

Jeg tror at det ville være bedst hvis de var de første dage i måneden, fordi der har folk penge og mulighed for at kunne give et beløb til mad selvfølgelig

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning! Empty Sv: Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!

Indlæg af Sean Man 6 Aug 2018 - 17:14

For mig betyder det intet, om det er først eller sidst. Jeg ved ikke hvordan mine planer er til den tid...Så...I princippet siger jeg vel ja til alle...xD

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Katrina Man 6 Aug 2018 - 17:25

Very Happy Jeg ved endnu ikke hvordan det kommer til at være med arbejdet og strålebehandling - men som Sean skriver: "Så...I princippet siger jeg vel ja til alle...xD" Very Happy

Så må vi se når tiden nærmere sig Wink

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Indlæg af Chester Man 6 Aug 2018 - 20:19

Jeg tjekker datoer i løbet af de næste dage!

Udover det vil jeg lige tilføje at det vel er ligemeget om det er i starten eller slutningen af måneden - nu hvor man ved det i god tid, hvilken måned det kommer til at være i, kan man lægge pengene til siden i starten af måneden Very Happy

Chester

Antal indlæg : 116
Bosted : En kæmpe villa i Doomsville Angerforge District med Celeste
Evner/magibøger : Bloodmanipulation

Indlæg af Elizabeth Man 6 Aug 2018 - 20:36

Nu ligger min udtalelse mere i at man ved ikke hvad der kommer til at ske de næste måneder. Så om man har lagt 2 kroner til side eller 500 kroner til side, har det ingen betydning. Man kan få en regning der gør at man bliver nød til at bruge de 500 kroner eller 2 kroner. Smile

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Chester Man 6 Aug 2018 - 20:38

Well den regning kan jo også komme i starten af måneden og så har man alligevel ikke råd til at komme med xD Jeg synes i hvert fald ikke at den detalje skal holde Micah fra at holde det i slutningen af måneden, hvis det er der folk bedst kan.

Chester

Antal indlæg : 116
Bosted : En kæmpe villa i Doomsville Angerforge District med Celeste
Evner/magibøger : Bloodmanipulation

Indlæg af Micah Ons 8 Aug 2018 - 13:08

Trækker den lige lidt op for dem der måske ikke har set den endnu. Jeg tænker at jeg lukker for afstemningen herinde d. 19. August, og sender de to weekender der er størst stemning for,til bestyrelsen, så vi er ude i god nok tid til at få reserveret lokalerne til os. Smile
Micah
Micah

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2018 - 13:54

Hvor er det med overnatning? og mad og sådan?

Gæst
Gæst

Indlæg af Micah Ons 8 Aug 2018 - 13:59

@Jozaf - der kan overnatte 10 på lokationen (skal selv have luftmadras med osv medmindre du e rheldig at nakke en af de 6 sofaer), og der er mikroovn og køleskab til at opbevare og opvarme mad i. Ellers er der de indkøbsmuligheder og madsteder som jeg har nævnt i opslaget Smile
Micah
Micah

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2018 - 15:28

Oki

Gæst
Gæst

Indlæg af Micah Søn 12 Aug 2018 - 17:32

Så går vi ind i den sidste uge der kan stemmes om dato i, før jeg smider to weekender afsted mod bestyrelsen for at høre hvilken vi kan få lokalerne i! Smile
Micah
Micah

Indlæg af Elizabeth Søn 12 Aug 2018 - 18:15

Hvordan vil du finde ud af det, når alle har 2? xD

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Micah Søn 12 Aug 2018 - 18:29

Hvis de stadig er evened out så kigger jeg på de to første forslag fordi mange har fri i efterårsferien, og folk vil lige have fået penge før den anden weekend Razz
Micah
Micah

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum