Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!
5 deltagere
Side 1 af 1
Hvornår kan du være med til UW meetup?
Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!
Ja, nu skal vi jo til at kigge på datoer, så jeg har nogle konkrete dage at spørge foreningens ledelse om
Jeg har udviddet 'rækkevidden' af datoer... Og så spørger jeg om de to weekender vi får flest på.
Så stem, stem, stem! <3 (der er ikke medtaget sidste weekend i månederne, da der her ligger en fast vampire live kampagne, hvorfor vi ikke kan få huset der )
Forresten er det de her lokalet vi kan være i. Billederne er taget en dag der var rigtig godt gang i vores rollespils forening (der hedder Føniks)
Udover hvad I kan se her er der ofc toilet, plus der også er et lille køkken med køleskab og mikroovn. Der er også nogle få tallerkener og sådan, som man selvfølgelig godt må bruge, bare man vasker op efter sig selv.
Adressen på stedet er Nørregade 60, 5000 Odense C - og det er kun 100 m fra Odense banegård. Man går over på den anden side af vejen, drejer i krydset, og så ligger det på højre hånd
EKSTRA INFO :
Af indkøbsmuligheder ligger der en fakta lige på den anden side af vejen, og 5-8 minutters gåtur væk ligger der en Netto. Derudover ligger der en MASSE mad muligheder lige omkring - bare på banegården er der baresso, 7-11, sunset boulevard, mcdonalds, chinabox, durum, en bager og the food stall (bland selv salat og sandwich to go). På selve vejen bygningen ligger på er der endnu et sted med salat/sandwich, endnu et durum sted, og ogå et par pizzeriaer, samt to slik butikker.
Jeg har udviddet 'rækkevidden' af datoer... Og så spørger jeg om de to weekender vi får flest på.
Så stem, stem, stem! <3 (der er ikke medtaget sidste weekend i månederne, da der her ligger en fast vampire live kampagne, hvorfor vi ikke kan få huset der )
Forresten er det de her lokalet vi kan være i. Billederne er taget en dag der var rigtig godt gang i vores rollespils forening (der hedder Føniks)
Udover hvad I kan se her er der ofc toilet, plus der også er et lille køkken med køleskab og mikroovn. Der er også nogle få tallerkener og sådan, som man selvfølgelig godt må bruge, bare man vasker op efter sig selv.
Adressen på stedet er Nørregade 60, 5000 Odense C - og det er kun 100 m fra Odense banegård. Man går over på den anden side af vejen, drejer i krydset, og så ligger det på højre hånd
EKSTRA INFO :
Af indkøbsmuligheder ligger der en fakta lige på den anden side af vejen, og 5-8 minutters gåtur væk ligger der en Netto. Derudover ligger der en MASSE mad muligheder lige omkring - bare på banegården er der baresso, 7-11, sunset boulevard, mcdonalds, chinabox, durum, en bager og the food stall (bland selv salat og sandwich to go). På selve vejen bygningen ligger på er der endnu et sted med salat/sandwich, endnu et durum sted, og ogå et par pizzeriaer, samt to slik butikker.
Sidst rettet af Micah Man 6 Aug 2018 - 20:32, rettet 1 gang
Micah- Antal indlæg : 203
Evner/magibøger : Blood Manipulation
Sv: Tidspunkt for meetup i Odense - afstemning!
Jeg tror at det ville være bedst hvis de var de første dage i måneden, fordi der har folk penge og mulighed for at kunne give et beløb til mad selvfølgelig
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
For mig betyder det intet, om det er først eller sidst. Jeg ved ikke hvordan mine planer er til den tid...Så...I princippet siger jeg vel ja til alle...xD
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Jeg ved endnu ikke hvordan det kommer til at være med arbejdet og strålebehandling - men som Sean skriver: "Så...I princippet siger jeg vel ja til alle...xD"
Så må vi se når tiden nærmere sig
Så må vi se når tiden nærmere sig
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Jeg tjekker datoer i løbet af de næste dage!
Udover det vil jeg lige tilføje at det vel er ligemeget om det er i starten eller slutningen af måneden - nu hvor man ved det i god tid, hvilken måned det kommer til at være i, kan man lægge pengene til siden i starten af måneden
Udover det vil jeg lige tilføje at det vel er ligemeget om det er i starten eller slutningen af måneden - nu hvor man ved det i god tid, hvilken måned det kommer til at være i, kan man lægge pengene til siden i starten af måneden
Bosted : En kæmpe villa i Doomsville Angerforge District med Celeste
Evner/magibøger : Bloodmanipulation
Nu ligger min udtalelse mere i at man ved ikke hvad der kommer til at ske de næste måneder. Så om man har lagt 2 kroner til side eller 500 kroner til side, har det ingen betydning. Man kan få en regning der gør at man bliver nød til at bruge de 500 kroner eller 2 kroner.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Well den regning kan jo også komme i starten af måneden og så har man alligevel ikke råd til at komme med xD Jeg synes i hvert fald ikke at den detalje skal holde Micah fra at holde det i slutningen af måneden, hvis det er der folk bedst kan.
Bosted : En kæmpe villa i Doomsville Angerforge District med Celeste
Evner/magibøger : Bloodmanipulation
Trækker den lige lidt op for dem der måske ikke har set den endnu. Jeg tænker at jeg lukker for afstemningen herinde d. 19. August, og sender de to weekender der er størst stemning for,til bestyrelsen, så vi er ude i god nok tid til at få reserveret lokalerne til os.
Hvor er det med overnatning? og mad og sådan?
Gæst- Gæst
@Jozaf - der kan overnatte 10 på lokationen (skal selv have luftmadras med osv medmindre du e rheldig at nakke en af de 6 sofaer), og der er mikroovn og køleskab til at opbevare og opvarme mad i. Ellers er der de indkøbsmuligheder og madsteder som jeg har nævnt i opslaget
Så går vi ind i den sidste uge der kan stemmes om dato i, før jeg smider to weekender afsted mod bestyrelsen for at høre hvilken vi kan få lokalerne i!
Hvordan vil du finde ud af det, når alle har 2? xD
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Hvis de stadig er evened out så kigger jeg på de to første forslag fordi mange har fri i efterårsferien, og folk vil lige have fået penge før den anden weekend
Lignende emner
» UW Meetup i Odense?
» Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO
» Mini-meetup d. 11 maj
» Hvem kommer til meetup? (Afstemning)
» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
» Meetup i Odense 20.-21. Oktober - INFO
» Mini-meetup d. 11 maj
» Hvem kommer til meetup? (Afstemning)
» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine