Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Lori
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Lenore
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Celenia
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Genevira
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Renata
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Jake
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Madelena Gray
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Katrina
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 
Sasha
Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba13Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba14Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

+3
Alexa
Sean
Raven
7 deltagere

Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Raven Tors 6 Sep 2018 - 20:06

Okay jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forklare det her men der sker en del i mit liv lige pt og derfor er jeg ikke så meget på og komme til at være langsom til at svar, hvilket jeg er ked af for jeg savner jer virkelig!

Men altså det første er at jeg lige er startet på en HF og det tager en del energi, der ud over skal jeg til at flytte om en uges tid. Så er det nemme vist overstået uden og de to ting er jeg så også startet til psykolog og som den første ud af mine mange psykologer gemmen mit liv har hun som en eneste sagt at jeg skal udredes i psykiatrien og måske på medicin hvilken jeg skal i gange med fra næste måned af. Da jeg ikke ved hvordan det vil påvirke mig ved jeg heller ikke om mit fravær bliver værre eller bedre, men jeg prøver på at komme tilbage til siden stille og roligt, det bliver nok meste efter jeg er flyttet, men håber i kan bære over med mig :3

vis i har spørgsmål så må i gerne skrive en pm eller skrive andre steder, jeg svar så godt jeg kan. Smile

hilsen Raven, Alexa, Darya og Eliza C.


Sidst rettet af Raven Ons 29 Jan 2020 - 9:50, rettet 1 gang
Raven
Raven

Antal indlæg : 44
Reputation : 0
Bosted : i en 3 værelse i Firewood med hendes datter.
Evner/magibøger : Ravne Hvisker

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Sean Tors 6 Sep 2018 - 20:09

Sikke en omgang! ikke bare en ændring - men mange. Det er klart det tager sin tid. God fornøjelse med HF og flytningen! Smile

Og held og lykke med alt, hvad angår resten. Jeg håber det kommer til at hjælpe dig. Tag den tid du har brug for! Smile
Som altid, hvis du får lyst, kan du jo prøve at fange mig over Discord eller chatten, hvis du trænger til at snakke Smile <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2018 - 20:33

Åh kære Rav.. Jeg håber det bedste for dig og ønsker dig alt mulig held og lykke <3

Du skal naturligvis tage alt den tid du har brug for - dit liv er mere vigtigt end forummet og vi er her stadig når du kommer tilbage Smile

Ligeledes skal du være velkommen til at skrive på Discord, hvis du har brug for at snakke Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Alexa Man 11 Mar 2019 - 12:09

jeg er så småt ved at være tilbage nu, håber jeg x3 kort tid efter jeg lå denne fraværes tråd op død min mor hvilket gjorde at det hele bare væltede men nu skulle jeg gerne være på vej mod at være på toppen igen :3

selv om jeg har en del afleveringer xD

jeg har savnet jer vidt meget og håber at vi kan forsætte vores emner eller lave nogle nye Smile
Alexa
Alexa

Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : hvor hun kan finde et sted at hver
Evner/magibøger : se under Evener

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Sean Man 11 Mar 2019 - 14:32

Jaaah!

Velkommen tilbage! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Marcus Man 11 Mar 2019 - 16:06

Jaah! Velkommen tilbage! Vi har manglet dig! <3

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Larlii Tirs 12 Mar 2019 - 7:27

Velkommen til bage Very Happy
Du har været savnet af mange Very Happy

Jeg vil elske at genoptage vores tidligere emner

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Eliza C. Tors 4 Apr 2019 - 17:09

Hey jeg ville bare lige undskyld overfor dem jeg emner med og fortælle at jeg ikke har glemt jer :3

jeg har to af mine 5 fag som fjernundervisning, det vil sige jeg kan sidde der hjemme og lave mine ting. da jeg er komme bag ud efter alt det med min mors død havde jeg en aftale med dem om at jeg lave 6 afleveringer om ugen.... Men nu syntes de at det er for lidt så jeg skal i gang med at lave 8 afleveringer om ugen plus gå i skole som jeg plejer *suk*

jeg skal lige vende mig til det og så lige så snart jeg har fået styr på det igen så skal jeg nok få sendt et svar jeres vej Very Happy

hilsen Eliza, Raven, Alexa og Darya <3
Eliza C.
Eliza C.

Antal indlæg : 13
Reputation : 0
Bosted : Shadowflame District
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Marcus Tors 4 Apr 2019 - 17:16

Årh, det lyder hårdt med alle de afleveringer! D:

Men vi venter skam på dig, no rush! Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Raven Ons 29 Jan 2020 - 9:55

hej alle i dejlig mennesker!

jeg vil bare lige fortælle at jeg er tilbage i løbet af denne weekend.
jeg har i de sige par uge fået fjernet tænder hvilket jeg blev syg af men nu har jeg det bedre igen.

jeg vil nok bliver lidt fraværende i februar da jeg skal til at udredes i psykiatrien og testet for at have ADD.

Mvh. Raven, Alina, Alexa og Eliza C. <3
Raven
Raven

Antal indlæg : 44
Reputation : 0
Bosted : i en 3 værelse i Firewood med hendes datter.
Evner/magibøger : Ravne Hvisker

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Marcus Ons 29 Jan 2020 - 14:38

Yaay! Herligt at du er på vej tilbage! Very Happy

Øv med tænderne! Det er ikke rart at få fjernet tænder i første omgang, så det er ikke fedt at du er blevet syg af det D:

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Alina Ons 29 Jan 2020 - 14:50

Tak Marcus! er også glad for at være tilbage Smile

ja det var forfærdeligt xD er bare glad for at det er overstået nu :3
Alina
Alina

Antal indlæg : 42
Reputation : 0
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : pure heart

Tilbage til toppen Go down

Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C. Empty Sv: Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum